printlogo


کد خبر: 258883تاریخ: 1401/10/25 00:00
اخبار

«پدر گواردیولا» آماده پخش
«پدر گواردیولا» عنوان سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله است که از مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی این سریال یاد می‌شود. مراحل ضبط این مجموعه به گفته تهیه‌کننده به پایان رسیده و همچنان در حال آماده‌سازی نهایی است تا به پخش برسد. به گزارش «وطن امروز»، جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده «پدر گواردیولا» درباره‌ مراحل تولید و زمان پخش این سریال به ایسنا گفت: ساخت این مجموعه آذرماه سال ۱۴۰۰ شروع شد و تیرماه ۱۴۰۱ بود که فیلمبرداری آن به پایان رسید و در حال حاضر نیز در مرحله آماده‌سازی نهایی است.
به گفته این تهیه‌کننده، زمان انتشار و پلتفرم پخش‌کننده «پدر گواردیولا» هنوز مشخص نیست. از حمید فرخ‌نژاد به عنوان یکی از بازیگران اصلی این سریال یاد می‌شود و از آنجا که اظهارات اخیر این بازیگر، حاشیه‌های بسیاری را به همراه داشته است، چندان دور از انتظار نیست که «پدر گواردیولا» نیز با مشکلاتی در مجوز پخش روبه‌رو شود. هر چند با حل مشکل پخش سریال «سقوط» که فرخ‌نژاد در آن هم به ایفای نقش پرداخته بود، می‌توان انتظار داشت در نهایت تعامل سازندگان، پلتفرم پخش‌کننده و مسؤولان ساترا به حل مشکل انتشار سریال نعمت‌الله هم بینجامد.
تکلیف پخش سریال «سقوط» بعد از برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان پلتفرم مربوطه، محمدحسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهادهای نظارتی روشن شد که به رفع مشکل انجامید و این سریال این روزها در حال پخش است. بنابراین با این رویکرد مسؤولان نظارتی، به نظر می‌رسد گره پخش سریال «پدر گواردیولا» نیز چندان کور نباشد.
***
پیکر مجری محبوب تلویزیون در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد
پیکر مرحوم سیدابوالفضل طباطبایی صبح شنبه (۲۴ دی‌ماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. به گزارش «وطن امروز»، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سیدابوالفضل طباطبایی، مجری باسابقه و محبوب تلویزیون پیش از ظهر دیروز با حضور خانواده، تنی چند از همکارانش و برخی مسؤولان صداوسیما در بهشت زهرا(س) در قطعه هنرمندان برگزار شد. این مراسم با اجرای مهدی آقابیگی و با حضور خانواده آن مرحوم و همکاران قدیمی و دوستداران وی انجام شد. در بخشی از این مراسم مهدی ظهوری، مجری سال‌های دور تلویزیون و از همکاران مرحوم طباطبایی، اشعاری را در غم فراق این مجری خواند. سیدابوالفضل طباطبایی، متولد ۱۳۴۰ در مشهد بود و سال‌ها به عنوان مجری و گوینده صداوسیما فعالیت داشت. اجرای برنامه «مقاومت تا پیروزی» در دوران دفاع مقدس، از جمله همکاری‌های شاخص آن مرحوم با سیما بود. وی همچنین در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به عنوان مجری ثابت اعلام پخش برنامه‌های شبکه یک میهمان مخاطبان بود و ۳۵ سال سابقه حضور در تلویزیون داشت. وی در چند سال اخیر به‌رغم تحمل بیماری نارسایی کبد، از قاب برنامه «آوا نوا» شبکه آموزش کار اجرا را بر عهده داشت. مرحوم طباطبایی در شبکه‌های ۲ و ۵ هم نریشن‌خوانی می‌کرد و مدتی هم به عنوان مجری در شبکه جام جم حضور داشت.
***
سرپرست جدید مدیریت دوبلاژ منصوب شد
فرشید شکیبا با حکم مدیرکل تأمین و رسانه‌ بین‌الملل سیما به عنوان «سرپرست مدیریت دوبلاژ» این اداره‌ کل منصوب شد. محمد غلامرضایی، مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل، فرشید شکیبا را به سمت سرپرست مدیریت دوبلاژ منصوب کرد. فرشید شکیبا پیش از این قائم‌مقام سیمای استان‌ها بوده و مدیرکلی طرح و هماهنگی تولید سیمای استان‌ها، دبیر ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره اسلامی شهر و روستا شبکه‌های استانی صداو سیما، مسؤول شورای ورزش شبکه‌های استانی و عضو شورای ورزش سازمان صداوسیما، دبیر شورای مجریان شبکه‌های استانی صداوسیما و عضو کمیته سینمایی اداره کل بازرگانی صداوسیما را در سوابق خود دارد.
***
سامانه فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر مشخص شد
سامانه فروش بلیت چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد. به گزارش «وطن امروز»، با نزدیک شدن برنامه‌های جشنواره چهل‌ویکم تئاتر فجر و آغاز اجراهای بخش‌های گوناگون آن، «گیشه۷» به عنوان سامانه فروش بلیت انتخاب شد. علاقه‌مندان به تماشای آثار جشنواره برای تهیه بلیت می‌توانند با مراجعه به این سایت اقدام کنند. گفتنی است با توجه به اعلام دبیرخانه جشنواره در مرحله اول، بخش رادیو تئاتر جشنواره که  از ۲۵ دی‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز خواهد شد میزبان   علاقه‌مندان  این بخش به صورت میهمان خواهد بود. چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر  از ۲۵ دی تا دهم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0057 sec