printlogo


کد خبر: 259528تاریخ: 1401/11/9 00:00
افشاگری تکان‌دهنده رسانه آمریکایی درباره نقش سوروس و کلینتون در قاچاق مخوف کودکان

هر روز ابعاد بزرگ‌تری از ماهیت واقعی امپراتوری صهیونیستی تاریک پدرخوانده براندازی‌های لیبرال در گوشه و کنار جهان فاش می‌شود. امروز کمتر کسی است که در رسانه‌ها نام جورج سوروس، سفته‌باز یهودی مجارتبار آمریکایی‌شده که امروز نامش با بنیاد جامعه باز (سرمایه‌گذار انقلاب‌های رنگین) تأسیس و مدیریت سرمایه سوروس (عامل اختلال ارزی در بسیاری از کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین) و همچنین پرونده‌ آزمایشگاه‌های تسلیحات زیستی آمریکایی در اوکراین گره خورده، به گوشش نخورده باشد. 
سوروس در فتنه‌گری تا به آنجا پیش رفته که حتی همین چند سال پیش می‌خواست در زادگاه خودش مجارستان نیز علیه دولت کنونی آن کودتای رنگین به پا کند. در عین حال او یکی از عاملان اصلی مصیبتی است که امروز به واسطه جنگ اوکراین – که خیلی‌ها در غرب دوست دارند آن را مقدمه جنگ سوم جهانی برشمارند– گریبان بسیاری از مردم کره زمین را از جمله در خود اروپا و آمریکا گرفته است. او بارها اعتراف کرده «جامعه باز» بنیاد تحت امرش به شبه‌نظامیان مورد حمایت نازی‌ها در جریان آنچه انقلاب میدان اوکراین یا کودتای زمستان 2014 کی‌یف خوانده می‌شود، کمک مالی، مشورتی و رسانه‌ای کرده است.
حالا با اوج‌گیری شکاف سیاسی در بطن جامعه آمریکایی میان لیبرال‌های گلوبالیست با ملی‌گرایان ترامپی و البته پیر شدن سوروس و حواریونش که طبیعتا مدیریت این امپراتوری براندازی را برای‌شان دشوار کرده است، هر روز شاهد افشاگری‌های بیشتری از دامنه فعالیت‌ها و ارتباطات کثیف آن در رسانه‌های انگلیسی‌زبان بویژه در داخل ایالات متحده هستیم.
۲ هفته پیش بود که شبکه ‌ام‌آرسی بیزنس- یک رسانه نوظهور آمریکایی نزدیک به کارتل راکفلرها- در اقدامی بی‌سابقه، اقدام به انتشار گزارشی افشاگرانه درباره ارتباط مالی سوروس و موسساتش با شخصیت‌های رسانه‌های برجسته آمریکایی و غیرآمریکایی کرد.  
در این گزارش ۳ قسمتی فاش شده بود بیش از 50  فعال رسانه‌ای یا روزنامه‌نگار برجسته در رسانه‌های مهم آمریکایی یا انگلیسی‌زبان شامل ان‌بی‌سی‌نیوز، ‌ام‌اس‌ان بی‌سی و سی‌ان‌ان حقوق‌بگیر سوروس بوده و  هستند.
گزارشی که رویکرد آن ورای محتوایش نشان از کارکرد آن می‌داد؛ یعنی نزدیک شدن پایان تاریخ مصرف سوروس و شبکه کودتای نرم و سخت بین‌المللی‌اش. به تازگی یک تارنمای تحلیلی دیگر وابسته به راکفلرها، ابعاد سیاه دیگری را از شبکه گلوبالیست‌های سوروسی در ارتباط با جنایات سازمان‌یافته و باندهای فساد برملا کرد. 
