printlogo


کد خبر: 258319تاریخ: 1401/10/11 00:00
اخبار

‌‌هادی چوپان: ‌مشکلات را به خارج از کشور انتقال ندهیم
قهرمان مسترالمپیا با بیان اینکه وظیفه ما این است آرامش را به کشور بازگردانیم، گفت: مشکلات در داخل کشور حل می‌شود؛ مشکلات را به خارج از کشور انتقال ندهیم که باعث سوءاستفاده دیگران شود. «هادی چوپان» نابغه ایرانی پرورش‌اندام پس از حضور در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفت. قهرمان مسترالمپیا در سخنان کوتاهی در جمع استقبال‌کنندگان در فرودگاه شیراز با بیان اینکه وظیفه ما این است آرامش را به کشور بازگردانیم، اظهار داشت: مشکلات در داخل کشور حل می‌شود؛ مشکلات را به خارج از کشور انتقال ندهیم که باعث سوءاستفاده دیگران شود.
***
جزئیات قرارداد شگفت‌انگیز رونالدو!
کاپیتان تیم ‌ملی فوتبال پرتغال و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از اینکه به لیگ عربستان پیوسته هیجان‌زده است! رسانه‌های مختلف دنیا پس از انتشار خبر عقد قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان، ابعاد مختلفی از این قرارداد شگفت‌انگیز فوتبال دنیا را اطلاع‌رسانی کردند. کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال پرتغال پس از جدایی پرحاشیه‌اش از منچستریونایتد نتوانست با پیراهن تیم‌ ملی کشورش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ نیز موفق شود تا سیر نزولی او با عقد قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو با باشگاه النصر عربستان آغاز شود.
رونالدو قرارداد خود را برای مدت 2.5 فصل در حالی تنظیم کرده که قرار است سفیر پروژه‌های عمرانی - ورزشی - اقتصادی عربستان تا پایان سال ۲۰۳۰ شود. فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال ماهانه 16.6 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که او را تبدیل به یکی از گران‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان می‌کند. «فابریزیو رومانو» خبرنگار مشهور ایتالیایی همچون رسانه‌های العربیه و الکاس به تأیید جزئیات مالی قرارداد رونالدو با النصر پرداخت تا در نهایت کریس مجبور به واکنش نسبت به این انتقال شود. وی در این باره گفت: برای تجربه‌ای جدید در لیگی جدید و متفاوت بسیار هیجان‌زده‌ام، چشم‌انداز النصر الهامبخش موارد زیادی است. هیجان دارم به همبازیان جدیدم بپیوندم تا کنار هم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم. باشگاه النصر عربستان نیز خبر پیوستن این ستاره پرتغالی به تیمش را تایید کرد.
***
اعتراض کتبی استقلال به داوری بازی با مس رفسنجان
باشگاه استقلال نسبت به عملکرد داور بازی این تیم برابر مس رفسنجان اعتراض کرد.
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد. در نیمه نخست بازی، در محوطه جریمه مس توپی به دست بازیکن این تیم برخورد کرد که امیر عرب‌براقی داور بازی آن را پنالتی ندانست.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، از شکایت به فدراسیون فوتبال بابت این صحنه خبر داد و نوشت: «مصاف استقلال و مس رفسنجان در حالی به پایان رسید که به گواه اکثر کارشناسان داوری و اظهارات بازیکن مس، خطای واضح پنالتی برای استقلال در نیمه اول اعلام نشد تا باز هم مانند بسیاری دیگر از هفته‌های گذشته لیگ، استقلال از داوری متضرر شود. باشگاه استقلال در همین رابطه اعتراض کتبی خود نسبت به داوری این دیدار را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند و امیدوار است فدراسیون فوتبال راه‌حلی پیدا کند برای حل این مشکل تکراری که باعث تضییع حق باشگاه استقلال می‌شود».
***
تیم ملی روسیه حق حضور در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را ندارد!
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید حتی با انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تیم روسیه حق حضور در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را ندارد.
کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه روز گذشته تشکیل جلسه داد تا طرح انتقال این اتحادیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بررسی کند اما این جلسه بی‌نتیجه پایان یافت و مقرر شد کارگروهی برای این امر تشکیل شود.
«الکساندر دیوکوف» رئیس اتحادیه فوتبال روسیه در واکنش به اینکه آیا یکی از دلایلی که آنها تصمیم گرفتند به آسیا نروند، نداشتن تضمینی برای حضور در مسابقات انتخابی جام‌جهانی بعدی است؟ گفت: بله! هیچ‌کس این را برای ما تضمین نمی‌کند. فقط فیفا می‌تواند چنین تضمینی به ما بدهد. ما می‌توانستیم برویم اما وارد انتخابی نشویم.
به گفته دیوکوف، کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور روسیه در این قاره استقبال می‌کند اما هنوز تضمینی برای حضور روسیه در مسابقات انتخابی وجود ندارد. وی گفت: آسیا همچنان آماده پذیرش ما است. ضمانتنامه پذیرفته نمی‌شود اما دلیلی برای عدم اعتماد وجود ندارد.
وی همچنین ارسال نامه روسیه به اتحادیه فوتبال اروپا برای خروج از یوفا را رد کرد و افزود: ما هیچ نامه‌ای درباره قصد خود برای عقب‌نشینی به یوفا ارسال نکرده‌ایم. اطلاعات غلط بود.

Page Generated in 0/0063 sec