printlogo


کد خبر: 259595تاریخ: 1401/11/11 00:00
اخبار

دلیل عجیب زیدان برای رد مربیگری در لیگ جزیره
شبکه تاک اسپورت انگلیس دلیل عجیبی را برای رد پیشنهاد تیم‌های بزرگ لیگ جزیره توسط زیدان ذکر کرد. زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. زیدان درحالی خانه‌نشین شده که پیشنهادهای بسیار خوبی داشته است بویژه از لیگ جزیره که تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد به جذب او ابراز علاقه نشان داده‌اند. شبکه تاک‌اسپورت انگلیس اعلام کرد زیدان یک دلیل عجیب برای قبول نکردن مربیگری در لیگ جزیره دارد و آن  اینکه او زبان انگلیسی را بخوبی صحبت نمی‌کند و به همین دلیل نمی‌خواهد راهی این لیگ شود. از پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس به عنوان دیگر مشتریان زیدان سخن به میان می‌آید. زیدان در رئال مادرید روزهای درخشانی را تجربه کرد. او توانست ۳ دوره پیاپی رئال را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند و رکوردی تکرار نشدنی را به نام خود به ثبت رساند. پیش‌بینی می‌شد زیدان بعد از جام‌جهانی هدایت تیم‌ملی فوتبال فرانسه را برعهده بگیرد اما در نهایت فدراسیون فوتبال فرانسه قرارداد دشان را تمدید کرد و به نظر می‌رسد زیدان بزودی به فوتبال باشگاهی بازمی‌گردد و هدایت یک تیم بزرگ را برعهده می‌گیرد.
***
ژوائو کانسلو در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ!
اسکای اسپورتس اعلام کرد ۲ باشگاه منچسترسیتی و بایرن مونیخ برای انتقال قرضی ژوائو کانسلو به توافق رسیده‌اند. ژوائو کانسلو به صورت قرضی و تا پایان فصل از سیتی راهی بایرن خواهد شد و در قرارداد او بند خرید دائمی هم گنجانده شده است. این شاید غیرمنتظره‌ترین خبر نقل و انتقالاتی دیروز بود. اسکای اسپورتس تایید کرد که ۲ باشگاه به توافق نهایی رسیده‌اند و کانسلو که با پپ گواردیولا به مشکل خورده بود، در نیم‌فصل دوم برای بایرن بازی خواهد کرد. کانسلو در ۳ بازی اخیر سیتی در ترکیب قرار نگرفته بود. برای پپ، کایل واکر، ناتان آکه و ریکو لوییس، در اولویت برای دفاع راست قرار داشتند و کانسلو اغلب جایی در ترکیب ثابت نداشت. اسکای اسپورتس نوشته که کانسلو در راه مونیخ است و امروز تست‌های پزشکی این باشگاه را پشت سر خواهد گذاشت. بنجامین پاوارد و نصیر مزراوی، رقبای کانسلو در سمت راست خط دفاعی بایرن هستند ولی به نظر ستاره پرتغالی جایگاهی تضمین‌شده خواهد داشت.
***
پرسپولیس نرخ استقلال را شکست
باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت قسمت VIP ورزشگاه آزادی را از یک میلیون به ۵۰۰ هزار تومان کاهش داد و نرخ اعلامی توسط باشگاه استقلال را کاهش داد. تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ چهارشنبه 12 بهمن در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت و هواداران پرسپولیس بعد از ۱۲ هفته می‌توانند بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. پرسپولیس در حالی قیمت سکوهای مختلف را اعلام کرده که نرخ‌ بلیت‌های این دیدار نسبت به بازی گذشته استقلال و ملوان با کاهش 50 درصدی در قسمت VIP همراه شده است. باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای درباره چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه نوشت: «بلیت‌فروشی پیکار تیم فوتبال پرسپولیس با آلومینیوم اراک از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ خلیج‌فارس از ساعت3۰:1۰دقیقه صبح امروز (دیروز دوشنبه) آغاز شد. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک چهارشنبه (۱۲ بهمن) در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ خلیج‌فارس به مصاف یکدیگر می‌روند و بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 3۰:1۰ دوشنبه در سامانه footballeticket.ir آغاز شد. طبق مصوبات، برای این بازی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت‌فروشی خواهد شد. قیمت بلیت‌ها برای جایگاه VIP 500 هزار تومان، روبه‌روی جایگاه ۱۵۰ هزارتومان و برای جایگاه‌های پشت دروازه‌ها ۵۰ هزار تومان تعیین شده است، همچنین، بلیت فروشی برای طبقه دوم همچنین جایگاه که در دست تعمیرات است، غیر فعال است. مسؤولان برگزاری مسابقات ضمن تاکید بر پرهیز علاقه‌مندان از حضور در ورزشگاه قبل از خرید اینترنتی بلیت، یادآور شدند افرادی که بلیت تهیه می‌کنند در صورت تطابق کد ملی، اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت».
***
واکنش احساسی جوکوویچ بعد از قهرمانی
نواک جوکوویچ می‌گوید پیروزی‌اش مقابل استفانوس سیتسیپاس در فینال اوپن استرالیا «بزرگ‌ترین پیروزی» دوران حرفه‌ای او بود. در دیدار فینال رقابت‌های گرنداسلم ملبورن استرالیا، نواک جوکوویچ نفر پنجم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان برابر استفانوس سیتسیپاس نفر چهارم رنکینگ از یونان به میدان رفت و مقتدرانه با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و دهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های تنیس اپن استرالیا را از آن خود کرد. جوکوویچ در این دیدار در ۳ ست متوالی با نتایج ۶-۳، ۷-۶ و ۷-۶ مقابل سیتسیپاس به برتری رسید و جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برد. او بعد از پایان این دیدار گفت: باید بگویم با توجه به شرایط، این یکی از چالش‌برانگیزترین تورنمنت‌هایی بوده است که در زندگی‌ام بازی کرده‌ام. سال گذشته در اوپن استرالیا بازی نکردم. می‌خواهم از همه افرادی تشکر کنم که باعث شدند من از حضور در ملبورن استرالیا احساس راحتی کنم. فقط تیم و خانواده من می‌دانند که ما در 5-4 هفته گذشته چه کرده‌ایم. این احتمالا بزرگ‌ترین قهرمانی در زندگی من است. او پیامی برای سیتسیپاس داشت و گفت: این قطعا آخرین گرند اسلم شما نیست، شما هنوز زمان زیادی دارید، خیلی بیشتر از من. سیتسیپاس نیز گفت: جوکوویچ از بزرگ‌ترین بازیکنان ورزش ما است و من فکر می‌کنم او بزرگ‌ترین کسی است که راکت تنیس را در دست گرفته است.

Page Generated in 0/0047 sec