گزارش رسانه «هوموروس مته متیکس» که در دالاس (ایالت تگزاس) مستقر است، نشان می‌دهد چطور سوروس و شبکه‌اش در تجارتی شیطانی که مستقیما با  ناپدید شدن سالانه 800 هزار کودک در ایالات متحده – و ۸ میلیون کودک در جهان – گره خورده، دست دارند. این گزارش مستند نتایج تحقیقات «آنجلا استنتون کینگ»، یکی از نخستین سیاستمداران آمریکایی بود که درباره برخی تارنماهای متهم به قاچاق کودکان تحقیق می‌کند؛ تارنماهایی فعال در زمینه «آدرنوکروم» و تجارت خون. آدرنوکروم، هورمونی است که بعد از شکنجه و آزار شدید کودکان از غدد فوق‌کلیوی آنان ترشح و سپس توسط قاچاقچیان از خون این اطفال معصوم، استحصال می‌شود. این باور در میان برخی قدرتمندان و شیطان‌پرستان جهان وجود دارد که این هورمون باعث عمر زیاد شده و به عنوان داروی جاودانگی مطرح می‌شود. حتی برخی از اهالی مشهور قدرت در آمریکا و انگلیس که به طور غیر عادی عمر زیادی داشته‌اند، به عنوان استفاده‌کنندگان این هورمون شناخته می‌شوند. به عنوان مثال سال‌هاست زمزمه‌هایی درباره وجود اطلاعات مخوف درباره اعضای خاندان سلطنتی انگلیس بویژه شخص ملکه تازه درگذشته و شوهرش، الیزابت دوم و فیلیپ، همچنین دیوید راکفلر، پدرخوانده کارتل بین‌المللی به همین نام یا عبدالله و سلمان، پادشاهان معاصر سعودی در رابطه با شبکه مصرف هورمون‌های عمر به دست آمده از بدن کودکان شنیده می‌شود.
خانم استنتون کینگ در تحقیقات به این نتیجه رسیده که تارنماهایی ‌ مانند «اتسی» و «وی فیر» که فروشگاه‌‌های آنلاین لوکس اثاث منزل و لوازم دکوری یا مبلمان هستند به عنوان پوششی برای تجارت خون و هورمون کودکان، به عنوان واسطه میان قاچاقچیان و طبقه قدرتمند و ثروتمند عمل می‌کنند. در مراحل بعدی، استنتون کینگ که سابقه افشاگری‌هایی درباره پشت پرده‌های دموکرات‌ها و تیم بایدن را هم دارد، به این نتیجه رسیده که چه شبکه‌هایی با تارنماهای پوششی مزبور مرتبط هستند.
مشرق به نقل از هوموروس مته متیکس آورده که جورج سوروس مشهور، خود از سهامداران تارنمای فروش آنلاین «وی فیر» (Wayfair) است. این تارنما در کنار امثال اتسی (Etsy) که در فروش آنلاین لوازم لوکس به ثروتمندان دست دارند، نام‌های بسیار مشخصی از کودکان گمشده را در آیتم‌های فروش خود با مبالغی بسیار گران و نامعمول درج می‌کنند. این موضوع بسیاری را به این فکر می‌اندازد که خرید این اقلام، در واقع با قاچاق کودکان ناپدید‌شده مرتبط است. آنچه ظن محققان را بیشتر می‌کند این است که دقیقاً همان اجناس را می‌توان با قیمت‌های معمولی، منتها بدون نام کودکان گمشده در تارنماهای فروش پیدا کرد.
موضوع از جایی جالب‌تر می‌شود که علاوه بر اینکه سهام بخش مهمی از پلتفرم «وی فیر» به نام سوروس‌هاست بلکه خط اپستین‌ها نیز در این تجارتخانه مشهود است.
جفری ادوارد اپستین، بزرگ‌ترین قاچاقچی کودک (و دختران نوجوان و جوان)  با هدف بهره‌کشی جنسی و قربانی کردن در مناسک شیطانی نخبگانی در آمریکا بود که پس از افشای باندش و دستگیری به شکل مشکوکی سال 2019 در زندان اف‌بی‌آی جان باخت. مقامات آمریکایی مرگ او را ناشی از خودکشی دانستند  اگر چه این خودکشی باعث شد  بخش مهمی از اسرار مخوف پشت پرده‌ صنعت عظیم تجارت کودکان برده با مرگ اپستین برای همیشه به فراموشخانه تاریخ برود. افکار عمومی آمریکایی خودکشی او را باور نکرده و آن را یک صحنه‌سازی آشکار می‌دانند. 
ارتباط خاندان فاسد یهودی اپستین با «وی فیر» زمانی آشکار می‌شود که پدر آنها جولیوس،  با بنیاد شاه برادر نیراج شاه – مدیر هندی این پلتفرم – در پلتفرم «باشگاه پسران و دختران آمریکا» شریک است.  
