printlogo


کد خبر: 258580تاریخ: 1401/10/17 00:00
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم گرامیداشت شهید پورجعفری:
آمریکا مفتضحانه منطقه را تر خواهد کرد

گروه سیاسی: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پنجشنبه 15 دی‌ماه در مجلس گرامیداشت سردار شهید حسین پورجعفری که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی ارتباط قوی با جامعه و رزمندگان جبهه مقاومت داشت اما او به علت گرفتاری و مشغله بسیاری که داشت بسیاری اوقات ممکن بود شرایط برای ملاقات دیگران با او فراهم نشود و به همین دلیل، رزمندگان جبهه مقاومت با پیدا کردن آقای پورجعفری، حلقه اتصال میان خود و شهید سلیمانی را کاملاً برقرار می‌کردند. حتی وقتی شهید سلیمانی درگیر برخی کارهایی بود که در فضای بسته‌ای انجام می‌شد، برادری مانند پورجعفری این اتصال مداوم با فرماندهان و مسؤولان مختلف را که در بخش‌های مختلف همراه شهید سلیمانی بودند برقرار می‌کرد. در واقع، این حلقه اتصال، یک حلقه اتصال با وفا، با محبت و با صمیمیت بود که شب و روز نمی‌شناخت. 
سردار اسماعیل قاآنی اظهار داشت: امروز در سرتاسر منطقه از فلسطین تا لبنان، سوریه، عراق، یمن و در هر کجا عَلَم با نشاط مقاومت برافراشته شده است، شما شاهد هستید که این فرزندان حضرت زهرا(س) و فرزندان رسول خدا(ص) چگونه با تأسی به شهدای عالی‌مقام شما همچون شهید سلیمانی و شهید پورجعفری الهام گرفته و هر کدام از آنها مردان‌ مردی در جغرافیای مختلف شده‌اند که عرصه را بر دشمنانی همچون آمریکا تنگ کرده‌اند. سردار قاآنی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب شجاعت و اقتدار و ایستادن مقابل استکبار و زورگویی در عالم است، گفت: در فلسطین با سنگ می‌جنگیدند اما امروز می‌بینیم نسل پنجم فلسطین که حدود 75 سال اجداد آنها جنگیده‌اند هیچ‌وقت مانند امروز قوی و باصلابت نبودند. وی با بیان اینکه هم‌اکنون و برای نخستین بار در طول عمر رژیم نحس صهیونیستی بیش از نیمی از ارتش آن در کرانه باختری مستقر شده است، گفت: کرانه باختری یک منطقه محدود به اندازه نیمی از استان کرمان است که نیمی از ارتش رژیم صهیونیستی در آن مستقر شده است. 
* آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد، تاکید کرد: آمریکا به سرنوشت شوروی گرفتار خواهد شد و مراکز مطالعاتی آنها نیز این مهم را تایید می‌کند. سردار قاآنی با بیان اینکه باید در نبرد واقعی خود با آمریکا با اقتدار بایستیم و کوتاه نیاییم، تصریح کرد: به برکت خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی، مسیر نورانی و با عزت مقاومت همچنان به پیش خواهد رفت. 
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه مراکز مطالعاتی دنیا این موضوع را بررسی می‌کنند که 25 سالی که حضرت آقا فرمودند چه زمان فرا می‌رسد که اسرائیل نابود شود، گفت: آنها می‌دانند که نه‌تنها چیزی را به دست نیاورده‌اند بلکه بسیاری از مناطق را هم از دست داده‌اند. 
وی با بیان اینکه ۵ دوره انتخابات برگزار کردند و در تمام این ۵ دوره نتوانستند دولتی را انتخاب کنند که یک سال دوام بیاورد، گفت: این مرد که در شأن آن نیست حتی نامش را در این جلسه بیاوریم، حتی در داخل رژیم خود نیز او را بدترین و جنایتکارترین فرد رژیم می‌دانند. سردار قاآنی با اشاره به نامه‌ای که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حدود 8 ماه قبل از انتخابات در 27 صفحه نوشت و عنوان آن را نامه‌ای به مردم خاموش اسرائیل گذاشت، بیان کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این نامه مصیبت‌های خودشان را بیان کرد. 
* صهیونیست‌ها در حال فروپاشی هستند
سردار قاآنی با بیان اینکه ارتش اسرائیل افتضاح شده است و دیگر کسی حاضر نیست به ارتش صهیونیستی بپیوندد، خاطرنشان کرد: در این نامه نوشته شده یهودی‌ها ۲ بار در تاریخ حکومت کردند؛ در دوره اول که 80 سال طول کشید، اختلاف باعث فروپاشی آنها شد و در دوره دوم که حدود 75 سال طول کشیده باز هم با اختلافات نابود شده است؛ امروز هم اختلافات آنها آنقدر زیاد است که در حال فروپاشی هستند. 

Page Generated in 0/0051 sec