printlogo


کد خبر: 258998تاریخ: 1401/10/27 00:00
اخبار

پیروزی پرگل پورتو با گلزنی طارمی و تعبیر جالب گزارشگر پرتغالی!
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم لیگ پرتغال هم موفق به گلزنی شد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست یابد. به گزارش  مهر، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ پرتغال تیم فوتبال پورتو برابر فامالیسائو به میدان رفت که این بازی با نتیجه پرگل ۴ بر یک به سود پورتو تمام شد. این مسابقه به میزبانی دراگائو، ورزشگاه خانگی پورتو برگزار شد و مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت. طارمی در دقیقه ۴۸ موفق شد گل چهارم تیمش را با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کند. این مهاجم ایرانی دقایقی بعد با یک ضربه چیپ گل دوم خود را هم به ثمر رساند اما بعد از بازبینی گل در VAR، خطای هند طارمی پیش از گلزنی اعلام شد. روند گلزنی و ثبت پاس گل برای طارمی در لیگ پرتغال با عملکرد او ادامه داشت و تمجید «لوئیز فریتاس لوبو» گزارشگر شبکه تلویزیونی اسپورت را به دنبال داشت. لوئیز در بخشی از گزارش خود گفت: «مهاجم ایران بد بازی کردن بلد نیست». سایت «گل پوینت» پرتغال هم به طارمی نمره خوب ۷ را داد تا سومین بازیکن برتر پورتو بعد از «اوتاویو» و «گالنو» باشد. در جدول گلزنان لیگ پرتغال در حال حاضر «راموس» از بنفیکا با ۱۱ گل در صدر است و طارمی با ۱۰ گل در رده دوم قرار دارد. تیم پورتو با این برد ۳۶ امتیازی شد تا بعد از بنفیکا (۴۱) و براگا (۳۷) در رده سوم قرار بگیرد.
***
پاری‌سن‌ژرمن با مسی هم شکست خورد
پاری‌سن‌ژرمن در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه با یک گل برابر رن شکست خورد. پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف رن رفت و با یک گل شکست خورد. این دومین شکست فصل پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌آید که این بار با حضور مسی و نیمار رقم خورد. در دیگر بازی که پاری‌سن‌ژرمن در فصل جاری لیگ فرانسه شکست خورده بود، مسی تیم را همراهی نکرده بود اما در این بازی نه‌تنها مسی، بلکه نیمار و ‌امباپه هم حضور داشتند تا زنگ خطر برای گالتیه هم به صدا درآید. پاری‌سن‌ژرمن با وجود شکست در این بازی با ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما فاصله این تیم با تیم دوم جدول رده‌بندی به ۳ امتیاز کاهش پیدا کرد.
***
بازگشت آبی‌ها به کمپ حجازی
عارف غلامی و محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در بازی مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند. به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم سپاهان و استقلال، پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. استقلال در این بازی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با وجود این مصدومیت، به نظر می‌رسد ساپینتو در تقابل تیمش با سپاهان، از زوج سیلوا - یزدانی در خط دفاع استفاده کند. ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، بازیکنانی هستند که با تیم تمرین می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند اما به نظر می‌رسد کادر فنی قرار نیست روی آنها ریسک کند و تا زمانی که این بازیکنان به آمادگی کامل نرسند، به میدان نخواهند رفت. همچنین روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در بازی مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، ۴ کارته شد و بازی هفته بعد تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست داد. این بازیکن، پیش از این در دیدارهای نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرده بود. استقلالی‌ها به علت برودت هوا و بارش برف روز گذشته نتوانستند در کمپ حجازی تمرین کنند و در سالن فوتسال،‌ تمرینات خود را پیگیری کردند اما دیروز وضعیت کمپ حجازی در شرایط مطلوبی قرار گرفت و بازیکنان می‌توانند کار خود را در این زمین پیش ببرند.
***
تیم قلعه‌نویی بالاتر از سپاهان و استقلال
دیدار ۲ تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با نتیجه تساوی به پایان رسید. به گزارش فارس، ۲ تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. آلومینیوم اراک با تک امتیاز خانگی به امتیاز 20 رسید تا به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی، روی پله هشتم جدول بایستد. گل‌گهر نیز با این تساوی، 28 امتیازی شد تا با یک امتیاز بیشتر بالاتر از سپاهان و استقلال، در رده دوم نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس صدرنشین باشد.
***
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور مشخص شدند
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور معرفی شدند. رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی) روزهای 28 تا 30 دی به میزبانی تهران در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود. در این راستا محسن کاوه، پژمان درستکار، احسان امینی و اباذر اسلامی به عنوان اعضای کمیته فنی مسابقات معرفی شدند.

Page Generated in 0/0064 sec