printlogo


کد خبر: 258312تاریخ: 1401/10/11 00:00
«هیچ‌کس منتظرت نیست» از دیروز در تهران روی پرده سینماها رفت
برنامه ویژه برای اکران‌های منطقه‌ای و رویدادمحور

دومین برنامه «پاتوق مستند» 12 دی‌ماه به نمایش و نقد و بررسی مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» که همزمان اکران خود را از دیروز در شهر تهران آغاز کرد، اختصاص داد. به گزارش «وطن امروز»، دومین برنامه «پاتوق مستند» که توسط سازمان سینمایی سوره در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان مستندسازان و علاقه‌مندان به سینمای مستند راه‌اندازی شده و به صورت فصلی برگزار می‌شود، فردا دوشنبه 12 دی‌ماه در پردیس سینمایی آزادی میزبان مخاطبان خود خواهد بود.
دومین جلسه این برنامه با عنوان «روایتی از نجات انسان‌هایی که هیچ‌کس منتظرشان نیست» به اکران و نقد و بررسی مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن اسلام‌زاده اختصاص دارد که از 28 آذرماه اکران خود را توسط دفتر پخش «رویش» از شهر مشهد آغاز کرده و قرار است در سینماهای منتخب سراسر کشور نیز روی پرده برود. این برنامه با اجرای المیرا شریفی‌مقدم و حضور احمد بخارایی جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، مریم کثیری فعال فرهنگی‌ و رسانه، محسن اسلام‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان اثر، سپیده علیزاده فعال اجتماعی و برخی مددکاران حوزه اجتماعی، دوشنبه ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن شهر هنر سینما آزادی برگزار می‌شود.
همچنین مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره از دیروز (۱۰ دی‌ماه) در پردیس سینمایی بهمن تهران اکران خود را آغاز کرده و بزودی میزبان مخاطبان خود در شهر کرمانشاه نیز خواهد شد. 

Page Generated in 0/0052 sec