printlogo


کد خبر: 258701تاریخ: 1401/10/20 00:00
اخبار

۷ سال زندان در انتظار مهاجم سابق پرسپولیس!
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است به خاطر اقدامی که اخیرا انجام داده است به ۷ سال حبس محکوم شود. «آنتونی استوکس» مهاجم سابق تیم‌ ملی فوتبال ایرلند که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، روز جمعه گذشته به دلیل جرائم رانندگی دستگیر شد. همچنین در اتومبیل استوکس مقداری پودر سفید که مشکوک به ماده مخدر کوکائین به ارزش بیش از ۴۵۰۰ یورو است، پیدا شد. در حالی که اتهام اولیه علیه استوکس رانندگی بدون گواهینامه و بیمه است اما بعد از کشف مواد مخدر، او اکنون با اتهامات جدی‌تری روبه‌رو است. طبق اعلام نشریه sundayworld رانندگی «خطرناک» تا ۶ ماه حبس دارد، در حالی که نگهداری مواد مخدر - که ممکن است در صورت تایید کوکائین بودن این ماده به وجود بیاید - تا ۷ سال حبس را در پی دارد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که رسانه‌های بریتانیایی تخلفات استوکس در سال‌های گذشته را هم به مشکل اخیر او اضافه کرده‌اند؛ از زد و خورد با نامزدش و ارسال پیام‌های تهدید و توهین‌آمیز برای او تا رانندگی‌های خطرناک دیگر و درگیری‌های مختلف. استوکس سال ۲۰۲۰ برای مدت کوتاهی به باشگاه پرسپولیس ایران آمد و ۲ بازی برای این تیم انجام داد. او سپس ایران و پرسپولیس را به بهانه کرونا ترک کرد و این باشگاه را در فیفا برای دریافت مطالباتش محکوم کرد!
***
لوگرت مجبور به عذرخواهی از زیدان شد
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به خاطر سخنان تند و توهین‌آمیزی که درباره زیدان بر زبان آورد، مجبور به عذرخواهی از این چهره محبوب و سرشناس شد. به گزارش اسپورت، سخنان تند و توهین‌آمیزی که نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان بر زبان راند، انتقادات و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. لوگرت که با انتقاد از زیدان با فشار زیادی مواجه شد، مجبور به عذرخواهی شد. وی گفت: از سخنان من برداشت درستی نشد و دوست دارم شخصاً عذرخواهی کنم. آنچه بر زبان آوردم مطلقا به این معنا نیست که به جایگاه زیدان چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی بی‌احترامی کنم. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان گفته بود شاید زیدان به یک برنامه معین نیاز داشته باشد تا یک باشگاه یا تیم‌ ملی را بیابد و در آن مربیگری کند. او می‌تواند راهی هر تیمی که دوست دارد بشود، چرا که من توجهی به آنچه مربوط به او است نمی‌کنم. وی در پاسخ این سوال که آیا با زیدان مذاکره‌ای برای جانشینی دشان داشته است؟ گفت: به هیچ وجه! من اصلا با زیدان مذاکره نکرده‌ام و حتی تماس تلفنی هم نداشته‌ام.
***
رونمایی از دومین بمب عربستان بعد از رونالدو
کاپیتان دورتموند به باشگاه النصر عربستان چراغ سبز نشان داد.
 نشریه بیلد آلمان خبر داد مارکو رویس، کاپیتان دورتموند به پیشنهاد وسوسه‌ انگیز باشگاه النصر عربستان چراغ سبز نشان داده است. باشگاه النصر بعد از جذب کریستیانو رونالدو دست به کار شده تا بازیکنان سرشناس دیگری را به خدمت بگیرد. ادن آزار بازیکن رئال، لوکا مودریچ هافبک رئال و انگولو کانته ستاره چلسی از دیگر گزینه‌های سعودی‌ها هستند. باشگاه النصر برای جذب رویس پیشنهاد دستمزد سالانه 20 میلیون یورویی داده  و باشگاه آلمانی مانعی برای جدایی کاپیتان خود نمی‌بیند. البته باشگاه النصر تنها مشتری ستارگان بزرگ دنیا نیست، بلکه باشگاه الهلال، رقیب سنتی النصر هم دست به کار شده و می‌خواهد لیونل مسی را جذب کند. سعودی‌ها با جذب ستارگان بزرگ فوتبال پروژه‌ای را استارت زده‌اند تا بتوانند در آینده میزبانی جام‌جهانی 2030 را کسب کنند.
***
حل شدن بخشی از مشکلات مالی سرخپوشان
امضای قرارداد با اسپانسر در میانه فصل به داد پرسپولیسی‌ها رسید. به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس درصدی از قرارداد بازیکنان این تیم را به حساب آنها واریز کرد تا میزان دریافتی سرخپوشان تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر به 50 درصد برسد. این درحالی است که پیش از بازی با نساجی هم پاداش برد مقابل گل‌گهر سیرجان به حساب بازیکنان واریز شده بود که گفته می‌شود این پاداش برای همه اعضای تیم مبلغی حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که نسبت به بازی‌های قبلی رقمی چشمگیرتر بوده است. بعد از عقد قرارداد پرسپولیس با ایرانسل، این شرکت مبلغ 25 میلیارد تومان به حساب پرسپولیس واریز کرد تا این باشگاه بتواند پاداش و درصدی از قرارداد بازیکنان را به حساب آنها واریز کند. البته بعد از ۲ ماه باشگاه پرسپولیس توانست حقوق کارمندان خود را هم به حساب آنها واریز کند تا این مبلغ واریزی از سوی اسپانسر باشگاه بخش زیادی از مشکلات مالی پرسپولیس را به صورت موقت برطرف کند.
***
پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد
اتاق حل اختلاف فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور خبر داد.
به گزارش باشگاه تراکتور، به دنبال مذاکرات و توافق مدیران عامل ۲ باشگاه تراکتور و تر‌وآی فرانسه درباره پرداخت حق انتقال کوین فورچونه، بر اساس اعلام اتاق حل اختلاف فیفا، محرومیت باشگاه تراکتور از پنجره نقل و انتقالاتی برداشته شد.
طبق اعلام اتاق حل اختلاف فیفا، با توجه به اعلام وصول مطالبات باشگاه فرانسوی درباره حق انتقال کوین فورچونه، بازیکن سابق باشگاه تراکتور، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز و محرومیت نقل و انتقالات رفع شد.

Page Generated in 0/0067 sec