printlogo


کد خبر: 259085تاریخ: 1401/10/29 00:00
اخبار

مافیای شبکه سلامت به نسیم رفت
پخش فصل جدید مسابقه «شهروند و مافیا» از شنبه یکم بهمن در شبکه نسیم آغاز می‌شود. به گزارش«وطن‌امروز»، مسابقه «شهروند و مافیا» در فصل جدید هم از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این مسابقه به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی، کارگردانی محمد رجایی و اجرای علیرام نورایی تا فصل شانزدهم از شبکه سلامت سیما پخش می‌شد اما در فصل هفدهم از شبکه نسیم روی آنتن رفت. بر این اساس فصل هجدهم این مسابقه هم پس از ۴ سال تولید، با اعمال تغییراتی در بخش سناریو و فرم از یکم بهمن‌ماه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت. راوی اول مسابقه «شهروند و مافیا» بهنام تشکر بود اما به دلیل همپوشانی شدن این مسابقه با پروژه‌های دیگر این بازیگر از فصل دوم علیرام نورایی جایگزین او شد و تاکنون در 17 فصل به عنوان راوی حضور داشته است. 
«شهروند و مافیا» مسابقه‌ای است که در آن شخص با آزمون و خطا برای شناسایی نقش اشخاص دیگر تلاش می‌کند. در این مسابقه اشخاص به صورت پنهانی میان ۲ گروه آگاه و ناآگاه و ۲ دسته مافیا و شهروندان تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا اشخاص مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رأی دهند. 
***
آغاز اکران «پالتو شتری» از هفته آینده
فیلم سینمایی «پالتو شتری» از هفته آینده به سینماهای سراسر کشور می‌آید. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم‌سینمایی «پالتو شتری» از هفته آینده به سرگروهی سینما مگامال روی پرده سینماهای سراسر کشور می‌رود. 
این فیلم به تهیه‌کنندگی مجید شیخ‌انصاری و کارگردانی مهدی علی‌میرزایی یک درام کمدی است که در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور داشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اگه دشمنید چرا اینقدر با هم می‌پرید؟ اگه دوستید چرا اینقدر به هم می‌پرید؟
«پالتو شتری» با بازی سام درخشانی، بهاره کیان‌افشار، لیندا کیانی، بانیپال شومون، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره‌آزاد، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان و رضا شیخ‌انصاری توسط موسسه تصویر شهر اکران می‌شود.. 
***
ساترا: سریال سقوط مجوز پخش ندارد
ساترا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به ‌دلیل انتشار بدون مجوز فیلم سقوط از دادستانی خواستیم دستور توقف انتشار فیلم را صادر کند و منتظر اقدام قانونی دستگاه قضا هستیم. به گزارش «وطن‌امروز»، ساترا در اطلاعیه‌ای درباره انتشار سریال «سقوط» توضیح داد: «ساترا ضابط قضایی نیست و برای انجام مأموریت محوله و جلوگیری از تخلفاتی که منجر به اخلال در حقوق مردم و دیگر فعالان و رقبای کسب و کار مربوط می‌شود، گزارش تخلفات را به دستگاه قضا اعلام می‌کند. در پی ادامه انتشار غیرقانونی و بدون مجوز مجموعه نمایشی سقوط به اطلاع عموم می‌رساند سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) بر اساس وظیفه قانونی خود، همزمان با انتشار خبر تولید این سریال از سکوی فیلیمو، درخواست کرد برای دریافت مجوز تولید و انتشار این مجموعه نمایشی اقدام کند. تذکرات مکتوب پیاپی ساترا به فیلیمو و هشدار نسبت به عواقب بی‌توجهی به قانون نیز توسط سکوی فیلیمو نادیده گرفته شد. با استمرار بی‌توجهی این سکو به مکاتبات و تذکرات مکرر ساترا، این سازمان بر اساس وظیفه قانونی اقدام به مکاتبه با نهادهای ذی‌ربط بویژه دادستانی کرد و خواستار برخورد قانونی برای توقف انتشار این سریال به دلیل بی‌توجهی سکوی فیلیمو به تذکرات پیاپی این سازمان و انتشار بدون مجوز تولید و پخش سریال سقوط شد». 
***
نقد و بررسی کتاب «سرزمین بی‌فصل»
نقد و بررسی کتاب «سرزمین بی‌فصل» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری انجمن ادبی جرس، نقد و بررسی کتاب «سرزمین بی‌فصل» را با حضور خانم «سمیه عظیمی» نویسنده کتاب و خانم «سمیه جمالی» از منتقدین حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌کند. 
این مراسم یکشنبه 2 بهمن‌ماه 1401 از ساعت 10 الی 11:30 صبح در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. 
این کتاب روایت عاشقانه از خاطرات همسر شهید سیدحمید تقوی‌فر از ۳۵ سال زندگی مشترک با ایشان است. شهید تقوی‌فر به عنوان فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در مقابله با جریان تکفیری داعش در منطقه و دفاع از حرم داشت. وی ششم دی‌ماه ۱۳۹۳ در جریان درگیری با تروریست‌های داعش، در منطقه «عزیز بلد» به شهادت رسید. 

Page Generated in 0/0071 sec