printlogo


کد خبر: 258404تاریخ: 1401/10/13 00:00
اخبار

بزرگ‌ترین دیوارنگاره ایران در میدان انقلاب افتتاح شد
همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران رونمایی شد. به گزارش «وطن امروز»، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدای ۴ دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد.
این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگ‌ترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، هاشمی‌نژاد، ابراهیم هادی، احمدی‌روشن، طهرانی‌مقدم، حججی، کاظمی‌آشتیانی و عجمیان از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی بزرگ‌ترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است.
***
آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
شورای صدور پروانه ساخت آثار غیرسینمایی با ساخت 2 عنوان فیلم مستند و یک عنوان فیلم کوتاه داستانی و یک عنوان فیلم بلند داستانی موافقت کرد.
فیلمنامه‌های مستند «بوم خسرو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی ناصر عباسی‌عسگرآبادی و «تهران شهر آرزوها» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سعید نوری، فیلمنامه کوتاه داستانی «ضدونقیض» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمدصادق اسدی و فیلمنامه‌ بلند داستانی «خوب، بد، خنگ» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سیدزاهد رئیسی، موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی سازمان سینمایی را اخذ کردند.
***
مدیریت و برنامه‌سازان رادیو مقاومت پاسخگوی مخاطبان می‌شوند
همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مدیریت و برنامه‌سازان «رادیو مقاومت» از طریق تلفن ۱۶۲ به شکل مستقیم و بی‌واسطه به گفت‌وگو با مخاطبان این شبکه رادیویی پرداخته و پاسخگوی پرسش‌های آنها هستند. 
به گزارش «وطن امروز»، امروز مدیریت رادیو مقاومت به همراه عوامل این شبکه رادیویی، از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (۱۶۲) در محل ساختمان روابط عمومی رسانه ملی، به تماس‌های مخاطبان این برنامه پاسخ می‌گویند. 
رادیو مقاومت که امسال برای سومین سال پیاپی فعالیت خود را با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» آغاز کرده، به‌ صورت ۲۴ ساعته با پخش تصویری؛ صدای مقاومت را از آنتن سراسری به گوش عموم مخاطبان می‌رساند.
فعالیت تهیه‌کنندگان و گوینده‌های حرفه‌ای معاونت صدا در این رادیو فرصت مغتنمی را برای بهره‌برداری مخاطب از یک شبکه رادیویی فراهم کرده است. در کنداکتور ۲۴ ساعته این شبکه برنامه‌هایی چون «سلام سردار»، «سرباز آرامش»، «مرد میدان»، «فیروزه سرخ» و«عصر مقاومت» قرار دارد که بیشترین دامنه مخاطبان را به خود اختصاص داده‌اند.
***
آغاز ثبت‌نام وام خرید کالا برای خبرنگاران
خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای متقاضی بهره‌مندی از وام خرید کالا، تا پایان دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند. 
به گزارش «وطن امروز»، طبق تفاهمنامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت درباره اعطای وام خرید کالای ایرانی به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسؤول رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور (بخش خبرنگاران/ درخواست‌های روزنامه‌نگاری) نسبت به ثبت درخواست برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.
خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه‌های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و بروزرسانی شده در ۶ ماه اخیر هستند؛ تا پایان دی‌ماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند. این تسهیلات در مبالغ ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با ۵ درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است.
بنا بر این گزارش، نرخ سود وام با بازپرداخت 3 ساله ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد. همچنین تضامین لازم برای وام ۳۰ میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام ۵۰ میلیونی سفته دیجیتال به‌ همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) یا نامه کسر از حقوق وام‌گیرنده خواهد بود. فرآیند ثبت‌نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می‌شود.

Page Generated in 0/0110 sec