در ژوئیه ۲۰۲۰، اخبار و گزارش‌های مربوط به نقش «وی فیر» در قاچاق کودکان آن اندازه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی آمریکا پررنگ شد که خبر استعفای نیراج‌شاه از مدیرعاملی آن انتشار یافت. اگر چه خبر توسط خود شرکت و توسط رسانه‌های جریان اصلی تکذیب شد اما از آنجا که رسوایی و مرگ مشکوک اپستین و استعفای نیراج‌شاه همزمان با سونامی استعفای شمار زیادی از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ آمریکایی و فراملیتی رخ داده بود، خود به خود این تصویر ذهنی در افکار عمومی به وجود آمد که این رخدادها باید به هم مرتبط باشد. در همان مقطع بیل گیتس بعد از سال‌ها از ریاست هیات‌مدیره مایکروسافت استعفا کرد. 
هنوز محققان روی پیوستگی و شباهت پرونده جفری اپستین و نامزدش گیلین ماکسول تحقیق می‌کنند. گیلین که شریک و محرم اسرار اپستین است خودش در یک صحنه‌سازی کاملا مشکوک، خودکشی شد! البته از مرگ نجات پیدا کرد تا کماکان اعترافات او پای مقامات و چهره‌های قدرت را به این پرونده مخوف باز کند؛ از جمله شاهزاده اندرو، برادر چارلز پادشاه فعلی انگلیس.
افشاگری بعدی در پرونده دست داشتن  سوروس و اپستین در قاچاق کودکان مربوط به نقش کانتینرهای حمل‌و‌نقل در تأسیسات مخفی زیرزمینی (مانند پناهگاه‌های نظامی معروف به 
D.U.M.B’s & Epstein’s Island Underground Compound) است.
هنگامی که آنها مجبور می‌شوند این کودکان را از کشوری به کشور دیگر منتقل کنند، آنها را برای هفته‌ها در این کانتینرها قرار می‌دهند و به سراسر جهان می‌فرستند. به نظر می‌رسد اکثر بنادر بزرگ در سراسر جهان دارای ورودی‌های مخفی به سیستم‌های تونل زیرزمینی هستند که برای جابه‌جایی مجزای کودکان پس از تخلیه از کانتینرهای حمل‌و‌نقل استفاده می‌شود.
از طریق سیستم‌های تونل و D.U.M.B، کودکان سرقت شده به راحتی از مرزهای کانادا و مکزیک عبور کرده و به آمریکا آورده می‌شوند. با این حال در مواردی هم شبکه قاچاق کودکان قربانی را مستقیما به دست سوء استفاده‌کننده نهایی می‌رساند که در این صورت از قاچاق روی سطح زمین توسط شرکت‌های حمل‌و‌نقل زمینی و خدمات بسته‌بندی استفاده می‌شود.
خبرنگاران تحقیقی و رسانه‌های مستقل اخیرا به نقش هلدینگ عظیم حمل‌و‌نقل دریایی «اورگرین» (Evergreen) در این تجارت مخوف رسیده‌اند که با خاندان کلینتون و شخص هیلاری نیز مرتبط هستند. دست‌کم شکی در این نکته وجود ندارد که در ماجرای قاچاق کودکان از هائیتی به آمریکا و دفاع بنیاد کلینتون از یکی از متهمان اصلی آن پرونده (لارا سیلزبی) این بنیاد دارای پرونده قضایی مفتوح است.
با چنین سابقه‌ای، وقتی ماه مارس، یک کشتی به صورت ناخواسته کانال سوئز را سد کرد و برای چند روز بحرانی بین‌المللی ایجاد شد، باز انگشت اتهام به سوی بنیاد کلینتون و مساله قاچاق سازمان‌یافته‌ کودکان دراز شد و اینکه این کشتی تحت اجاره این بنیاد و حامل کودکان قاچاق شده از شرق آسیا بوده است. نام کشتی مورد نظر «اورگرین» (همیشه سبز) بوده و مطرح‌کنندگان شایعه از جمله به این نکته اشاره داشتند که این نام، کد مخفی هیلاری در دهه ۱۹۹۰ در بین نیروهای امنیتی آمریکا بوده است.

Page Generated in 0/0153 sec