printlogo


کد خبر: 259424تاریخ: 1401/11/6 00:00
علی کریمی با اهانت به شهدای دفاع مقدس به مجیز‌گویی آمریکایی‌ها پرداخت
رذالت حقیر

حسین کیامنش: تاریخ این کشور پر است از حماسه‌ها و دلاوری‌هایی که مردم فارغ از هر نوع دیدگاه و سلیقه‌ای، صرفاً برای وطن رقم زده‌اند. اما به گواهی تاریخ، 8 سال دفاع‌مقدس در برابر حمله صدام که با حمایت و پشتیبانی بسیاری از کشورها از جمله آمریکا انجام شد، ماندگارترین این حماسه‌هاست. آن هم به این دلیل که مردم ایران با دستان خالی ۸ سال در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا تاریخ سیاه و خفت‌بار پهلوی دوباره تکرار نشود و بخشی از خاک این کشور به یغما نرود. سال 67 بود که نیروی دریایی آمریکا در راستای حمایت از صدام و با توجه به اینکه به لحاظ نظامی دست بالاتری نسبت به ایرانی داشت که چند سال درگیر جنگ شده بود، به سکوهای نفتی کشورمان در ‎خلیج‌فارس حمله کرد و آنها را به آتش کشید. این اقدام نیروی دریایی آمریکا بی‌پاسخ نماند و ناوچه جوشن و ناوشکن‌های سهند و ‎سبلان به‌رغم توان کمتر، به مقابله با آمریکایی‌ها پرداختند. ارتش تروریست آمریکا علاوه بر یورش با شناورهای سنگین خود، با چند جنگنده نیز به ناوشکن‌های ایرانی حمله کرد. در نتیجه این درگیری، ناوچه جوشن غرق شد و ناوشکن‌های سهند و سبلان آسیب‌های جدی دیدند و البته چندین نفر از ملوانان نیروی دریایی ارتش، در راه دفاع از تمامیت ارضی ایران به شهادت رسیدند. اکنون 34 سال از آن روزها می‌گذرد. کشوری که از تولید سیم خاردار عاجز بود و با دست خالی در برابر قدرت‌های دنیا ۸ سال ایستادگی کرد و حماسه‌های بسیاری را رقم زد، امروز به نخستین قدرت نظامی منطقه تبدیل شده و طی چند سال گذشته بارها پوزه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را در خلیج‌فارس به خاک مالیده است. جدای از حماسه‌ها و دلاوری‌ها اما تاریخ ایران پر است از خیانتکاران و بی‌وطنانی که وطن و شرافت خود را به بهای مزدوری برای غربی‌ها به حراج گذاشتند. 
علی کریمی نیز از جنس همین مزدورهای بی‌وطن است؛ او که مدتی می‌شود به آلت دست دشمنان ایران تبدیل شده است، در جدیدترین خوش‌رقصی‌ خود برای کارفرمایانش، به شهدایی که در تقابل با ارتش تروریست آمریکا به شهادت رسیدند اهانت کرد. 
علی کریمی آنقدر حقیر و بی‌وطن شده که در مجیزگویی آمریکایی‌ها حاضر است بر چهره قهرمانان ملی این کشور که جاودانه‌های تاریخ هستند خاک بپاشد. کریمی در حالی به قهرمانان مردم ایران اهانت می‌کند که قهرمانش خود دیکتاتورزاده پهلوی است و در چند روز اخیر شاهد آن هستیم که کاسه گدایی به دست گرفته و در بستر فضای مجازی برای رضا ربع پهلوی «گدایی توجه» می‌کند. این هم بخت بد دشمنان ایران است که لوده‌ترین افراد را که بویی از غیرت و شرافت نبرده‌اند به مزدوری خود علیه ایران استخدام کرده و به کار می‌گیرد.

Page Generated in 0/0147 sec