printlogo


کد خبر: 259101تاریخ: 1401/10/29 00:00
اخبار

غیبت سریع‌ترین مرد ایران در قهرمانی آسیا
رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند و قرار است حدود ۱۰ ورزشکار دیگر به این رقابت‌ها اعزام شوند. به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ‌ملی ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. فدراسیون دوومیدانی حدنصاب‌هایی را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد که تنها ۳ ورزشکار در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب آنها شدند.‌ فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد در دوی ۶۰ متر و حمیدرضا کیا در پرش سه‌گام کسانی هستند که ورودی‌های مد نظر فدراسیون را کسب کردند. در این میان به گفته جواد خسروشیری، عضو کمیته فدراسیون، حسن تفتیان در این مسابقات شرکت نمی‌کند، چراکه با نظر مربی‌اش برنامه آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی را با هدف کسب سکو تکمیل می‌کند.
***
لیست خروج پرسپولیس مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین دیروز با خبری شوکه‌کننده باعث شد فضای تمرینی برای بازیکنان به شکل ناراحت‌کننده‌ای پیش برود. در شرایطی که از چندی پیش و با شروع نقل و انتقالات زمستانی بحث زیادی درباره لیست پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون لیست مازاد سرخپوشان با اعلام یحیی گل‌محمدی شکل رسمی به خود گرفت. در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، در شرایطی که بازیکنان خود را آماده تمرین تاکتیکی پیش از این جدال می‌کردند، صحبت‌های ابتدایی یحیی گل‌محمدی اختصاص به لیست خروج این تیم در نقل و انتقالات زمستانی داشت. گل‌محمدی با اشاره به تلاشی که سیامک نعمتی و حامد پاکدل در دوران حضورشان در این تیم داشتند، اعلام کرد در ادامه‌ فصل، آنها با این تیم همکاری نخواهند داشت. اعلام لیست خروجی پرسپولیس از سوی یحیی گل‌محمدی در روزی که به نظر می‌رسید پیش از تمرین نیز به این ۲ بازیکن خبر داده شده بود و آنها به واسطه این موضوع در تمرین حضور نداشتند، شوک بزرگی به دیگر بازیکنان وارد کرد و آنها با حالتی مغموم بابت جدایی ۲ هم‌تیمی خود کار را استارت زدند.
***
«خمز» بند فسخ یکطرفه قراردادش با تراکتور را تکذیب نکرد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور به وجود بند فسخ یکطرفه قراردادش با این باشگاه پاسخ شفافی نداد. پاکو خمز در واکنش به بند فسخ یکطرفه قراردادش با تراکتور که چند روز پیش خبرش منتشر شده بود و اینکه این بند باعث ایجاد نگرانی شده است، گفت: نگرانی نمی‌بینم. اینجا هستم و تیم را تمرین می‌دهم. تا وقتی بدانم تیم زیر نظر من پیشرفت می‌کند، اینجا هستم و به کارم ادامه می‌دهم. نگرانی بابت این قضیه وجود ندارد. پاسخ مبهم خمز به این سوال در حالی است که هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور این بند را تکذیب و رسانه‌های اسپانیایی را به دروغگویی متهم کرده بود. به نظر می‌رسد اگر چنین‌ بندی در قرارداد این سرمربی نبود، وی خبرهای منتشر شده
را تکذیب می‌کرد اما او بدون پاسخگویی صریح در این باره تنها بر ادامه همکاری‌اش با تراکتور تاکید کرد.
***
دبیر: در فدراسیون، کشتی آزاد و فرنگی نداریم
رئیس فدراسیون کشتی در نشست با اعضای تیم ‌ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تاکید کرد: در این فدراسیون کشتی آزاد و فرنگی نداریم و هدف همه خوشحال کردن مردم است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در نشست صمیمانه با ملی‌پوشان کشتی فرنگی ضمن خسته نباشید به آنها بیان کرد: در کمپ تیم‌های ملی همه چیز به بهترین نحو مهیا و آماده شده است تا تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دهید. وی با بیان اینکه کار برای شما شروع شده است، گفت: مرحله اول را شما پشت سر گذاشتید و مرحله دوم مسابقات رنکینگ کرواسی است. همه شما برای من یکسان هستید. در کنار تشک با همه شما رفیق هستم اما روی تشک خودتان باید کشتی بگیرید. رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه شغل شما کشتی گرفتن است، تاکید کرد: خوب استراحت کنید، خوب فکر کنید و خوب تغذیه کنید تا بتوانید مدال‌های متعدد بگیرید. ۲۲ ساعت سالم زندگی کنید تا ۲ ساعت تمرین خوب داشته باشید، چون نسبت به این مملکت وظیفه دارید و با کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های مختلف به وظیفه خود عمل می‌کنید. وی با اشاره به اینکه تیم کشتی فرنگی سال گذشته می‌توانست قهرمان جهان شود، گفت: باید این تیم امسال در صربستان قهرمان جهان شود، چون لیاقتش را دارد. همچنین در فدراسیون، کشتی آزاد و فرنگی نداریم. ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم و تنها یک کشتی داریم و هرچه کشتی آزاد دارد، باید فرنگی هم داشته باشد و هر چه کشتی فرنگی دارد، آزاد هم باید داشته باشد و در نهایت هدف همه ما خوشحال کردن مردم است.

Page Generated in 0/0098 sec