printlogo


کد خبر: 258108تاریخ: 1401/10/4 00:00
رسانه‌های ضدایرانی که خود را داغدار کیان پیرفلک و شهدای ایذه می‌خواندند، به حمایت از عاملان حادثه تروریستی ایذه پرداختند
قهرمان‌سازی جریان آشوب از قاتلان کیان

گروه سیاسی: «شرافت» مفهومی است که جریان ضدایرانی با آن غریبه است. این گزاره را می‌توان به وضوح در تک‌تک اقدامات این جریان علیه ایران مشاهده کرد. رسانه‌ها و پیاده نظام‌های جریان آشوب اخیراً بار دیگر بی‌شرفی خود را فریاد زدند. مواضع دوگانه آشوب‌طلبان در موضوع شهید کیان پیرفلک بخوبی خوی ضدانسانی و البته رفتار متناقض آنها را به نمایش گذاشت. ماجرا از این قرار است که پس از وقوع حادثه تروریستی ایذه که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان‌مان شد، رسانه‌های ضدایرانی و پادوهای رسانه‌ای آنها به خط شدند تا انگشت اتهام را به سمت نظام جمهوری اسلامی بگیرند. 
این رسانه‌ها با اتهام‌زنی به نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان مدعی شدند اتفاق تروریستی ایذه از سوی نیروهای نظامی انجام گرفته است. اما هفته گذشته دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی شهرستان ایذه خبر داد و در رابطه با جزئیات پرونده حادثه تروریستی این شهرستان، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به پرونده حادثه تروریستی شهرستان ایذه که منجر به شهادت ۷ نفر شد، در پی رصد اطلاعاتی عوامل این حادثه طى اقدام عملیاتى مشترک اداره کل اطلاعات استان، سپاه و فراجا، ۲ نفر از عوامل اصلی دستگیر و ۲ نفر کشته شدند. 
صادق جعفری‌چگنی در این باره افزود: در این عملیات ۴ قبضه سلاح جنگی و ۸ خشاب فشنگ از متهمان کشف و ضبط شد. 
وی افزود: تحقیقات این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایذه در حال انجام است و به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است. دستگاه قضا با هرگونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی برخورد قاطع می‌کند. 
وی گفت: تعدادی از عوامل دیگر این حادثه در یک ماه گذشته دستگیر شده بودند که تحقیقات درباره آنها در حال انجام است.
روز گذشته نیز تصاویری از درگیری نیروهای امنیتی کشورمان با قاتلان شهدای ایذه منتشر شد که نشان از درگیری مسلحانه مدافعان امنیت با تروریست‌هایی که دست‌شان به خون کیان پیرفلک و تعدادی دیگر از شهروندان آلوده بود داشت.
با انتشار این تصاویر، جریان آشوب نیز در اقدامی متقابل اقدام به انتشار تصاویر قاتلان شهدای ایذه کرده و ضمن مرثیه‌سرایی برای تروریست‌ها، آنها را قهرمان(!) معرفی کرد!
این اقدام جریان آشوب و حمایتش از تروریست‌ها، بخوبی نشان داد اوباش آشوب‌طلب دلسوز کیان پیرفلک و شهدای دیگر نبودند و با موج‌سواری بر خون شهدای حادثه تروریستی ایذه، پروژه ضدایرانی خود را دنبال می‌کردند. 

Page Generated in 0/0060 sec