printlogo


کد خبر: 257644تاریخ: 1401/9/23 00:00
اخبار

شهرام ناظری و ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شدند
شهرام ناظری، خواننده موسیقی ایرانی که در پی کسالت قلبی در بیمارستان بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد. به گزارش ایسنا، شهرام صارمی، نوازنده کمانچه خبر داد این هنرمند پس از انجام آنژیوگرافی از بیمارستان مرخص شد. شهرام ناظری در پی کسالت قلبی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود. 
همچنین ابوالفضل پورعرب پس از گذشت حدود یک ماه از بیمارستان ترخیص شده است. این بازیگر قدیمی سینما از یک ماه قبل به دلیل عفونتی که در بدنش ایجاد شده بود، در بیمارستان بستری شد، اگر چه در این مدت یک روز به منزل رفت اما با بد شدن حالش دوباره به بیمارستان بازگشت. آنطور که پورعرب پیش‌تر گفته بود، پای او هنگام فیلمبرداری یک مستند داستانی به نام «سگ» دچار حادثه و زخمی شد و همین زخم منجر به عفونت و جهت درمان در بیمارستان بستری شده بود. حالا پس از گذشت حدود یک ماه، علی تقی‌پور، تهیه‌کننده این مستند گفت: حال آقای پورعرب خوب است و با درمان‌های انجام‌شده، عفونت تحت کنترل درآمده است. پزشک معالج ایشان هم صبح سه‌شنبه ۲۲ آذرماه اجازه ترخیص از بیمارستان را داد.
***
عبدالرضا در ایرانشهر
نمایش «عبدالرضا» به نویسندگی مهدی همتی و کارگردانی هومن رهنمون در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. 
به گزارش روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «عبدالرضا» به کارگردانی هومن رهنمون با بازی افشین زارعی، سیروس کهوری‌نژاد، محمداقبال رجبی، آرزو صراف‌رضایی، علی یارلو، احمد مطوری، مسعود احمدی و بهرنگ رهنمون از روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۲۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را آغاز می‌کند.
***
برگزاری سومین دوره فیلمسازی «ایده تا تولید»
انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی دفتر اردبیل، سومین دوره فیلمسازی «ایده تا تولید» را به مدت یک هفته برگزار می‌کند. به‌ گزارش روابط ‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دوره سوم اردوی فیلمسازی «ایده تا تولید» با دعوت از ۱۵ فیلمساز ویژه از دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در منطقه شمال غرب کشور، به میزبانی انجمن سینمای جوانان اردبیل و در شهر پارس‌آباد دشت مغان، به ‌مدت یک هفته از تاریخ ۲۸ آذر تا ۵ دی‌ ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 
اردوی تخصصی فیلمسازی فیلم کوتاه با محوریت ۳ ژانر «معمایی، پلیسی»، «کمدی» و «ملودرام» برگزار می‌شود و قصد دارد فیلمسازان شرکت‌کننده را به شکل کارگاهی با حضور ۳ مربی هدایت کند تا ایده‌ها و طرح‌های این ۱۵ فیلمساز مورد بررسی و کار تخصصی قرار گرفته و به فیلمنامه کوتاه تبدیل شوند. در پایان این اردو، فیلمسازان در گروه‌های ۵ نفره که هر گروه زیر نظر یک مربی و با محوریت یک ژانر فعالیت می‌کند، اقدام به ساخت ۳ فیلم کوتاه به صورت گروهی می‌کنند. 
انجمن سینمای جوانان ایران از تولید این ۳ فیلم کوتاه تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای هر فیلم، حمایت مالی می‌کند. این اردو با حضور ۶ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و گیلان برپا خواهد شد و ۱۵ فیلمساز شرکت‌کننده در این اردو از انجمن سینمای جوانان شهرهای اردبیل، ارومیه، انزلی، تالش، تبریز، رشت، رودبار، زنجان، قزوین، لاهیجان، مراغه، مشکین‌شهر و مهاباد دعوت می‌شوند.
***
خواننده «بی‌تی‌اس»‌ به سربازی رفت
 «جین» یکی از اعضای گروه معروف کره‌ای «بی‌تی‌اس» (BTS) خدمت سربازی اجباری کره‌جنوبی را آغاز می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، «کیم سوک جین»‌ که با نام هنری «جین»‌ شناخته می‌شود، به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین عضو گروه «BTS» دوره ۱۸ ماهه سربازی اجباری را از سه‌شنبه آغاز می‌کند. گروه «BTS» در ماه اکتبر اعلام کردند برای سربازی اجباری نام‌نویسی خواهند کرد و «جین»‌ نخستین عضو از این گروه خواهد بود که دوره سربازی را آغاز می‌کند. 
اعضای این گروه قصد دارند پروژه‌های انفرادی را در پیش بگیرند و سال ۲۰۲۵ پس از اتمام دوره خدمت، هر ۷ عضو‌ به همدیگر ملحق شوند. «جین»‌ که چهارم دسامبر ۳۰ ساله شد،‌ خدمت سربازی را بیش از زمان مجاز به تعویق انداخته بود. این خواننده پس از سپری کردن دوره 5 ‌ماهه آموزشی در پادگان به یگانی که هنوز مشخص نیست اعزام خواهد شد.

Page Generated in 0/0143 sec