printlogo


کد خبر: 258557تاریخ: 1401/10/17 00:00
اخبار

استقلال با شکست مقابل تراکتور یخ زد
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به ۵ امتیاز افزایش پیدا کند. در آخرین دیدار از مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز جمعه تیم‌های استقلال و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور ‏‬به پایان رسید. در این مسابقه که از ساعت ۱۴ با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی آغاز شد، محمد قنبری (۳۶ و ۵۳) برای تراکتور گلزنی کرد تا استقلال با قبول دومین باخت این فصل خود، در نیم‌فصل اول لیگ برتر به رده چهارم جدول سقوط کند. ابتدا قرار بود این بازی روز پنجشنبه برگزار شود اما به دلیل بارش سنگین برف در تبریز، ۲ تیم با یک روز تاخیر به مصاف هم رفتند. استقلال این فرصت را داشت که با پیروزی برابر تراکتور، نیم‌فصل اول را بعد از پرسپولیس و در رده دوم جدول تمام کند اما با این باخت، ۲۷ امتیازی باقی ماند و بعد از پرسپولیس (۳۲ امتیاز)، سپاهان و گل‌گهر (هر کدام ۲۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر) به رده چهارم جدول سقوط کرد. این دومین باخت استقلال در این فصل بود. تراکتور هم با این برد ارزشمند ۲۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.
***
مسی چگونه «جام جهانی قلابی» را بالای سر برد؟
در یکی از مهم‌ترین عکس‌های جهان لیونل مسی، کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال آرژانتین، جام‌جهانی قلابی را بالای سر برده است. اما این اتفاق چگونه رخ داد؟ جزئیات عکس مشهور جهانی لیونل مسی، مهاجم و کاپیتان آرژانتین پس از قهرمانی در جام‌جهانی 2022 قطر که بیش از 72 میلیون لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کرد، فاش شد. مسی در صفحه اجتماعی‌اش عکسی از خود در حالی که جام قهرمانی را بالای سر بلند کرده است، منتشر کرد. این عکس رکورد تعداد لایک‌ها در اینستاگرام را به خود اختصاص داد. بعداً معلوم شد جامی که کاپیتان آرژانتین در دستان خود دارد، واقعی نیست. مسی جام واقعی در دست ندارد، بلکه قلابی است که توسط هواداران تیم‌ ملی فوتبال آرژانتین در شهر بوئنوس‌آیرس ساخته شده است. جام را به عنوان طلسم به قطر آوردند و هنگام دور افتخار قهرمانی به بازیکنان آرژانتین اهدا کردند. یک جام قلابی دست به دست شد تا اینکه به مسی رسید. کاپیتان آرژانتین متوجه نشد جام تقلبی در دست دارد تا اینکه آنخل دی‌ماریا این را به او توضیح داد. 
RMC SPORT به نقل از زوج سازنده این جام قلابی اعلام کرد: پیش از جام‌جهانی با افرادی که جام را می‌سازند تماس گرفتیم. تولید جام ۶ ماه طول کشید. وزنش هم وزن واقعی است. از رزین و کوارتز ساخته و با رنگ طلایی پوشانده شده است. با این حال متفاوت است اما این تفاوت حداقلی است. می‌خواستیم بازیکنان امضای خود را روی جام بگذارند اما در نهایت ۳ بار در زمین حاضر شد. 

Page Generated in 0/0052 sec