printlogo


کد خبر: 257941تاریخ: 1401/9/30 00:00
ترافیک سنگین مصوبات سازمان سینمایی
موافقت با صدور پروانه ساخت ۴ فیلمنامه سینمایی

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با ساخت ۳ فیلمنامه بلند سینمایی و یک انیمیشن سینمایی موافقت کرد. به گزارش  «وطن امروز»، فیلمنامه‌های «کافه تایپ» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمدحسن معصومی‌کوهستانی (خسرو معصومی)؛ «سلوک» به تهیه‌کنندگی علی اوجی، کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی (تغییر تهیه‌کننده از عباس رافعی به علی اوجی)؛ «نبرد غیرممکن» به تهیه‌کنندگی امیر سماواتی، کارگردانی و نویسندگی حمید بهمنی و انیمیشن «ببعی قهرمان» به تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری، کارگردانی میثم حسینی و نویسندگی عبداله ملکی‌دیزج، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
* آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی
شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با نمایش ۷ عنوان فیلم بلند داستانی و ۴ عنوان فیلم مستند و ۶ عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد. شورای پروانه نمایش فیلم‌های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش ۷ عنوان فیلم داستانی بلند «ناچاری» به تهیه‌کنندگی  و کارگردانی محمدرضا یکانی، «کانی پری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جلال نصیری، «درد مشترک» به تهیه‌کنندگی شهرام مقصودی و کارگردانی ناصر طاهریان، «جدا افتاده» و «سایه» به تهیه‌کنندگی امین خدام و کارگردانی رضا اصغری‌نسب، «طبل» به تهیه‌کنندگی مرتضی ذوالفقاری‌نسب و کارگردانی کبری غروی و «خانه‌های بی‌سقف» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید اصغری‌تتماج موافقت کرد.
همچنین ۴ اثر مستند «خاکجا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یاسر شاهسواری، «دلداه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی براری و «چاه» و «دیار سپیدجامگان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن اسمعیلی پروانه نمایش آثار غیرسینمایی سازمان سینمایی را اخذ کردند. در این شورا همچنین برای ۶ اثر داستانی کوتاه «گل مرداب» به تهیه‌کنندگی عباس خادم‌الرسول و کارگردانی مشترک عباس خادم‌الرسول و محمدحسین پورکیانی، «برای یلدا» به تهیه‌کنندگی ملیحه حسینی و کارگردانی محمد آقامحمدی، «تنهاتر از تنها» به تهیه‌کنندگی رضا پایروند و کارگردانی سوگل خالقی، «ماجراهای حنجره طلا» به تهیه‌کنندگی امیر مومنی‌اصل و کارگردانی محمود صادق‌ناظری، «ته آسفالت» به تهیه‌کنندگی امین خدام و کارگردانی رضا اصغری‌نسب و «سایه‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عباس خادم‌الرسول پروانه نمایش صادر شد.

Page Generated in 0/0057 sec