printlogo


کد خبر: 260039تاریخ: 1401/11/25 00:00
اخبار

جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی خروجی نداشت
هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی تشکیل جلسه داد که هیچ صحبتی درباره آینده نیمکت تیم‌ ملی ایران انجام نشد. هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در شهرستان چوار استان ایلام ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا تشکیل جلسه داد تا موضوعات مرتبط با این نهاد را مورد بررسی قرار دهد. اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال قبل از شروع نشست یاد و خاطره شهدای فوتبال چوار را گرامی داشته و بر سر مزار آنها حاضر شدند. جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که مسائل مالی، امور مرتبط با استان‌ها و همچنین وضعیت داوری و امور حقوقی باشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت. با این حال اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به موارد مرتبط با انتخاب سرمربی تیم‌ ملی بزرگسالان گفت‌وگویی با یکدیگر نداشتند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که از سوی هیات‌رئیسه مسؤول مذاکره و تعیین سرمربی تیم‌ ملی ایران است، در این نشست حاضر نشد گزینه‌های مورد نظر داخلی و خارجی‌اش را مطرح کند. این در حالی است که وی پیش از این عنوان کرده بود با توجه به تحریم‌های ارزی، احتمال انتخاب سرمربی داخلی قوت گرفته است. با این وجود تاج هنوز تصمیم نهایی را در این باره نگرفته است تا اعضای هیات‌رئیسه همچون اهالی فوتبال منتظر معرفی گزینه‌های مد نظر رئیس فدراسیون باشند.
***
فینال لیگ برتر انگلیس بدون غول نروژی؟
به نظر می‌رسد ارلینگ هالند نتواند در دیدار حساس و فینال‌گونه با آرسنال، تیمش را در امارات همراهی کند. به گزارش بی‌ساکر، پپ گواردیولا هنوز مطمئن نیست آیا ارلینگ هالند برای بازی چهارشنبه با آرسنال آماده خواهد بود یا خیر. این بازیکن نروژی مقابل استون‌ویلا مصدوم شد و حضورش در دیدار با آرسنال در هاله‌ای از ابهام است. منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان استون‌ویلا بود که توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با ۴۸ امتیاز و یک بازی بیشتر از آرسنال، به رده دوم بازگردد. در این بازی هالند پس از برخورد با امیلیانو مارتینس در نیمه اول برای دقایقی از درد ران رنج برد. وی که برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی نشد، نیمه دوم جای خود را به خولیان آلوارس داد. پپ گواردیولا پس از پیروزی مقابل ویلا گفت: هالند مصدوم شده است. نمی‌خواستیم ریسک کنیم و در چند روز آینده از او دوباره تست خواهیم گرفت. امیدوارم او برای چهارشنبه آماده باشد اما خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. منچسترسیتی اگر بتواند آرسنال را در ورزشگاه امارات شکست دهد، روز چهارشنبه این شانس را دارد تا به صدر جدول لیگ برتر صعود کند، البته توپچی‌ها یک بازی کمتر انجام داده‌اند.
***
ترکیب تیم کشتی آزاد روسیه برای جام باشگاه‌های جهان
ترکیب تیم روسیه برای شرکت در هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران مشخص شد.
به گزارش ایسنا، هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.
ترکیب تیم روسیه در این مسابقات به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: رامیز گامزاتوف (قهرمان جام یاریگین)
۶۱ کیلوگرم: مسلم مختهانوف (قهرمان جام علی‌اف)
۶۵ کیلوگرم: شامیل ممدوف (قهرمان جوانان جهان)
۷۰ کیلوگرم: یوگنی ژربایف (دارنده مدال برنز جهان)
۷۴ کیلوگرم: تیمور بیژویف (دارنده مدال برنز جهان)
۷۹ کیلوگرم: احمد عثمان‌اف (دارنده مدال نقره جوانان جهان)
۸۶ کیلوگرم: ارسلان باگایف (قهرمان جوانان اروپا)
۹۲ کیلوگرم: اسخاب سعدالله‌یف
۹۷ کیلوگرم: ماگومد کوربانوف (دارنده مدال نقره جهان)
۱۲۵ کیلوگرم: اریک دژیویف
***
سرمربی پورتو: طارمی آرام‌تر از همیشه بود
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از پیروزی در خانه اسپورتینگ لیسبون درباره مهاجم ایرانی تیمش اظهارنظر کرد. پورتو در بیستمین بازی فصل جاری لیگ برتر پرتغال 2 بر یک در خانه اسپورتینگ لیسبون پیروز شد و با 48 امتیاز در رده دوم جدول پس از بنفیکای 53 امتیازی باقی ماند. سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر اسپورتینگ لیسبون با اشاره به روحیه جاه‌طلبی و کار گروهی تیمش گفت: مهدی طارمی از چنین روحیه‌ای برخوردار است. او در بازی برابر اسپورتینگ آرام‌تر از همیشه بود. شاید فکر کنید من راضی بودم اما اینطور نبود. وی ادامه داد: از سویی ما طارمی و سیلوا پپه را در خط حمله به کار گرفتیم. با این کار می‌خواستیم توان تهاجمی تیم را افزایش دهیم. با این وجود گاهی دچار افت در خط حمله شدیم. به همین دلیل هم در نیمه نخست نتوانستیم کاری انجام دهیم. او (طارمی) توانایی باز کردن گره بازی را دارد. هر چند نمی‌خواهم بازیکنی را متمایز کنم. طارمی بازیکن باهوشی است.

Page Generated in 0/0056 sec