printlogo


کد خبر: 259049تاریخ: 1401/10/28 00:00
فتح‌الله‌زاده به ساپینتو اطمینان داد با هیچ مربی دیگری مذاکره نمی‌کند
قول آبی‌ها به مرد پرتغالی

در نشست روز دوشنبه میان مدیرعامل باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد. این برای چندمین بار است که علی فتح‌الله‌زاده در روزهای اخیر به دفتر کار خود در کمپ ناصر حجازی مراجعه می‌کند، البته همه اینها به خاطر دیدار با ریکاردو ساپینتو نبوده و وی علاقه‌مند است از نزدیک در جریان ساخت‌وساز‌ها در کمپ قرار بگیرد. با این مراجعات به طور حتم به سرمربی تیم استقلال ثابت شده فتح‌الله‌زاده بی‌دلیل برای در اختیار گرفتن طبقه دوم ساختمان کمپ اصرار نمی‌کرده و می‌خواهد با حضورهای متوالی ارتباط نزدیکی با کادر فنی تیم داشته باشد. سوءتفاهم به وجود آمده میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو برطرف شده و اعضای کادر فنی تیم هم در طبقه اول ساختمان مستقر شده‌اند و مدیرعامل باشگاه استقلال هم به سرمربی خود قول داده به مرور زمان همه امکانات لازم را برای تیم در کمپ ناصر حجازی مهیا خواهد کرد. البته مهم‌ترین بخش این امکانات که یک زمین چمن خوب است، برای آبی‌ها مهیا شده و مربی پرتغالی از این اتفاق خرسند است که در روزهای سرد زمستان هم تیمش در یک زمین خوب تمرین می‌کند. در ملاقات مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم، فتح‌الله‌زاده ضمن ابراز خرسندی از نمایش خوب استقلال در برابر تراکتور و پیروزی در برابر این تیم بار دیگر اذعان کرد باشگاه و تک تک اعضای هیات‌مدیره از کادر فنی و تلاش بازیکنان حمایت خواهند کرد و اصلا پای مربی دیگری در میان نیست و همه اخباری که در این زمینه رسانه‌ای می‌شود، گمانه‌زنی است. از سویی فتح‌الله‌زاده از ساپینتو خواست لیست ورود و خروج را در اختیار وی بگذارد تا برای جذب بازیکنان جدید و همچنین خروج بازیکنان فعلی اقدام کند. البته در حال حاضر پنجره استقلال بسته است اما مدیرعامل قول داد طی توافق با میلیچ و پین پنجره را باز خواهد کرد. از سیمای ساپینتو بعد از پایان نشست با فتح‌الله‌زاده کاملا مشخص بود از گفت‌وگویی که با مدیرعامل داشته و همچنین نتایج آن خرسند است و با جدیت و اشتیاق به دنبال ارائه یک نمایش خوب در برابر سپاهان است. استقلال در مصاف با تراکتور با ایجاد موقعیت‌های متعدد خطرناک به همان تیم پیش از جام‌جهانی تبدیل شد، البته همچنان تیمی است که خیلی موقعیت هدر می‌دهد. ریکاردو ساپینتو این موضوع مهم را قبول دارد و می‌گوید این مشکل را در تمرینات تیم برطرف خواهد کرد. حالا در روزهای آینده همه منتظرند ببینند کدام بازیکن یا بازیکنان از لیست تیم خارج می‌شوند و چه بازیکنانی به ترکیب اضافه می‌شوند. فعلا هیچ بازیکنی از سوی باشگاه کنار گذاشته نشده و هیچ بازیکنی هم درخواست رضایتنامه نداشته است. 
* با ساپینتو به دنبال شاد کردن دل هواداران هستیم
علی امیری، قائم‌مقام باشگاه استقلال گفت استقلال یک‌ باشگاه متحد، هماهنگ و یکدل است که همه اعضا برای موفقیت آن تلاش می‌کنند. استقلال پس از شکست تلخ برابر تراکتور در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر، توانست این باخت را در جام حذفی جبران کند. حالا قائم‌مقام آبی‌ها می‌گوید بعد از آن دیدار، شایعات بی‌اساسی درباره این تیم مطرح شده که منظور او، اخبار پیرامون آینده ریکاردو ساپینتو است. امیری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: بعد از مصاف استقلال و تراکتور در تبریز، شاهد یک هجمه به تیم بودیم و شایعات نادرست و غیرمنطقی درباره استقلال مطرح شد که صحت نداشت و نادرستی آنها اثبات شد. آقای فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات‌مدیره حمایت کامل و قاطع خودشان از سرمربی، کادر فنی و‌ بازیکنان را نشان دادند و استقلال با آمادگی کامل برای جام حذفی آماده شد‌ و نتیجه مطلوبی هم کسب کرد. قائم‌مقام باشگاه استقلال اضافه کرد: استقلال یک‌ باشگاه متحد، هماهنگ و یکدل است که همه اعضای باشگاه برای موفقیت آن تلاش می‌کنند. تیم بسیار خوبی داریم و سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج و خوشحالی هواداران به کار گرفته‌اند. وی در پایان بیان کرد: ما به دنبال شاد کردن دل هواداران با سرمربیگری آقای ساپینتو و تلاش بازیکنان هستیم و مطمئن هستیم مجموعه باشگاه استقلال یکدل و متحد به موفقیت فکر می‌کند. استقلال تیم بسیار بزرگ، پرقدرت، باافتخار و نیرومندی است و با حمایت همه‌جانبه پیشکسوتان محترم و هواداران عزیز، ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم با سربلندی و موفقیت خارج می‌شویم.
***
استقلال با جانشین حسینی در نقش جهان؟
سیدحسین حسینی همچنان مصدوم است و به احتمال زیاد علیرضا رضایی در دیدار با سپاهان جانشین کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد بود. در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ۲ تیم سپاهان و استقلال فردا پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه
نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. سیدحسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنانی بود که در جریان بازی آبی‌ها مقابل تراکتور در رقابت‌های جام حذفی دچار مصدومیت شد و با اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، تحت درمان قرار دارد و وضعیتش تحت بررسی است. حسینی در تمرین روز دوشنبه استقلال حضور نداشت اما در تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد. طبق پیگیری‌ها با تصمیم کادر پزشکی و کادر فنی استقلال، سیدحسین حسینی برای کامل شدن روند درمان خود به احتمال زیاد بازی برابر سپاهان را از دست خواهد داد. با وجود مصدومیت حسینی، کادر پزشکی باشگاه استقلال طی توضیحی رسمی دیروز اعلام کرد: «سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال امروز زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین کرد و شرایط او تحت بررسی است». با توجه به آسیب‌دیدگی کاپیتان استقلال، به نظر می‌رسد علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم تیم فوتبال استقلال درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار خواهد گرفت تا این بازیکن، نخستین بازی خود را در این فصل رقابت‌های لیگ برتر برای استقلال انجام دهد. 

Page Generated in 0/0062 sec