printlogo


کد خبر: 259047تاریخ: 1401/10/28 00:00
اخبار

شهاب زاهدی در پرسپولیس، لوکادیا در ترکیه؟
خبرهایی درباره احتمال حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس و یورگن لوکادیا در سیواس‌اسپور ترکیه شنیده می‌شود. به گزارش ایسنا، پرسپولیس بعد از دست دادن یورگن لوکادیا برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر به دنبال خرید یک مهاجم است تا جای خالی این مهاجم هلندی را پر کند. در این بین سایت csakfoci مجارستان که شهاب زاهدی در این کشور حضور دارد نوشت این بازیکن احتمالا راهی پرسپولیس خواهد شد. زاهدی در زمان حضور برانکو در پرسپولیس حضور کوتاهی در این تیم داشت و به تیم ملی ایران هم دعوت شد ولی هنوز بازی ملی ندارد. همچنین سیواس‌اسپور ترکیه که در خطر سقوط به لیگ پایین‌تر قرار دارد در نقل و انتقالات به دنبال به خدمت گرفتن یورگن لوکادیاست. به نقل از سایت fotomac ترکیه، شنیده‌ها حاکی از آن است که کادر مربیگری این تیم ترکیه‌ای به یورگن لوکادیا، بازیکن جدا شده از پرسپولیس علاقه‌مند است. این مهاجم ۲۹ ساله هلندی در تیم‌هایی مانند پی اس وی آیندهوون، هوفنهایم و برایتون بازی کرده است. او در این فصل در ۹ بازی برای پرسپولیس ۶ گل به ثمر
رساند.
***
رایزنی‌های ادامه‌دار فدراسیون فوتبال با قطر برای بازی دوستانه
فدراسیون فوتبال در حالی که هنوز تکلیف سرمربیگری تیم ملی را مشخص نکرده برای روزهای فیفا در حال رایزنی است. همچنان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی خبری مخابره نمی‌کند و مشخص نیست برنامه مهدی تاج برای هدایت تیم ملی چیست، با این حال در فروردین پیش رو که مصادف با عید نوروز است روزهای فیفا را در پیش داریم. فدراسیون فوتبال در حالی که هنوز سرمربی تیم مشخص نیست اما در حال رایزنی با قطر است تا اردوی تیم ملی در ایام فیفا در این کشور برگزار شود. در اقدامی جدید فدراسیون فوتبال به قطری‌ها پیشنهاد داده یک بازی دوستانه با آنها داشته باشند و البته با یک تیم دیگر هم این بازی انجام شود که تیم دوم هنوز مشخص نشده است. مسؤولان فدراسیون همچنین برای فیفا دی اکتبر هم از حالا به فکر هستند و می‌خواهند در فیفا دی دومی که در سال ۲۰۲۳ دارند در قطر اردو داشته باشند. باید دید در شرایطی که رایزنی‌ها برای پر شدن برنامه تیم ملی در ایام فیفا در حال انجام است نیمکت تیم ملی به چه کسی می‌رسد. 
***
اعلام آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی امید
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره جلسه روز گذشته درباره تیم امید ارائه کرد. امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با فارس، درباره جلسه روز گذشته مهدی تاج و حبیب کاشانی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتبال امید کشورمان، اظهار داشت: در این جلسه محمود خسروی‌وفا (رئیس کمیته ملی المپیک) مهدی محمدنبی نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال و مناف هاشمی(دبیرکل کمیته ملی المپیک) هم حضور داشتند و درباره نحوه همکاری طرفین و برنامه‌های پیش رو تیم امید بحث و بررسی شد. همچنین مقرر شد بزودی جلسه دومی در ادامه مباحث قبلی برگزار شود. نحوه تعامل فدراسیون فوتبال با کاشانی نیز در جلسه دوم قطعی و نهایی خواهد شد.
وی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی امید و مطرح شدن نام گزینه‌هایی مثل حمید درخشان، توضیح داد: فدراسیون برای تیم ملی امید 6-5 گزینه دارد و قرار شد در جلسه دوم که بین تاج و کاشانی برگزار می‌شود، در این باره تبادل نظر شود. در نهایت باید گزینه منتخب به هیات‌رئیسه بیاید تا اعضا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مفقود شدن ایمیل‌های ارسالی به برخی اعضای این مجموعه و اینکه ظاهرا این ایمیل‌ها به جای قرار گرفتن در صندوق ورودی در صندوق ایمیل‌های پاک شده قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع جزء اتفاقات عجیب و غریبی است که در 2 سال اخیر در فدراسیون فوتبال تکرار شده است. به همین دلیل ریاست فدراسیون به حراست دستور پیگیری داد. حراست فدراسیون نیز جلساتی را برگزار کرد که چرا در این ۲ سال چنین اتفاقی رخ داده است. البته موضوع از سوی نهادهای ذی‌ربط نیز در حال پیگیری است. 
***
صعود عمان با برانکو به فینال جام کشورهای خلیج فارس
تیم ملی فوتبال عمان با پیروزی یک بر صفر برابر بحرین به فینال جام کشورهای عربی خلیج‌فارس راه پیدا کرد. تیم ملی فوتبال عمان در بازی دوم نیمه نهایی جام کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس به مصاف بحرین رفت. این بازی با یک گل به سود عمان به پایان رسید تا تیم برانکو ایوانکوویچ راهی فینال شود. در دیگر بازی نیمه‌نهایی عراق میزبان به مصاف قطر رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند. به این ترتیب عراق و عمان روز پنجشنبه هفته جاری دیدار فینال را برگزار خواهند کرد. 

Page Generated in 0/0051 sec