printlogo


کد خبر: 258850تاریخ: 1401/10/24 00:00
اخبار

افشای حرف‌های زشت مدیر سابق بارسلونا علیه مسی
صوت حاوی حرف‌های زشت مدیر سابق بارسلونا علیه مسی و پیکه فاش شد. نشریه ال‌پریودیکو صوتی از رئیس سابق بارسلونا منتشر کرده که در آن جوزپ ماریا بارتومئو از الفاظی زشت برای لیونل مسی استفاده می‌کند. در این صوت گروهی از واتس‌اپ که توسط پلیس کاتالونیا منتشر شده، بارتومئو درباره مسأله تمدید قرارداد مسی به این بازیکن لقب «موش فاضلاب» را نسبت می‌دهد. مدیریت سابق بارسلونا که به واسطه استیضاح فوری هواداران مجبور به کناره‌گیری و سپس از سوی پلیس کاتالونیا دستگیر شد، در رابطه با تمدید قرارداد مسی در گروه واتس‌اپی نوشت: نمی‌توان با این موش فاضلاب مثل آدم درست برخورد کرد. باشگاه همه چیز را به او اختصاص داده ولی این بازیکن با رفتاری دیکتاتوری سعی دارد قراردادی تنها به نفع خود امضا کند. مئو در ادامه به لیونل مسی لقب «کوتوله هورمونی» و به جرارد پیکه لقبی بسیار زشت را نسبت می‌دهد که با واکنش شدید هواداران بارسلونا مواجه شد. بارتومئو در گذشته به دلیل پرونده «بارساگیت» متهم شده بود. بارساگیت پرونده‌ای است که گفته می‌شود مدیران بارسلونا به یک رسانه خاص حقوق می‌دادند تا علیه بازیکنانی مثل مسی و پیکه مطلب بنویسد و به دروغ از زندگی شخصی‌شان نیز گزارش منتشر کند. 
***
حال وخیم فوتبالیست آرژانتینی پس از اصابت گلوله به سرش
هافبک آرژانتینی تیم فوتبال ریسینگ پس از اصابت گلوله به سرش در وضعیت وخیمی قرار دارد. یک بازیکن 18 ساله در جریان تیراندازی در شهر آیاسوچوی پرو از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. لائوتارو رونچی، هافبک تیم فوتبال ریسینگ پس از اصابت گلوله به سرش در وضعیت وخیمی قرار دارد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، رونچی به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت. مظنون این تیراندازی توسط پلیس بازداشت شد. در جریان این حادثه یکی از دوستان رونچی نیز بشدت مجروح شد. باشگاه ریسینگ با انتشار پیامی برای بازیکن آرژانتینی‌اش آرزوی سلامتی کرد. 
***
آخرین وضعیت مجتبی محرمی در بیمارستان
پیشکوست تیم فوتبال پرسپولیس بر اثر یک حادثه در بیمارستان بستری شد. به گزارش ایسنا، مجتبی محرمی، بازیکن سال‌های دور پرسپولیس بر اثر یک حادثه دچار شکستی لگن شد و به همین خاطر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. در حال حاضر پزشکان وضعیت او را مثبت ارزیابی کرده‌اند و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. مجتبی محرمی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های کیش بستری است. 
***
شروع دیوانه‌وار ژائو فلیکس در چلسی!
ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی لیگ برتر را با یک اقدام دیوانه‌وار آغاز کرد و با دریافت کارت قرمز مستقیم ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. به گزارش استار، ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید با قراردادی قرضی و ۶ ماهه به چلسی پیوسته و زیر نظر گراهام پاتر به کار خود ادامه خواهد داد. چلسی برای این قرارداد ۶ ماهه، ۱۱ میلیون پوند به باشگاه اسپانیایی پرداخت کرده است. این بازیکن 23 ساله در نخستین بازی خود پس از پیوستن به چلسی که هواداران آبی‌ها منتظر گلزنی او بودند، به دلیل یک تکل خشن، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. فلیکس به خاطر نخستین بازی ناموفق خود مورد تمسخر هواداران لیگ برتر قرار گرفت. پس از دیوید داترو فوفانا (۲۰ ساله)، آندری سانتوس (۱۸ساله) و بنوا بادیاشیل (۲۱ ساله)، فلیکس چهارمین خرید چلسی در این زمستان بود. این بازیکن پرتغالی قبل از انتقال به لندن، قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. ملی‌پوش پرتغالی تابستان ۲۰۱۹ با ۱۲۷ میلیون یورو از بنفیکا به مادرید پیوست. او در ۱۳۱ بازی ۳۴ گل و ۱۸ پاس گل ثبت کرده است. او در این فصل، در ۱۴ بازی لالیگا ۴ گل به ثمر رساند. 
***
ال‌کلاسیکو در فینال سوپرکاپ اسپانیا
بارسلونا با پیروزی مقابل بتیس به فینال سوپرکاپ اسپانیا رسید. بارسلونا و رئال بتیس بامداد جمعه در چارچوب سوپرکاپ ۴ جانبه اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی بارسلونا به پایان رسید. این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی 2-۲ رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود بارسا تمام شد تا شاهد ال‌کلاسیکو در فینال سوپرکاپ اسپانیا باشیم. دقیقه ۴۰ این دیدار عثمان دمبله روی پاس پدری فرار کرد و پس از عبور از مدافع پیش روی خود به لواندوفسکی پاس داد تا این بازیکن پس از اینکه یک بار شوتش به مدافع بتیس برخورد کرد، دروازه این تیم را روی شوت دوم باز کند. با این حال دقیقه ۷۷ حرکت ترکیبی بازیکنان بتیس به لوییس انریکه رسید که این بازیکن با یک سر توپ زیبا مدافع مقابل را دریبل زد و با پاسی به‌موقع توپ را به نبیل فکیر رساند تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه بارسا را باز کند و بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی یک - یک به پایان برسد و به وقت‌های اضافه برود. بارسلونا در جریان ۹۰ دقیقه ۲ گل دیگر توسط لواندوفسکی و پدری به ثمر رساند اما توسط VAR آفساید اعلام شد. دقیقه ۹۳ وقت‌های اضافه آنسو فاتی توپ سرگردان پشت محوطه جریمه را با شوتی زیبا وارد دروازه بتیس کرد اما این پایان کار نبود و دقیقه ۱۰۱ مورون روی پاس لوییس انریکه با ضربه پشت پا دروازه بارسا را باز کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود. دقیقه 118 این بازی گواردادو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گلزنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند. 

Page Generated in 0/0152 sec