printlogo


کد خبر: 260012تاریخ: 1401/11/24 00:00
اخبار

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:
مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه‌ دشمنان کشیدند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت بصیر ما با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری روز گذشته در  یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند. وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور جمعیت در راهپیمایی ۲۲  بهمن امسال نسبت به آخرین سالی که قبل از شیوع کرونا برگزار شد، بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده این است که مردم ما هنگامی که توطئه دشمن را مشاهده می‌کنند، با جدیت وارد میدان می‌شوند. 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت، همبستگی و استحکام نظام و ملت ایران است، تصریح کرد: پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قطعا مسؤولیت آنهایی که در حاکمیت مسؤول هستند، سنگین‌تر از قبل از راهپیمایی خواهد شد. سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسؤولان مسؤول هستند با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند به پاس قدردانی از حضور مردم عزیزمان خدمات ارزنده‌ای برای آنها ارائه دهد. 
***
تبریک جنبش جهاد اسلامی به رهبر انقلاب؛
انقلاب اسلامی ایران راهنمای آزادی‌خواهان است
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در پیامی مکتوب به رهبر انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی انقلاب را تبریک گفت و تاکید کرد مقاومت با حمایت ایران قدرتمندتر شده و دشمن دارد از احتمال زوال خود سخن می‌گوید.
«زیاد النخاله» در پیامی به حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش وبگاه خبری فلسطین الیوم، النخاله در پیام خود با بیان اینکه «انقلاب اسلامی چهره منطقه را تغییر داد و آثار بزرگی در پهنه عالم و در سیاست‌های آن گذاشت» تاکید کرد: «پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبدیل به مقصد و پناهی برای آزادگان و پرچم راهنمایی برای همه کسانی شد که به دنبال آزادی هستند». به گفته زیاد النخاله، «انقلاب اسلامی ایران پشتیبان حقیقی ملت مجاهد و مظلوم فلسطین است. ملت فلسطین و مقاومت آن، امروز با وجود همه چالش‌ها و همه حمایتی که دشمن صهیونیستی از آمریکا و غرب دریافت می‌کند، بیش از پیش قدرتمندتر شده است». دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این پیام ضمن تاکید بر اینکه «امروز ما به پیروزی نزدیک‌تر شده‌ایم به امید خدا» تاکید کرد: «با وجود محاصره و ظلم» دشمن آمریکایی - صهیونیستی، مجاهدان ما در سراسر خاک فلسطین، قهرمانی‌های خود را در مقابله با اشغالگران صهیونیستی ثبت می‌کنند، همچنان که سران دشمن امروز دارند با نگرانی از امکان زوال رژیم خود سخن می‌گویند».
***
بیانیه گام دوم باید به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیانیه گام دوم باید به گفتمان غالب تبدیل شود، اظهار داشت: در این بیانیه دستاوردها، ظرفیت‌ها و افق پیش‌ رو بخوبی ترسیم شده و تحقق محورهای اصلی آن می‌تواند گره‌گشای مشکلات کشور باشد.
سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دومین همایش ملی اندیشگاه بیانیه دوم انقلاب اسلامی با عنوان فکرورزی و آزاداندیشی، به تبیین و تشریح محورها و نکات اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به موضوع مشارکت مردم در این بیانیه گفت: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب و مشارکت فعال در اداره امور کشور از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در بیانیه گام دوم بر آن تاکید شده است. وی با تجلیل از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آن را در دنیا بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: در هیچ جای دنیا نمی‌توان نمونه مشابهی یافت که یک ملت بعد از گذشت ۴۴ سال همچنان با صلابت و استوار پای انقلاب خود ایستاده باشند.
معاون رئیس‌جمهور در ادامه توجه به توصیه‌های هفتگانه رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم از سوی همه مردم، صاحبنظران، اساتید و مدیران را حائز اهمیت دانست و گفت: این محورها هفتگانه اساس حرکت آینده درخشان کشور را برای تبدیل شدن به نظام الگو و رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم می‌کند. حسینی افزود: شعارهای انقلاب، دستاوردها و توصیه‌های هفتگانه‌ای که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وجود دارد باید به دقت مورد بررسی و همچنین اقدامات انجام‌شده در مسیر تحقق آن نیز مورد ارزیابی قرار گیرد و با فرهنگ‌سازی به گفتمان غالب در سطح جامعه تبدیل شود. معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید مراقبت کرد و با ارزیابی‌های مستمر اجازه نداد که این بیانیه به سرنوشت برخی اسناد بالادستی که به فراموشی سپرده شده یا توجه چندانی به آن نشده مبتلا شود.

Page Generated in 0/0058 sec