printlogo


کد خبر: 259703تاریخ: 1401/11/13 00:00
رزمایش اکرام ایتام علوی با اهدای 330 دستگاه دوچرخه و 110 اسکوتر به ایتام و محرومان برگزار شد
حمایت از محرومان و ایتام در سراسر کشور

رزمایش اکرام ایتام علوی با اهدای 330 دستگاه دوچرخه به ایتام دیروز در برج آزادی با حضور گسترده مدعوین و خیران برگزار شد.
مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی غرب کشور بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها، در گفت‌وگو با «وطن امروز» گفت: در آستانه ولادت حضرت علی(ع) این بنیاد طی 22 سال فعالیت مستمر خود هر ساله مصادف با ولادت حضرت علی(ع) اقدام به برگزاری جشنواره ایتام می‌کند، ضمن اینکه جشنواره سراسری نیز با هدف حرکت در مسیر محرومیت‌زدایی بویژه در استان‌های کم‌برخوردار (غرب کشور) به نام متبرک حضرت رسول اکرم(ص) نیز با رزمایش اکرام ایتام و برگزاری همایش برگزار می‌شود. در این رزمایش 330 دستگاه دوچرخه و 110 اسکوتر به تعداد زیادی از ایتام عزیز اهدا می‌شود.
لیلا طالبی با بیان اینکه در استان‌های غربی نیز جشنواره ایتام توسط این خیریه برگزار می‌شود، گفت: مابقی این اقلام نیز برای اهدا به ایتام به مناطق محروم کشور ارسال خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه این خیریه چه برنامه‌ای با چنین عناوینی تا پایان سال دارد، گفت: اقداماتی که در این باره انجام می‌شود به برکت همیاری خیران در اعیاد پیش رو ادامه‌دار خواهد بود به‌طوری که جشنواره اکرام ایتام که البته متبرک به نام حضرت علی(ع) با عنوان جشنواره ایتام علوی است، همچنان در جریان بوده و پس از آن در مبعث حضرت رسول(ص) هم جشنواره‌ای قرار است به این شکل در سراسر کشور برگزار شود.
مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی غرب کشور بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در ادامه افزود: در طول 22 سال فعالیت این خیریه، خیران عزیز در همه موارد؛ چه در بحث تهیه جهیزیه برای نیازمندان و چه در بحث کمک درمان همچنین در 13 کد حمایتی تعریف شده برای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و جامعه هدف همکاری‌های خوب و قابل توجهی را به دلیل شفافیت خدمات‌رسانی این خیریه داشته و دارند و بخوبی از آن استقبال کرده‌اند که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

Page Generated in 0/0058 sec