printlogo


کد خبر: 259350تاریخ: 1401/11/5 00:00
اخبار

پرداخت‌ طلب ۲ خارجی آبی‌ها
با پرداخت مطالبات ۲ عضو خارجی پیشین تیم فوتبال استقلال، مشکل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه حل می‌شود. به گزارش مهر، باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر اعلام کرد: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که راهی امارات شده است، مطالبات گابریل پین، مربی سابق این باشگاه را پرداخت کرد و این مربی هم طی نامه‌ای به فیفا، دریافت مطالباتش را تایید کرد تا پرونده این مربی بسته شود. گفتنی است بزودی مطالبات هرویه میلیچ، بازیکن سابق استقلال هم پرداخت می‌شود و پس از اعلام او به فیفا درباره دریافت مطالباتش، پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز می‌شود. مدیرعامل باشگاه استقلال ملاقاتی هم با مدیران باشگاه شباب الاهلی داشت و درباره مطالبات این باشگاه از باشگاه استقلال، با آنها گفت‌وگو کرد.
***
بازیکن ایرانی به دنبال فسخ اورژانسی قرارداد با باشگاه شارلوا
علی قلی‌زاده، بازیکن ایرانی شارلوا که تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه بلژیکی قرارداد دارد، با اعلام مشکلات شخصی و خانوادگی به دنبال جدایی از شارلواست. علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی که سال ۲۰۱۸ از باشگاه سایپای تهران به شارلوای بلژیک پیوست، این روزها در صدد جدایی از شارلواست. قلی‌زاده که پیش از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر قراردادش را با شارلوا تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده بود، به دلیل آنچه مشکلات شخصی و خانوادگی عنوان کرده است، قصد دارد رضایت شارلوا را برای جدایی‌اش جلب کند. قلی‌زاده در ۲ بازی اخیر خود برای شارلوا عملکرد انتقادبرانگیزی داشت و در دیدار این هفته «گورخرها» با کلوب بروژ حتی در لیست ۲۰ نفره تیمش قرار نگرفت. هر چند رسانه‌های بلژیک در روزهای گذشته اعلام کرده‌اند قلی‌زاده از خاورمیانه پیشنهاداتی دارد اما این بازیکن در مذاکره با باشگاه شارلوا خبر داده است همسرش به خاطر مسائل و مشکلات پزشکی به ایران بازگشته و برای همین نیاز است قراردادش را با طرف بلژیکی فسخ کند. از سوی دیگر از تیم اتحاد کلبای امارات با سرمربیگری فرهاد مجیدی هم به عنوان یکی از مشتریان قلی‌زاده نام برده می‌شد که هنوز این خبر تایید نشده است.
***
زمان بازی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی مشخص شد
برنامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ (یادواره آزادسازی خرمشهر) به شرح زیر است:
یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
دریای کاسپین بابل – پارس جنوبی جم؛ ساعت ۱۴ (ورزشگاه هفتم تیر بابل)
دوشنبه یکم اسفند۱۴۰۱
نود ارومیه – پیکان تهران؛ ساعت ۱۴ (ورزشگاه تختی ارومیه)
هوادار تهران- مس رفسنجان؛ ساعت ۱۵ (ورزشگاه پاس قوامین تهران)
استقلال تهران – ملوان بندرانزلی؛ ساعت ۱۷:۳۰ (ورزشگاه آزادی تهران)
سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱
استقلال ملاثانی- مس کرمان؛ ساعت ۱۴ (ورزشگاه غدیر اهواز)
آلومینیوم اراک – نساجی مازندران؛ ساعت ۱۵  (ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک)
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- پرسپولیس؛ ساعت ۱۷ (ورزشگاه نقش جهان اصفهان)
زمان برگزاری بازی گل‌گهر سیرجان – فولاد خوزستان به دلیل حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بعدا اعلام خواهد شد.
***
جانشین برزیلی لوکادیا را بیشتر بشناسید
مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس در یک سال اخیر آمار امیدوارکننده‌ای از نظر گلزنی ثبت نکرده است. به گزارش ایسنا، «لئوناردو پریرا» مهاجم برزیلی است که پرسپولیسی‌ها برای به خدمت گرفتن او مذاکراتی با مدیربرنامه‌هایش انجام داده‌اند. این مهاجم برزیلی که بتازگی از باشگاه گامبا اوزاکای ژاپن جدا شده، برای این باشگاه ژاپنی طی فصل ۲۰۲1 و ۲۰۲2، ۶۲ بازی انجام داده و در جریان این بازی‌ها فقط ۱۱ بار موفق به گلزنی شده است. او در مجموع ۲۸۸۵ دقیقه بازی برای گامبا اوزاکا، ۳ پاس گل ثبت کرده و تاثیرگذاری روی ۱۴ گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود. پریرا در این ۲ سال ۱۱ دیدار تیمش را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود. او که سال ۲۰۲۰ برای باشگاه سانفرس هیروشیما بازی می‌کرد، آمار بهتری را نسبت به تیم اخیر خود ثبت کرد. پریرا سال ۲۰۲۰ در ۲۶ بازی ۱۵ بار دروازه رقبا را باز کرد و ۴ بار هم موفق به ارسال پاس گل شد. او در فصل ۲۰۲۰ در ۴ دیدار تیمش هم محروم بود. پریرا با وجود اینکه پارسال در گلزنی موفق نبود، سابقه قهرمانی لیگ برزیل با پالمیراس و قهرمانی لیگ بلژیک با کلوب بروژ را در کارنامه دارد و از نظر گلزنی هم سال ۲۰۲۰ آمار قابل قبولی از خود به ثبت رسانده است. با وجود اینکه گامبا اوزاکا در ۲ سال اخیر جایگاه مناسبی در جی‌لیگ ژاپن نداشته، به خاطر حضور پریرا در ۶ دیدار لیگ قهرمانان آسیا در ۲ سال اخیر با این باشگاه ژاپنی، از نظر قانونی مشکلی برای حضور در لیگ ایران ندارد. باید دید در نهایت پرسپولیسی‌ها که لوکادیا را از دست داده‌اند و پاکدل هم این تیم را ترک کرده، موفق به جذب او خواهند شد یا به دنبال گزینه دیگری خواهند رفت.

Page Generated in 0/0068 sec