printlogo


کد خبر: 258292تاریخ: 1401/10/10 00:00
اخبار

قدرت و استقلال کشور را مدیون شهیدانی چون عجمیان هستیم
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت آرامش، امنیت، اعتبار، قدرت و استقلال امروز کشور را مرهون خون‌های ریخته شده جوانان و غیورمردانی نظیر شهید عجمیان هستیم.
سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سیدروح‌الله عجمیان، این جوان بسیجی را یکی از شهدای برجسته و درخشان کشور دانست و گفت: سیدروح‌الله افتخار همه ما است. او و دیگر جوانانی که این روزها به شهادت رسیدند، ادامه‌دهنده راه شهید همت‌ها و حججی‌ها هستند. وی آرامش، امنیت، اعتبار، قدرت و استقلال امروز کشور را مرهون خون‌های ریخته شده چنین جوانان و غیورمردانی دانست و مطرح کرد: دشمنان قصد داشتند اقداماتی را که در شهرهای ویران شده سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، یمن و... انجام دادند در ایران نیز پیاده‌سازی کنند؛ همه آنها هم‌قسم شده بودند که ۲ حقیقت اسلام و ایران را از این ملت بگیرند. 
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه همه ملت‌ها باید از موجودیت، عزت و امنیت خود دفاع کنند، اظهار کرد: اسلام و ایران همه حیات، زندگی، آرامش و اعتبار ما است که شهید سیدروح‌الله عجمیان آنها را حفظ کرد و شهادت او، آبی بر آتش فتنه‌ها و آشوب‌ها ریخت و آرامش به این شهر بازگشت. برای اینکه مردم آرامش داشته باشند و بتوانند بخوبی زندگی کنند، شهر باید آرام باشد. وی با بیان اینکه ما جز آرامش، آسایش، رفاه، پیشرفت، عزت و امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران، آرزوی دیگری در دل نداریم، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، قوت قلب ما است و ایمان ما را در این مسیری که در حال طی کردن آن هستیم، قوی‌تر می‌کند. این خانواده‌ها پشتوانه‌های محکمی برای همه مدافعان انقلاب و نظام هستند. فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه بیش از 40 سال است جوانان این مرز و بوم توانسته‌اند آرامش و آسایش را در جامعه تثبیت کنند، بیان کرد: پدران و مادران شهدا که صبر پیشه می‌کنند، مورد عنایت الهی قرار می‌گیرند و پروردگار آرامش را بر قلب آنها جاری می‌کند، زیرا این خانواده‌ها عزیزترین‌های خود را برای تأمین امنیت و آرامش جامعه و حفظ اسلام، یکپارچگی، استقلال و تمامیت ارضی ایران تقدیم نظام و انقلاب می‌کنند.
***
مردم نهم دی نشان دادند از وطن‌شان دفاع می‌کنند
پدر شهید روح‌الله عجمیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به محکومیت اقدامات ضدانقلاب در سال 88 و چند ماه اخیر در ایران گفت: 9 دی روز بیعت امت با ولایت است و مردم در این روز نشان دادند از دین‌شان، اسلام‌شان و وطن‌شان دفاع می‌کنند  و در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌اند و آنها را محکوم می‌کنند. دقیقا مشابه این کار را هم در روزها و ماه‌های اخیر در تشییع شهدای امنیت و راهپیمایی 13 آبان انجام دادند. وی در صحبتی با مردم ایران گفت: من از مردم ایران می‌خواهم در عصر حاضر مثل آن سال‌ها پیرو خط ولایت و امام حسین(ع) باشند و از وطن‌شان دفاع کنند که اگر اینطور نباشد، کشور ما هم به سرنوشت سوریه، عراق و افغانستان دچار خواهد شد و امنیت مردم از بین خواهد رفت و امیدوارم همه مردم این موضوع وحدت و حفظ امنیت و دفاع از ولایت را درک کنند تا به سرنوشت آن کشورها دچار نشویم.
***
سرشاخه‌های قیمت‌گذاری جعلی ارز‌های خارجی دستگیر شدند
بر اساس اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به منظور ثبات‌بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، عاملان آن شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش فارس، طی اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات به منظور ثبات‌بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل بر هم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت‌گذاری جعلی ارز‌های خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند. در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که بزودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز انجام می‌شود.
***
وزیر اطلاعات:
جنگ ترکیبی دشمنان شکست مفتضحانه‌ای خورد
وزیر اطلاعات اظهار داشت: توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با همکاری مرتجعان منطقه و عناصر خودفروخته و بعضا ناآگاه داخلی با شکستی مفتحضانه مواجه شد. حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب طی پیامی به‌ مناسبت یوم‌الله 9 دی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد همراه دیگر برادران خود، با بهره‌مندی از مددهای الهی، آنی از انجام وظایف خطیر خویش غفلت نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نخواهند کرد.

Page Generated in 0/0139 sec