printlogo


کد خبر: 258367تاریخ: 1401/10/12 00:00
اخبار

خط حمله بی‌اثر گلزن‌ترین تیم لیگ!
روز شنبه از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر، سپاهانی‌ها در خانه پیکان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و دومین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کردند. آنها نتوانستند در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کنند و فرصت‌های اندک گلزنی خود را نیز از دست دادند. آمارهای موجود نشان‌دهنده عملکرد ضعیف طلایی‌پوشان در خط حمله است به طوری که آنها در ۱۴ هفته لیگ برتر در ۶ بازی موفق به گلزنی نشده‌اند و همین امر آسیب زیادی به طلایی‌پوشان وارد کرده است. سپاهانی‌ها با وجود اینکه تا این هفته از رقابت‌ها ۱۹ گل زده‌اند و در کنار گل‌گهر بهترین آمار گل‌ زده را دارند اما گل نزدن مهاجمان و خط حمله آنها باعث انتقادات زیادی شده است. آنها در ۲ بازی مقابل تراکتور و نفت مسجدسلیمان ۸ گل به ثمر رساندند اما در هفته‌های چهارم، ششم، هشتم، یازدهم، دوازدهم و چهاردهم نتوانستند دروازه حریفان‌شان را باز کنند. مغانلو با تنها ۳ گل‌ زده بهترین گلزن سپاهانی‌هاست و این روند خط حمله سپاهان قطعا در ادامه فصل مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود خواهد آورد. شنیده می‌شود سپاهانی‌ها در نیم‌فصل به دنبال ترمیم خط حمله خود هستند و باید دید مورایس چگونه این نقطه ضعف تیم خود را برطرف
خواهد کرد.
***
بند عجیب قرارداد رونالدو؛ رفتن به نیوکاسل به یک شرط
در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن اینکه او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، راهی این تیم شود. به گزارش کورا، کریستیانو رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستریونایتد بازیکن آزاد به شمار می‌آمد. او تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود و با النصر قرارداد 2.5 ساله امضا کند. رونالدو با رقم بسیار بالایی راهی تیم عربستانی شده که گران‌ترین انتقال تاریخ است. در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن اینکه او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، راهی این تیم شود. مالکیت باشگاه نیوکاسل را عربستانی‌ها بر عهده دارند و به نظر می‌رسد این تیم هم در سال‌های پیش رو به تیمی شبیه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل خواهد شد. نیوکاسل در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد دارد.
***
سوارس در گرمیوی برزیل
مهاجم اروگوئه‌ای با گرمیو قرارداد امضا کرد. به گزارش آ.اس، لوئیس سوارس ۳۵ ساله نیم‌فصل اول فصل جاری را در زادگاهش و تیم ناسیونال گذراند ولی قبل از جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را ترک کرد. سوارس که به خاطر بازی در تیم‌های بارسلونا، لیورپول، اتلتیکو و آژاکس شناخته می‌شود، با تیم گرمیوی برزیل قرارداد امضا کرد و به عضویت این تیم درآمد.
***
نادال: درباره بازنشستگی از من سؤال نکنید
تنیسور اسپانیایی از خبرنگاران خواست از او درباره بازنشستگی سوال نپرسند. به گزارش اکیپ، رافائل نادال، پس از شکست مقابل کامرون نوری بریتانیایی در تورنمنت تیمی جام یونایتد استرالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی از خبرنگاران خواست از او درباره بازنشستگی سوال نپرسند. تنیسور اسپانیایی که در ۲۲ گرند اسلم قهرمان شده است گفت از چنین سوالاتی خسته شده است. نادال در آخرین روز سال ۲۰۲۲ میلادی در نخستین مسابقه جام یونایتد در استرالیا مغلوب کامرون نوری بریتانیایی شد.
نادال در نشست خبری خود بعد از شکست برابر کامرون نوری گفت: هر بار که به یک کنفرانس مطبوعاتی می‌آیم، احساس می‌کنم باید به کارم در دنیای تنیس پایان دهم. شما خیلی خیلی به این سوال علاقه دارید. در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد. وقتی آن روز رسید به شما خبر می‌دهم. از سوال درباره بازنشستگی خودداری کنید، زیرا من اینجا هستم تا به تنیس ادامه دهم.
نادال ۳۶ ساله در نخستین بازی خود در جام یونایتد مغلوب نوری شد. نوری نفر چهاردهم جهان، در ۴ دیدار قبلی خود مقابل نادال اسپانیایی شکست خورده بود و حتی یک ست هم از او نگرفته بود.
نادال ۲۲ گرند اسلم از جمله ۱۴ رولان گاروس را فتح کرده تا پرافتخارترین تنیسور تاریخ باشد. او در حال حاضر در رتبه دوم رنکینگ جهانی بهترین تنیسورهای مرد قرار دارد.

Page Generated in 0/0101 sec