printlogo


کد خبر: 257169تاریخ: 1401/9/12 00:00
پیکر مطهر شهید احمد صالحی پس از تشییع در زاهدان امروز در ساری تشییع و به خاک سپرده خواهد شد
شهید صالح

گروه سیاسی: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته بود که احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، در استان سیستان‌وبلوچستان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت که حین ماموریت و در درگیری با گروهک‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نایل آمد، پنجشنبه‌ای که گذشت، توسط مردم زاهدان تشییع و پس از برگزاری مراسم وداع، به زادگاهش ساری منتقل شد. در زاهدان آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و زاهدان بر پیکر مطهر این شهید بزرگوار نماز میت اقامه کرد.
غروب روز گذشته نیز مردم ساری با حضور در حسینیه کربلای این شهر، با این شهید مدافع امنیت وداع کردند. همچنین قرار است آیین تشییع پیکر مطهر شهید احمد صالحی ساعت 9 صبح امروز در امامزاده یحیی ساری برگزار و در نهایت در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شود.
سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در پیامی به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت «شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، این ضایعه را به مردم ایران بویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری تسلیت گفت و افزود: شهید صالحی روز گذشته حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نایل آمد. وی گفت: این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.
شهید احمد صالحی از بسیجیان باسابقه دانشگاه تهران بود که در اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و مستضعف، جلوتر از همه حرکت می‌کرد. اخلاص، تواضع، اخلاق‌مداری و روحیه جهادی، از جمله خصوصیاتی است که دوستان و نزدیکان شهید برای او به کار می‌برند. طی ۲ ماه گذشته که جریان آشوب اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای کشور کرد، چندین نفر از نیروهای مدافع امنیت توسط اوباش تروریست به شهادت رسیده‌اند.

Page Generated in 0/0076 sec