printlogo


کد خبر: 260032تاریخ: 1401/11/25 00:00
طی بیانیه‌ای اعلام شد
واکنش به حواشی لوح‌ هومن برق‌نورد در جشنواره فجر

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره لوح هومن برق‌نورد و حواشی برخی جوایز اختتامیه فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد. 
ساعاتی بعد از اختتامیه جشنواره فیلم فجر و معرفی نفرات برگزیده این جشنواره، تصاویری در فضای مجازی از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد منتشر شد که ظاهراً دیپلم ارائه‌شده به وی بدون امضای دبیر و با خطی ناخوانا بوده است. 
روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در ساعات پایانی یکشنبه‌شب بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد تا به نوعی به حواشی پایان دهد و اصل ماجرا را بیان کند. 
مسعود نجفی در این بیانیه که روی سایت و کانال تلگرامی جشنواره منتشر شد، آورده است: به دلیل حساسیت‌های این دوره و به دلیل لو نرفتن اسامی برگزیدگان، جلسه جمع‌بندی داوران ساعتی قبل از مراسم اختتامیه برگزار شد که تا دقایقی قبل از مراسم ادامه داشت و به دلیل تکثر جوایز، نسخه چرک‌نویس بدون امضای دبیر سهواً در برخی لوح‌های تقدیر قرار گرفت. 
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ادامه داد: دیروز نسخه نهایی ارسال و از آنها عذرخواهی شد. وی تأکید کرد: جلسه نهایی داوران در سال‌های گذشته یک روز قبل از مراسم انجام می‌شد و فرصت کافی برای آماده‌سازی لوح‌ها وجود داشت که امسال این زمان برای آماده‌سازی با توجه به زمان برگزاری جلسه جمع‌بندی هیأت داوران قبل از اختتامیه محدود بود. 

Page Generated in 0/0056 sec