printlogo


کد خبر: 259439تاریخ: 1401/11/8 00:00
در آستانه برگزاری دوره سیزدهم جشنواره انجام شد
امضای تفاهمنامه جشنواره «فیلم ۱۰۰» و شبکه نسیم

نشست امضای تفاهمنامه میان جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» و شبکه تلویزیونی نسیم در سازمان سینمایی سوره برگزار شد. به گزارش «وطن‌امروز»، نشست امضای تفاهمنامه میان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» و شبکه نسیم با حضور حمیدرضا جعفریان رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره و رئیس سازمان سینمایی سوره، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و یوسف منصوری دبیر جشنواره «فیلم ۱۰۰»، چهارشنبه پنجم بهمن در سازمان سینمایی سوره برگزار شد.  یوسف منصوری، دبیر سیزدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» در ابتدای این مراسم ضمن بیان این نکته که شبکه نسیم در حوزه حمایت از هنرمندان جوان و کارهای طنز صاحب اعتبار و مرجع است، گفت: طبق تفاهمنامه‌ای که امروز امضا می‌شود، شبکه نسیم در اختتامیه سیزدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» یک اعتبارنامه ساخت اثر طنز تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به یک اثر منتخب شبکه نسیم از میان آثار راه‌یافته به جشنواره «فیلم ۱۰۰» اهدا خواهد کرد. منصوری در ادامه گفت: همچنین این شبکه ۳ اعتبارنامه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در رویداد پرتاب (پیچینگ) جشنواره «فیلم ۱۰۰» به ۳ ایده منتخب طنز اهدا خواهد کرد. 
دبیر سیزدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» سپس با بیان این نکته که این تفاهم مقدمه‌ای خواهد بود تا امسال و سال‌های بعد شاهد آثار بیشتری در حوزه فیلم‌های کوتاه طنز باشیم گفت: ایجاد این مسیر و این تفاهم بهانه‌ای است برای اینکه با این جوایز بتوانیم بچه‌های فیلمساز را به سمت ساخت فیلم‌های کوتاه طنز هدایت کنیم. 
در ادامه این نشست، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم با تاکید بر این نکته که فیلم‌های کوتاه همیشه مورد استقبال مردم و پخش‌کننده‌ها بوده و می‌تواند رنگ بستر پخش را متنوع کند، گفت: به عنوان یک شبکه که کارکرد و مأموریتش تفریح و سرگرمی است و اساساً جنس کنداکتور آن به گونه‌ای است که برنامه‌های بلند خیلی در آن جایی ندارد، از ساخت فیلم‌های کوتاه استقبال می‌کنیم و همین الان هم پخش تعدادی از برگزیده‌های دوره‌های قبل جشنواره «فیلم ۱۰۰» در بین برنامه‌های شبکه نسیم در کنداکتور ما قرار گرفته است. سیزدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره از نهم تا دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد. 

Page Generated in 0/0053 sec