printlogo


کد خبر: 257977تاریخ: 1401/10/1 00:00
اخبار

«هناس» در راه لبنان
فیلم سینمایی «هناس» در چهارمین تجربه اکران بین‌المللی خود، راهی کشور لبنان خواهد شد.
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، در ادامه اکران‌های بین‌المللی خود به مدت ۳ روز در کشور لبنان اکران خواهد شد. این فیلم سینمایی که محصول سازمان سینمایی سوره است، به ابعاد مختلفی از زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد و ترور وحشیانه او توسط دشمنان می‌پردازد و از ۲۳ تا ۲۵ دسامبر برابر با ۲ تا ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ در شهر بیروت کشور لبنان اکران خواهد شد.
فیلم سینمایی «هناس» پیش از این و در راستای اکران‌های بین‌المللی خود، با حضور عوامل این فیلم در شهرهای بغداد در کشور عراق، دمشق در کشور سوریه و پاریس در کشور فرانسه اکران شده بود. اکران این ملودرام عاشقانه در کشور لبنان چهارمین نمایش خارجی این فیلم سینمایی را رقم خواهد زد.
فیلمنامه «هناس» نخستین روایت دراماتیک و سینمایی دلهره‌آور از ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران است که توسط احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی به نگارش درآمده است. پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.
***
«لوپتو» 10 میلیاردی شد
انیمیشن سینمایی «لوپتو» پس از 7 هفته اکران، به فروش 10 میلیارد تومانی رسید.
به گزارش «وطن‌امروز»، انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی، توانست با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان به فروش ۱۰ میلیارد تومانی دست یابد.
همچنین به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، قطعه موسیقی «شادی ساختنی است» در ویژه‌برنامه یلدایی شبکه دو سیما با حضور عوامل و عروسک‌های این انیمیشن سینمایی رونمایی ‌شد. این قطعه موسیقی توسط امید روشن‌بین ساخته شده است. خواننده کودک این قطعه زینب صفری است که همراه با گروه آوای احسان تهران آن را اجرا کرده است.
انیمیشن موزیکال، شاد و مهیج «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده و توسط دفتر پخش بهمن سبز به نمایش درآمده است. انیمیشن «لوپتو» با گذشت ۷ هفته از آغاز اکران خود، با جذب ۴۱۰ هزار مخاطب در سینما توانسته به فروش ۱۰ میلیارد تومانی در سینماهای سراسر کشور دست یابد تا همچنان جزو فیلم‌های پرفروش گیشه سینماهای ایران باشد.
«لوپتو» داستان جالبی از دنیای بیماران یک آسایشگاه روانی است که مسؤول آن یعنی آقای کمالی به گونه‌ای متفاوت با بیماران خود رفتار می‌کند. او زندگی را برای بیماران با قرص و دارو متوقف نکرد. بیماران نیز از فرصت‌های خود در آسایشگاه آقای کمالی استفاده کردند و ابتکار و خلاقیت‌های نهفته‌شان را به‌کار گرفتند.
***
«پدرخوانده» به فیلم‌نت رسید
سعید ابوطالب که پیش از این مسابقه «شب‌های مافیا» را برای فیلیمو کارگردانی کرده بود، حالا با تغییراتی سری جدید آن را تحت عنوان «پدرخوانده» روانه شبکه نمایش خانگی کرده است.
به گزارش «وطن‌امروز»، قسمت اول مسابقه رئالیتی‌شوی «پدرخوانده»، در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد. کامبیز دیرباز اجرای فصل اول این مسابقه را بر عهده گرفته است. لوکیشن این رئالیتی‌شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیاست و در یک سناریو ۱۱ نفره شامل ۳ مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، ۷ شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود. بازیکنان برای یادگیری بازی جدید یک ماه زمان صرف تمرین آن کرده‌اند.
بهاره افشاری، امیرعلی نبویان، ترلان پروانه، پژمان بازغی و امیرحسین رستمی از جمله بازیکنان قسمت اول پدرخوانده هستند.
***
برگزاری نمایشگاه عکس فصل‌واره ایثار در ایستگاه مترو
نمایشگاه عکس دومین فصل‌واره ایثار در ایستگاه‌های متروی میدان انقلاب اسلامی و ارم سبز برگزار می‌شود.
به گزارش «وطن‌امروز»، نمایشگاه عکس دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار با نمایش ۲۰ اثر منتخب، در ایستگاه‌های متروی میدان انقلاب اسلامی و ارم سبز برگزار می‌شود. از بین ۲۸۵ عکس در بخش تک عکس و ۱۵۰ اثر در بخش مجموعه عکس دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار، ۲۰ اثر به بخش نمایشگاه عکس مترو راه پیدا کردند.
دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار به دبیری عباسعلی رضایی به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و اداره امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در۱۴ بخش (۸ بخش ملی و ۶ بخش استانی) از اول مهر آغاز به کار کرده و دی‌ماه سال جاری اختتامیه آن برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0070 sec