printlogo


کد خبر: 259964تاریخ: 1401/11/23 00:00
در روز جشن انقلاب به راهپیمایان ۲۲ بهمن ارائه شد
خدمات هلال‌احمر به بیش از ۱۹ هزار نفر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات به بیش از ۱۹ هزار نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن در سراسر کشور خبر داد. 
صادق محمودی با اشاره به تمهیدات سازمان امداد و نجات در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برای ارائه خدمات به راهپیمایان اقدام به استقرار ١٤٣٤ تیم و به‌کارگیری 7 هزار و ۷۹۴ نیروی عملیاتی در مسیرهای راهپیمایی در شهرها و مناطق مختلف کشور کرد. 
وی با بیان اینکه ٧٤٤ دستگاه خودروی عملیاتی نیز در مسیرهای منتهی به راهپیمایی در حالت آماده‌باش قرار گرفت، افزود: ‌علاوه بر آن ١٥٣٣ مرکز عملیاتی امداد و نجات و ٤٥٠٠ تیم عملیاتی با ظرفیت ٢٢ هزار نیروی عملیاتی به حالت آماده‌باش درآمده بود. ١٩ فروند بالگرد این جمعیت نیز از آمادگی لازم برای پرواز و امدادرسانی به حوادث احتمالی برخوردار بود که خوشبختانه نیازی به این اقدامات نشد. 
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره گزارش خدمات امداد و نجات در پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن ١٤٠١ در سراسر کشور نیز گفت: در مجموع امدادگران در ٤٧١ شهرستان اقدام به ارائه خدمات به راهپیمایان کرده و مجموعا به ۱۹ هزار و ۱۲ نفر خدمات ارائه شد. محمودی گفت: عمده خدمات ارائه شده شامل اقداماتی نظیر تست قند خون بود به طوری که از ۱۸ هزار و ۷۳۲ نفر تست قند و فشارخون اخذ شد. 
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با مشارکت خوب مردم در نهایت ایمنی و سلامت برگزار شد. 

Page Generated in 0/0056 sec