printlogo


کد خبر: 260029تاریخ: 1401/11/25 00:00
اخبار

بسته حمایت از ناشران و نویسندگان حوزه ایثار رونمایی می‌شود
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی از بسته حمایتی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم تجلیل از بانوان نویسنده کتاب‌های تقریظ‌شده از سوی مقام معظم رهبری دیروز با حضور قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، سیدمحمد‌صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و جمعی از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در مجتمع فرهنگ شهید رسول‌زاده برگزار شد. 
هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید در این نشست با اشاره به اینکه رسالت اصلی ما توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: یکی از برنامه‌های ما توسعه کتاب است. ۲ کارویژه را برای ارتقای وضعیت کتاب و نشر تعریف کردیم؛ کارویژه اول ارتقای وضعیت کمی و کیفی کتاب‌هاست. امروز باید با تلاش زیاد از جهت کمی و کیفی به حد مطلوبی برسیم. باید وضعیت مهندسی کتاب ما ارتقا یابد. 
وی افزود: کارویژه دوم، ایجاد بسته حمایتی از ناشران و نویسندگان حوزه ایثار است؛ به‌زودی از این طرح رونمایی می‌شود. در این راستا جلسه تقدیر و تشکر از بانوان نویسندگان داشتیم و امروز در خدمت 15 تن از بانوان نویسنده هستیم. 
هاشمی با اعلام حمایت از حوزه نشر ایثار، گفت: ما اکنون در بنیاد شهید محتاج اقدامات نویسندگان حوزه ایثار هستیم و از این اقدامات حمایت می‌کنیم. 
***
ناشران کتاب‌های خود را اعلام وصول کنند
ناشران متقاضی حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه شابک مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند. به گزارش «وطن‌امروز»، با توجه به در پیش بودن زمان ثبت‌نام ناشران برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به پنل اختصاصی خود در سایت شابک مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند. 
اعلام وصول کتاب‌های ناشران در ثبت‌نام و جانمایی غرفه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مؤثر خواهد بود. 
***
سری جدید «شهروند و مافیا» در ۳ فصل روی آنتن می‌رود
سری جدید «شهروند و مافیا» در ۱۱۱ قسمت طی ۳ فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی مدیر تولید و امیرعباس اشرف مدیر تأمین برنامه این شبکه با حضور در محل ضبط مسابقه «شهروند و مافیا» از روند تولید این برنامه بازدید کردند. 
در این بازدید خوشرو مطرح کرد: با توجه به رسالت شبکه نسیم در ایجاد سرگرمی در کنار فضایی شاد، در فصل اول «شهروند و مافیا» تلاش کردیم تا با یک طراحی جدید و اضافه شدن بخش‌هایی از قبیل اتفاقات پشت صحنه و حضور افراد عام در چنین فضایی، در کنار هم چیدمانی را ارائه دهیم تا مخاطبان با علاقه بیشتری این مسابقه را دنبال کنند. 
مدیر شبکه نسیم افزود: برنامه‌ای نظیر مافیا سبب می‌شود تا در یک نشست دوستانه برای پیدا کردن شهروند یا مافیا علاوه بر سرگرم‌کننده بودن آن، شرکت‌کنندگان با استدلال‌هایی که مطرح می‌کنند، اعتماد به نفس و بیان خود را تقویت و قدرت ببخشند و تکنیک‌ها از این قبیل را به مخاطب آموزش دهند. 
سلطانی، تهیه‌کننده «شهروند و مافیا» نیز در جریان این بازدید بیان کرد: سری جدید برنامه در ۱۱۱ قسمت طی ۳ فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد. 
در فصل اول که هم‌اکنون در ۳۷ قسمت روی آنتن این شبکه قرار دارد، سعی شده با بار نمایشی و طنز و استفاده از آیتم‌های پشت صحنه اوقات مفرحی برای بینندگان ایجاد شود. این برنامه روزهای زوج ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم در حال پخش است. همچنین فصل دوم این مسابقه به نقد اجتماعی پرداخته و در فصل سوم با دعوت از اصناف و کاراکترهای مختلف پخش خواهد شد. 

Page Generated in 0/0057 sec