printlogo


کد خبر: 259248تاریخ: 1401/11/3 00:00
اخبار

انتشار تیزر بخش «نسل روایت» فیلم مقاومت
تیزر بخش «نسل روایت» هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، تیزر معرفی بخش نسل روایت جشنواره فیلم مقاومت که مختص متولدان سال 1368 به بعد است منتشر شد و در اختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار گرفت.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با تمرکز بر استان‌های کشور و با هدف «کشف استعداد و تربیت نسل فیلمسازان گام دوم انقلاب اسلامی» در قالب بخش نسل روایت تا 23 بهمن‌ 1401 پذیرای آثار در قالب‌های فیلم کوتاه داستانی، فیلم مستند و پویانمایی است.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در بخش‌های اصلی، دفاع‌مقدس، نسل روایت، روایت قلم، نقد و پژوهش و جهان بدون اسرائیل اسفند سال جاری در ناو دریایی خلیج‌فارس برگزار خواهد شد.
***
دیوارنگاره جدید میدان جهاد رونمایی شد
جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد در پاسخ به اقدام بزدلانه اتحادیه اروپایی و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد. به گزارش «وطن امروز»، جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد با عنوان «پاسدار اقتدار ایرانیم» در پاسخ به اقدام بزدلانه اتحادیه اروپا و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
اولین دیوارنگاره میدان جهاد با ابعاد ۳۵×۱۶ متر به مناسبت هفته دفاع‌مقدس دوم مهر واقع در ضلع شرقی این میدان رونمایی شد. طرح کنونی دیوارنگاره با عنوان «پاسدار اقتدار ایرانیم» توسط خانه ‌طراحان ‌انقلاب ‌اسلامی طراحی و اجرا شده است.
***
تاریخ نمایش فیلم‌های فجر ۴۱ در استان‌ها اعلام شد
نجفی، مدیر روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جزئیاتی را از برپایی این دوره جشنواره اعلام کرد. به گزارش «وطن امروز»، مسعود نجفی با حضور در برنامه «صبحانه ایرانی» در شبکه ۲ جزئیاتی را از برپایی این دوره جشنواره اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه در این دوره پردیس ملت میزبان اهالی رسانه است، افزود: اهالی رسانه امسال استقبال خوبی داشتند و ۱۵۱۲ نفر شامل نمایندگان خبرگزاری‎ها و پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب، برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و برخط و رسانه‌های خارجی برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کردند. بررسی‌ها هم طبق آیین‌نامه‌ این بخش انجام شد، صدور کارت‌ها برای افراد حائز شرایط به پایان رسیده است و از دوشنبه همین هفته توزیع کارت‌ها آغاز خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر فیلم‌های بخش اصلی جشنواره که در ۴ سالن به صورت همزمان به نمایش گذاشته خواهد شد، فیلم‌های بخش بین‌الملل، کوتاه و مستند هم در سالن‌های دیگر به نمایش درخواهد آمد. سالنی را هم به تکرار فیلم‌های سودای سیمرغ اختصاص داده‌ایم. همچنین نشست‌های پرسش و پاسخ هم در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. ضمن اینکه امکان حضور خبرنگاران در برج میلاد برای گفت‌وگو و تهیه گزارش از بخش بین‌الملل جشنواره فراهم است.
نجفی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی وسیعی برای نمایش فیلم‌ها در استان‌ها شده است، گفت: از ۱۷ تا ۲۳ بهمن فیلم‌های جشنواره فجر در ۳۱ استان کشور به نمایش درخواهد آمد و فروش بلیت‌ها به صورت آنلاین خواهد بود.
***
«پیدا و پنهان» مأموران اطلاعاتی با بازی فرامرز قریبیان
اولین قسمت سریال تلویزیونی «پیدا و پنهان» محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه‌حسینی از دیشب  ساعت ۱۹ روی آنتن تلویزیون رفت. به گزارش «وطن امروز»، پیدا و پنهان یک سریال اپیزودیک است که در هر قسمت به یکی از پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد و زندگی ماموران امنیتی و اطلاعاتی را به تصویر می‌کشد.
تنهایی، نقب شب، چراغ‌ها، کمین و... عنوان داستان‌های این مجموعه است که در ۷ قسمت به آن پرداخته می‌شود. داستان اصلی این سریال توسط گروهی از نویسندگانی همچون فروغ فروهیده، داوود زادمهر و مهدی حمزه نگاشته شده است.
پیدا و پنهان روایت شغلی چند مامور وزارت اطلاعات است که هر بار درگیر پرونده‏‌های مختلف اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی و... می‌‏شوند و هر کدام از این ماموران، جدا از درگیری‌شان با پرونده‏‌ها، قصه‌‏های خانوادگی و مشکلات مخصوص خودشان را دارند. تصویر‌برداری بخشی از این سریال در کشور ارمنستان انجام شده است. هنرمندانی نظیر فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، احمد ساعتچیان، کوروش سلیمانی، امیرحسین آرمان، حمید ابراهیمی، ناصر آقایی، حمیدرضا پگاه، میرطاهر مظلومی، بیژن افشار، شهروز ابراهیمی، مریم معصومی، الیزابت امینی، سیما خضرآبادی، طوفان مهردادیان، متین حیدرنیا، احسان عیوضی‌نژاد، حمیدرضا مولانا و سهیل فدایی در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.
پخش سریال پیدا و پنهان از دیشب ساعت ۱۹ آغاز و تکرار آن روز بعد ساعت ۲۳ و ۱۳:۳۰ خواهد بود. این سریال به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

Page Generated in 0/0066 sec