printlogo


کد خبر: 260290تاریخ: 1401/12/3 00:00
اخبار

جنگ+2؛ آمریکا علیه انقلاب
کتاب «جنگ+2؛ آمریکا علیه انقلاب» نوشته سیدمسعود جزایری، نویسنده انقلابی و خوشفکر در 272 صفحه و  با شمارگان 300 نسخه به ‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.
به گزارش «وطن امروز»، در این کتاب از ایجاد چالش‌ها، بحران‌ها، اقدامات تروریستی و تجزیه‌طلبانه و جنگ تحمیلی؛ با عنوان جنگ اول آمریکا و جنگ نرم به عنوان جنگ دوم آمریکا علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران نام ‌برده شده و به آن پرداخته شده است.
در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: 
تلاش این نوشته آن است که ضمن بیان نقش اصلی آمریکا در بروز و هدایت جنگ علیه انقلاب در ۲ جبهه داخلی و خارجی، تصویری کلی از وضعیت کشور در برهه نخست انقلاب، اقدامات بحران‌زای گروه‌ها، جریانات و اشخاص در داخل و تهاجم نظامی رژیم بعث عراق به نیابت از آمریکا و در مقابل، دفع تهاجم توسط نیروها و رزمندگان ایران ارائه دهد. این کتاب با بهای 130 هزار تومان منتشر شده است.
***
حضور 40 کشور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
مدیر کمیته بین‌الملل هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از حضور 40 کشور و بیش از  300 سینماگر خارجی در این جشنواره خبر داد. 
به گزارش «وطن امروز»،  محمدعلی مومنی‌ها گفت: با توجه به مهم بودن ابعاد جهانی و بین‌المللی گفتمان مقاومت، رایزنی‌ گسترده‌ای را با فیلمسازان و هنرمندان سینماگر بین‌المللی آغاز کردیم که خوشبختانه با استقبال مناسبی مواجه شدیم و از لحاظ وسعت جغرافیایی و تعدد کشور، آثار خوبی با محوریت مقاومت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که جزئیات آن و کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره را در آینده‌ای نزدیک در نشست رسانه‌ای و خبری که توسط کمیته روابط عمومی جشنواره برگزار خواهد شد اعلام خواهیم کرد. 
وی افزود: فراگیری مضمونی و موضوعی محتوای فراخوان، خوشبختانه به حدی بود که توجه کلیه کشورهای دنیا را با هر عقیده و مسلکی به خود جلب کند و ملاک ما برای ارسال آثار، ضدامپریالیستی بودن نگاه کارگردان اثر بود که در این باره آثار زیادی نیز به دبیرخانه ارسال شد. 
 هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «گفتمان مقاومت، نهضت جهانی مستضعفان و آزادی قدس شریف» و دبیری  جلال غفاری قدیر و به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، اسفندماه سال جاری در خلیج‌فارس برگزار خواهد شد.
***
برگزاری نمایشگاه سرگرمی فناوری‌ها و صنایع وابسته
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با صدور مجوز، حمایت و حضور در نخستین نمایشگاه تخصصی  بازی و سرگرمی، فناوری‌ها و صنایع وابسته، به ارائه خدمات مشاوره در حوزه سواد بازی و معرفی نظام رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی ایران «اسرا» به بازدیدکنندگان می‌پردازد.
به گزارش «وطن امروز»، نخستین نمایشگاه تخصصی بازی و سرگرمی، فناوری‌ها و صنایع وابسته با حمایت معنوی بنیاد از 2 تا 5 اسفند ماه 1401 در سالن 41 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کارشناسان سواد بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز با حضور در غرفه این بنیاد در نمایشگاه به ارائه مشاوره به خانواده‌ها درباره موضوع سواد بازی و معرفی مرکز مشاوره بازی بنیاد‌ 
می‌پردازند. 
کارشناسان نظام رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی ایران «اسرا» نیز در این نمایشگاه بازی‌های مناسب برای هر سن را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند. همچنین در این نمایشگاه برخی از بازی‌های مفید و سالم معرفی و نسل‌های بازی‌های رایانه‌ای معرفی می‌شود.
این نمایشگاه از ساعت 8 تا 15 آماده بازدید علاقه‌مندان و مخاطبان است.

Page Generated in 0/0230 sec