printlogo


کد خبر: 260256تاریخ: 1401/12/2 00:00
اخبار

ژاوی: به هدف مهم خود رسیدیم
سرمربی آبی‌واناری‌ها از پیروزی تیمش در دیدار برابر کادیز ابراز رضایت کرد و درباره تعویض لواندوفسکی و دی‌یونگ توضیح داد. به گزارش اسپورت، بارسلونا در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لالیگا میزبان تیم کادیز بود. آبی‌واناری‌ها در این بازی توانستند با ۲ گل به پیروزی دست یابند تا روند خوب خود را ادامه دهند. ژاوی در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: در ۳ دقیقه توانستیم بازی را در روند مناسب خود قرار دهیم و ۲ گل نیز به ثمر رساندیم. نیمه نخست بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم کمی تعلل داشتیم و عقب کشیدیم و این طبیعی بود چرا که فشار بازی‌ها زیاد است و بازیکنان کم می‌آورند. سرمربی بارسلونا ادامه داد: مهم کسب ۳ امتیاز این بازی بود که به آن دست یافتیم. بسیار خوشحالم که بازیکنان از فرصت‌های به دست آمده استفاده کردند، بویژه فران تورس که بازی خوبی را به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن میدان را هم به دست آورد. این بازی خوب باعث شد این بازیکن اعتماد به نفس لازم را برای دیدارهای بعدی به دست آورد. ژاوی درباره تعویض لواندوفسکی و فرانکی دی‌یونگ گفت: این تعویض برای جلوگیری از تحلیل قوا و انرژی آنها بود. در دیدار قبلی پدری به خاطر خستگی مفرط زمین افتاد و مصدوم شد. نمی‌توانم بیشتر از این بازیکنان را اذیت کنم، چرا که بازی‌های زیادی باقی مانده است و باید انرژی بازیکنان را ذخیره کرد و بیش از حد آنها را خسته نکرد. بارسلونا با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد 59 امتیازی شد تا اختلاف خود با تیم دوم جدول رده‌بندی را به 8 امتیاز برساند و نشان دهد شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی فصل جاری است.
***
کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال ایران از روی ویلچر بلند شد
حامد حدادی بعد از گذشت ۶ هفته از جراحی به شرایطی رسیده که می‌تواند از روی ویلچر بلند شود و راه برود. حامد حدادی ۶ هفته پیش در جریان رقابت‌های باشگاهی چین دچار پارگی آشیل شد. شدت آسیب‌دیدگی به حدی بود که او فرصت همراهی تیم‌ ملی در پنجره ششم و انتخابی جام‌جهانی را از دست داد، چراکه مجبور به جراحی شد. حدادی طی این مدت دوران نقاهت خود را به دور از تمرین و بازی و بسکتبال سپری کرد. البته بعد از ۶ هفته شرایط او به گونه‌ای شده که می‌تواند از روی ویلچر بلند شود و راه برود. ملی‌پوش بسکتبال کماکان در چین دوران نقاهت خود را سپری می‌کند تا به مرور آماده بازگشت به میادین شود.
***
اعلام نامزدهای بهترین ورزشکار سال جهان
نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال توسط آکادمی لاروس اعلام شدند. به گزارش فارس، اسامی نامزدهای بهترین ورزشکار مرد توسط آکادمی لاروس اعلام شد که نام 2 فوتبالیست در آن دیده می‌شود. جوایز لاروس، جوایزی است که سالانه به بهترین ورزشکاران جهان اهدا می‌شود. لیونل مسی و کیلیان امباپه که عضو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند، تنها نامزدهای فوتبالیست‌ این جایزه شناخته می‌شوند. مکس ورشتاپن (فرمول یک)، موندو دوپلانتیس (دوومیدانی)، رافائل نادال (تنیس) و استفن کری (بسکتبال) دیگر نامزدهای کسب این جایزه هستند. سال گذشته مکس ورشتاپن عنوان بهترین ورزشکار سال را به دست آورد.  
***
ساعت 500 میلیاردی رونالدو راهی بازار شد!
ابرستاره پرتغالی با شرکت مشهور ساعت‌سازی برای تولید ساعت با برند CR7 به توافق رسید. نشریه «سان» انگلیس از امضای توافقنامه بین کریستیانو رونالدو با شرکت ساعت‌سازی جاکوب ‌اند کو ( Jacob & Co ) خبر داد. طبق توافق طرفین این شرکت ساخت ساعت‌های لاکچری برای ساخت ۲ برند با عنوان‌های «Heart of CR7» و «Flight of CR7» با رونالدو به توافق رسید.
این ساعت عجیب و غریب از طلا و الماس طراحی می‌شود و طراحی داخل این ساعت لاکچری با تصویر شادی گل رونالدو به همراه امضایش خواهد بود. نکته عجیب‌تر قیمت نجومی تمام برندهای ساعت مچی با عنوان CR7 است که تقریبا 10 میلیون دلار (بیش از 500 میلیارد تومان) پیش‌بینی  شده است. برند جاکوب ‌اند کو (Jacob&Co) یکی از لوکس‌ترین برندهای سوییسی تولید ساعت در جهان است که توسط «جاکوب آرابو یا یعقوب آرابو / Jacob Arabo» جواهرساز آمریکایی ازبکستانی‌الاصل سال 1986 میلادی در نیویورک پایه‌گذاری شد.
***
توضیح باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره آسیب‌دیدگی نیمار
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره آسیب‌دیدگی نیمار در دیدار برابر لیل توضیح داد. به گزارش لوپاریزین، پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف لیل رفت و در این بازی جذاب و مهیج که 7 گل داشت، توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و ۳ امتیاز بازی را به دست آورد. نیمار در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد، چراکه هم گل زد و هم پاس گل داد اما او در ادامه بازی بشدت مصدوم و دقیقه 51 تعویض شد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بیانیه خود درباره آسیب‌دیدگی نیمار اینگونه توضیح داد: نیمار از ناحیه مچ پای راست خود دچار پیچ‌خوردگی شد و به همین خاطر تعویض شد. عکس‌برداری از مچ پای نیمار نشان داد خوشبختانه دچار شکستگی نشده است. قرار است 48 ساعت دیگر باز هم عکسی از پای نیمار گرفته شود تا میزان دوری او از میادین مشخص شود.

Page Generated in 0/0069 sec