printlogo


کد خبر: 257707تاریخ: 1401/9/24 00:00
این به آن در

احتمالا شنیده‌اید که اخیرا طرح یک کودتا در آلمان لو رفته است. عوامل کودتا هم عده‌ای هستند که مثل سلطنت‌طلب‌های خودمان در حال و هوای رایش دوم و سوم به سر می‌برند و حکومت فعلی را قبول ندارند. آلمانی‌ها هم قضیه را بیخود جدی گرفته‌اند و کلی از این بندگان خدا را دستگیر کرده‌اند.
از آنجا که آلمان سر اغتشاشات اخیر ایران حق به گردن ما دارد و وزیرشان از جنبش اعتراضی ایرانیان حمایت کرده، در متن زیر چند راهکار جهت توفیق در براندازی به کودتاچیان آلمانی ارائه می‌دهیم. این به آن در!
شناسنامه‌ ایرانی بگیرید: متاسفانه حقیقت تلخ این است که در دنیای امروز تبعیض بین ملت‌ها هنوز هم وجود دارد و بعضی‌ها به خاطر ملیت‌شان بیشتر تحویل گرفته می‌شوند. یک آلمانی مظلوم اگر بخواهد در یک کوره‌دهات آلمان، روی دیوار توالت عمومی یک خط شعار ضد حکومت بنویسد باید قبلش وصیت کرده و زن و بچه‌اش را به دوستان و آشنایان بسپارد اما همین آدم اگر ایرانی باشد و قصد براندازی داشته باشد خیابان‌های برلین را برایش قرق می‌کنند و خبرگزاری‌های دنیا را صدا می‌زنند که حرکتش را پوشش خبری بدهند و مدام هم احوالش را می‌پرسند که کم و کسری نداشته باشد‌. به همین علت است که می‌گوییم در هر اقدام براندازانه‌ای واجب‌ترین چیز شناسنامه‌ ایرانی است. 
( سوال بی‌ربط: اصلا در روستاهای آلمان توالت عمومی هست؟ یا باید مثل شهرها همینطوری توی پیاده‌رو...!)
در توئیتر انقلاب کنید: این را خداییش ما نباید به شما بگوییم. خیر سرتان بنز ساخته‌اید اما از ظرفیت‌های فضای مجازی غافلید! نمی‌دانید انقلاب در توئیتر و اینستاگرام چقدر سریع پیش می‌رود. ببینید الان چه آخر عاقبتی پیدا کردید! در حالی که اگر در فضای مجازی مانده بودید الان نه تنها حکومت در برلین و هامبورگ سقوط کرده بود بلکه هیتلر هم زنده شده بود و از اوا براون دو سه تا بچه داشت. 
بروید کار کنید و مگویید چیست کار: یک شغلی پیدا کنید و مدتی مشغول آن باشید، یا بالاخره الکی خودتان را به یک صنفی بچسبانید. این طوری وقتی دستگیر شدید همه می‌توانند توئیت بزنند و بگویند جای اهالی فلان صنف در زندان نیست. مثلا فرض کنید در دادگاه هستید و چیزی نمانده به جرم اقدام علیه امنیت کشور به حبس ابد محکوم شوید. یکهو در لحظه آخر وکیل‌تان می‌گوید: «اعتراض دارم جناب قاضی! موکل من دودکش‌پاک‌کن بخاری دیواریه!» و قاضی ناگهان دست نگه می‌دارد و می‌گوید «چرا زودتر نگفتی؟ بر اساس قانون ۳۶۷ مجازات مدنی جای دودکش‌پاک‌کن در زندان نیست!» آن وقت آزاد می‌شوید!
هاینریش سیزدهم اسمش را عوض کند: سردسته کودتاکنندگان اخیر آلمان پیرمردی است به نام شاهزاده هاینریش سیزدهم که اجدادش تا همین صد سال پیش یک گوشه‌ای از آلمان حکومت می‌کرده‌اند و حالا دستگیر شده. 
یعنی باور می‌کنید آلمان به ‌این نایسی، آلمانی که همه کشورها هر چه درباره آزادی بیان و مدارا با مخالف از آن درس بگیرند باز یک چیزی تهش می‌ماند که ترم بعد بردارند، یک عده را به خاطر یک کودتای ناقابل دستگیر کرده باشد؟ اصلا مگر در اروپا زندان هست؟ مگر رسم این نیست که هرکس علیه حکومت کاری کرد با گل و شیرینی در خانه‌اش بروند و پیشانی‌اش را ماچ کنند؟ پس چطور شده که هاینریش را گرفته‌اند؟ 
ما که عقل‌مان به جایی قد نمی‌دهد جز این که نحسی سیزده دامن هاینریش سیزدهم و دار و دسته‌اش را گرفته باشد. اگرنه کی تا حالا دیده در مهد آزادی بیان کسی دستگیر شود؟ این مورد هم ان‌شاءالله حل می‌شود، فقط کافی است هاینریش سیزدهم اسمش را به هاینریش دوازده به علاوه یکم تغییر دهد.

Page Generated in 0/0065 sec