printlogo


کد خبر: 259992تاریخ: 1401/11/24 00:00
اخبار

راهکار سازمان لیگ برای جلوگیری از تداخل بازی استقلال با پرسپولیس
دیدار دیروز تیم استقلال مقابل پیکان لغو و به امروز دوشنبه موکول شد. تیم فوتبال استقلال قرار بود در هفته بیستم لیگ برتر دیروز از ساعت 15 به مصاف پیکان برود اما این مسابقه به دلیل بارش برف به امروز موکول شد. سهیل مهدی، مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره اعلام کرد: طبق قانون بازی باید به 24 ساعت بعد موکول شود اما به خاطر اینکه بحث تداخل را نداشته باشیم و بیننده‌ها بتوانند هر ۲ بازی را به نحو احسن ببینند، فعلا پیشنهاد دادیم بازی پیکان و استقلال در ساعت 14 و بازی پرسپولیس در ساعت خودش برگزار شود. البته این بار هم منوط به شرایط جوی است که تا فردا (امروز) ببینیم به چه صورت خواهد بود. به گزارش فارس، بازی ۲ تیم پرسپولیس و هوادار طبق برنامه از پیش اعلام شده، قرار بود امروز از ساعت 17 آغاز شود اما با اعلام جدید سازمان لیگ برگزاری این مسابقه نیز دستخوش تغییر شد و ساعت 16:10 برگزار می‌شود. 
***
«خمز» کاوه را نمی‌خواهد
با وجود رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بازگشت کاوه رضایی به تراکتور، سرمربی این تیم تبریزی اعلام کرد این مهاجم جایی در تیمش ندارد. به گزارش ایسنا، کاوه رضایی که در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با باشگاه تراکتور فسخ کرد، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است و با وجود حکم فدراسیون فوتبال برای بازگشت به تبریز، این بار باشگاه تبریزی و سرمربی اسپانیایی این تیم او را نمی‌خواهند! این بازیکن در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به خاطر پر بودن لیست استقلالی‌ها نتوانست پیراهن آبی را بر تن کند و از این رو بعد از امضای توافقنامه‌ای با استقلال راهی تراکتور شد تا در نیم‌فصل به استقلال بازگردد. کاوه رضایی که روی توافق خود با استقلال حساب کرده بود، در نیم‌فصل یک‌طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. این موضوع با شکایت تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همراه بود. بعد از آن کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده اعلام کرد فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیرقانونی بوده و او باید به این تیم تبریزی بازگردد و نمی‌تواند در ایران به تیم دیگری برود. پس از این مسأله تراکتور هم اعلام کرد از این بازیکن غرامت می‌گیرد. دیروز هم خمز، سرمربی تراکتور رسما اعلام کرد رضایی جایی در تیم او ندارد. او در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد: «کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم، رضایی به این تیم بازنمی‌گردد». حالا کاوه رضایی نه جایی در تیم تراکتور دارد و نه می‌تواند از نظر قانونی به تیم دیگری برود. این اتفاق‌ها در حالی برای این مهاجم نامدار فوتبال ایران افتاده که حالا احتمالا باید یک نیم‌فصل را بدون تیم بماند و عملا از روزهای اوج خود فاصله بگیرد! تمام این اتفاق‌ها در حالی برای کاوه رخ داده که او با هدف اوج گرفتن دوباره و رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران بازگشت ولی تا به حال یا مصدوم بوده یا با تصمیم‌ها و اتفاق‌های عجیب رفته رفته محو شده است. 
***
گاف سازمان لیگ برای توجیه برگزاری بازی سپاهان و زنیت روسیه
سازمان لیگ در حالی مدعی است برنامه بازی سپاهان و زنیت روسیه پیش از قرعه‌کشی لیگ ترتیب داده شده بود که برگزاری این بازی 49 روز بعد از قرعه‌کشی لیگ قطعی شد. به گزارش طرفداری، در حالی که برگزاری خارج از برنامه بازی سپاهان و زنیت جنجال و حواشی زیادی را در محافل فوتبالی ایجاد کرده، سهیل مهدی، مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به عنوان یک مقام مسؤول در آخرین اظهارنظر خود ادعای عجیبی را مطرح کرد: این بازی قبل از قرعه‌کشی لیگ هماهنگ شده بود و هیچ‌وقت به تقابل پرسپولیس و سپاهان و رقابت آنها در جدول فکر نکرده بودیم. از طرفی باشگاه زنیت یک تیم در کلاس اروپاست و می‌تواند برای فوتبال ما آورده داشته باشد. از طرفی ما در برنامه‌ریزی فشار را به سپاهان وارد کرده‌ایم. این ادعا در حالی از سوی مسؤول اول سازمان لیگ مطرح شده که به نظر می‌رسد اتفاقات در شرایط دیگری رقم خورده است. دیدار زنیت و سپاهان چه روزی مشخص شد؟ یک سرچ ساده در گوگل مشخص می‌کند 21 شهریور چه اتفاقاتی رخ داده است. حالا کافی است تاریخ برگزاری قرعه‌کشی لیگ بیست و دوم را در گوگل سرچ کنیم تا به تاریخ سوم مرداد برسیم، یعنی 49 روز بعد از قرعه‌کشی لیگ. این نشان می‌دهد ادعای عجیب و غریب سهیل مهدی مبنی بر اعلام باشگاه سپاهان برای دیدار تدارکاتی با زنیت در تاریخ 25 بهمن، صحت نداشته و قطعا تغییر زمان بازی سپاهان و پرسپولیس درخواست باشگاه اصفهانی بوده است.

Page Generated in 0/0055 sec