printlogo


کد خبر: 260347تاریخ: 1401/12/4 00:00
نکونام در حساس‌ترین بازی تاریخ فولاد تیمش را رها کرد و به ایران بازگشت
رفیق نیمه‌راه

باشگاه فولاد اعلام کرد با استعفای جواد نکونام موافقت کرده است. باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای از قبول استعفای جواد نکونام خبر داد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که جواد نکونام در اعتراض به ماجراهای رخ داده پس از انتخاب مدیرعامل جدید فولاد و ناهماهنگی‌های پیش آمده، اردوی فولاد را ترک کرده بود. در واکنش به تصمیم نکونام، باشگاه فولاد با انتشار بیانیه‌ای که ادبیاتی بسیار تند علیه سرمربی سابقش دارد، چنین نوشته است: «به اطلاع می‌رساند با توجه به فشارهای وارد شده طی این مدت به هواداران فهیم فولاد و مردم شریف استان قهرمان خوزستان به دلیل استعفای ناگهانی جواد نکونام پس از برتری مقابل تیم دسته اولی الفیصلی عربستان و در آستانه یکی از حساس‌ترین دیدار‌های تاریخ باشگاه فولاد و همچنین تلاش هیات‌مدیره در جهت حفظ  آرامش تیم در خلال این رقابت‌ها، در نهایت جلسه‌ای به منظور بررسی شرایط همکاری برگزار شد که بیان خواسته‌های غیر‌منطقی از سوی ایشان در فصل آتی رقابت‌ها، مخالفت شدید هیات‌مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان را به همراه داشت».
بخش پایانی بیانیه‌ فولادی‌ها که اوضاعی بحرانی را در قطر تجربه می‌کنند، ابراز امیدواری برای کسب موفقیت در دیدار برابر الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و اینطور خاتمه پیدا کرده است: «در پایان از مردم شریف ایران بویژه هواداران متعصب و هم‌استانی‌های عزیزمان انتظار داریم در این مقطع همچون گذشته با حمایت و ارسال انرژی‌های مثبت به تیم‌شان در آستانه دیدار با تیم الهلال عربستان، ما را در عبور از این شرایط و بازگشت اقتدار فولاد به عنوان پرافتخارترین باشگاه فوتبال در خطه جنوب ایران عزیزمان یاری دهند».
با وجود برخی پیش‌بینی‌های خوشبینانه، پس از حذف استقلال و پرسپولیس به دلیل سوء مدیریت، فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران نیز به این شکل و با یک بحران واقعی پا به دیدار بسیار دشوار مقابل الهلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد در حالی ‌که هدایت تیم برعهده حمید رجبی، دستیار نکونام خواهد بود.

Page Generated in 0/0047 sec