printlogo


کد خبر: 260206تاریخ: 1401/12/1 00:00
با حکم کورش زارعی
نصیربیگی قائم‌مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی شد

گروه فرهنگ و هنر: با حکم کورش زارعی، دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، امیر نصیربیگی به‌ عنوان قائم‌مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی منصوب و معرفی شد.
در متن این حکم آمده است:
«جناب آقای امیر نصیربیگی
به موجب این حکم نظر به تجارب، تعهد و سوابق اجرایی، جنابعالی را به عنوان «قائم‌مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی» منصوب می‌کنم. شناخت ظرفیت‌های معنوی و اشاعه فرهنگ رضوی، ارائه سازوکارها، سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی با هدف تحقق توسعه و شکوفایی تئاتر کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای مشی و رویکرد جشنواره تئاتر رضوی و با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود».
توفیقات شما را در انجام این مسؤولیت از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
نصیربیگی کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی است و پیش از این، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و استان آذربایجان شرقی، معاون انجمن‌های هنری و تخصصی سازمان بسیج هنرمندان کشور، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس، عضو هیات‌مدیره بنیاد فرهنگی روایت فتح، دبیر ۵ دوره جشنواره استانی تئاتر بسیج و دبیر جشنواره سراسری تئاتر مقاومت بوده و در حال حاضر سرپرست سازمان فرهنگی - هنری - اجتماعی- ورزشی شهرداری تبریز است. گفتنی است شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خردادماه 1402به میزبانی آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0/0588 sec