printlogo


کد خبر: 259953تاریخ: 1401/11/23 00:00
اخبار

حضور جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با انقلاب
جامعه ورزش با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد. همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سراسر کشور به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن، جامعه ورزش در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده خود، با انقلاب تجدید میثاق کرد. سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی، کادر فنی تیم‌های ملی رشته‌های مختلف و ورزشکاران در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور داشتند.
***
زلزله ترکیه جان ملی‌پوشان فوتبال قطع عضو ایران را گرفت
زلزله اخیر ترکیه به مرگ ۳ عضو تیم ‌ملی فوتبال قطع عضو ایران منجر شد که به عنوان لژیونر در لیگ باشگاهی این کشور فعالیت داشتند. به گزارش مهر، محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی ملی‌پوشان فوتبال قطع عضو ایران بودند که در لیگ ترکیه فعالیت داشتند. زلزله روزهای اخیر در ترکیه که تلفات جانی زیادی به دنبال داشته است، مرگ این ۳ لژیونر ایرانی را هم به دنبال داشته است. طی روزهای اخیر البته خبری از وضعیت این ۳ عضو تیم ‌ملی فوتبال قطع عضو نبود اما پس از چند روز بی‌خبری در نهایت پیکر بی‌جان آنها از زیر آوار پیدا شد.
***
تاج: مردم پای انقلاب و حفظ نظام ایستاده‌اند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این کار مردم امروز تعبیر و تفسیر درستی دارد و آن هم این است که با وجود تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و گلایه‌هایی که دارند وقتی پای انقلاب و حفظ نظام به میان می‌آید چنین جمعیتی که امروز دیدید، می‌آید. مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس، در حاشیه حضور در چهل‌وچهارمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: الحمدلله توفیق داشتیم هر سال در این مراسم شرکت کردیم و آمدیم. امسال را هم من خیلی پرشورتر دیدم و مردم کشورمان خیلی جدی‌تر از سال‌های گذشته با توجه به اتفاق‌هایی که در کشور رخ داد حضور پیدا کردند. تاج درباره شروع یک فصل جدید برای فدراسیون فوتبال و تیم ‌ملی عنوان کرد: ما باید کارمان را در فوتبال به صورت جدی پیگیری کنیم و ماموریت‌هایی را که داریم به نحو احسن انجام دهیم. نخستین کاری که باید انجام دهیم انتخاب سرمربی تیم ‌ملی است اما با توجه به اینکه الان هیچ تیمی بازیکنان خود را برای برپایی اردو در اختیار تیم ‌ملی نخواهد گذاشت، به همین دلیل برخلاف خیلی‌ها که عجله دارند، برای این موضوع خیلی عجله نداریم.
***
«ماهی» جایزه بهترین بازیکن ماه رئال سوسیداد!
الکساندر سورلوث، مهاجم رئال سوسیداد پس از کسب جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه، یک ماهی بزرگ هدیه گرفت. به گزارش اسپورتال، ملی‌پوش ۲۷ ساله نروژی که در حال حاضر به صورت قرضی در سوسیداد حضور دارد، ماه گذشته در ۷ بازی ۳ گل به ثمر رساند و باعث شد تیمش به رتبه سوم لالیگا صعود کند.
باشگاه سوسیداد در مراسم برترین بازیکن ماه خود، از این بازیکن تجلیل و جایزه عجیبی به او داد. سورلوث که به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا نیز انتخاب شد یک ماهی بزرگ هدیه گرفت که ظاهرا او را خیلی خوشحال کرد. این نخستین بار نیست که یک بازیکن سوسیداد چنین جایزه‌ای را دریافت می‌کند. سپتامبر ۲۰۱۹، مارتین اودگارد هموطن او نیز بعد از کسب جایزه بهترین بازیکن ماه، چنین جایزه‌ای گرفت. به نظر می‌رسد علاقه زیاد نروژی‌ها به غذاهای دریایی سبب شده است تیم لالیگایی دست به چنین ابتکاری بزند.
***
قهرمانی فرزانه فصیحی در آسیا
دونده سرعتی ایران در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت.
به گزارش ایسنا، فینال دوی ۶۰ متر مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا جمعه ۲۱ بهمن، برگزار شد و فرزانه فصیحی به مقام اول رسید.
فصیحی با ثبت رکورد 7.28 ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و قهرمان شد.
او در مرحله مقدماتی هم رکورد 7.23 ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر اول راهی فینال شد.
حمیده اسماعیل‌نژاد، دیگر دونده سرعتی ایران، هم در فینال این مسابقات زمان 7.48 ثانیه را ثبت کرد و هفتم شد.
فاطمه محیطی‌زاده، دیگر ورزشکار ایران در ماده پنجگانه، دیروز به رقابت با سایر حریفان خود پرداخت و با کسب ۳۸۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.
مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از ۲۱ تا ۲۳ بهمن به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است.

Page Generated in 0/0064 sec