printlogo


کد خبر: 260397تاریخ: 1401/12/6 00:00
اخبار

پیام تسلیت بذرپاش درپی درگذشت دکتر اسماعیل احمدی
در پی حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه و عروج شهادت‌گونه اسماعیل احمدی، مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارت وزارتخانه، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی پیام تسلیت صادر کرد. در این پیام آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله اولئک یرجون رحمت‌الله و‌الله غفور رحیم
رحلت شهادت‌گونه برادر دوست‌داشتنی و جهادی و صبور، آقای دکتر اسماعیل احمدی موجب تاثر فراوان شد.
این مدیر جهادی و انقلابی که زندگی خود را وقف خدمت به محرومان جامعه کرده بود، یادگاری‌های ارزشمندی را در مناطق محروم از خود به یادگار گذاشته است که بی‌تردید توشه‌ سفر آخرت او خواهد بود و سرانجام در ماموریت خدمت به مردم در شب میلاد امام حسین علیه‌السلام به دیدار حق شتافت. اینجانب این مصیبت را به خانواده‌ ایشان، دوستان و همراهانش و جامعه ورزشی کشور تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم حشر با اربابش را از درگاه الهی مسالت دارم.
***
ژاوی دلیل باخت بارسا به یونایتد را فاش کرد
سرمربی بارسلونا از دلایل باخت تیمش به منچستر یونایتد گفت. به گزارش استار، ژاوی هرناندز اصرار دارد بارسلونا به‌رغم حذف زودهنگام از اروپا در حال پیشرفت است. پنالتی نیمه اول روبرت لواندوفسکی باعث برتری بارسا شد اما گل‌های فرد و آنتونی برزیلی باعث شد یونایتد با پیروزی ۴ بر۳ در مجموع به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کند. این نتیجه به رکورد ضعیف بارسا در اروپا در فصول اخیر ادامه داد. آنها در ۲ سال گذشته نتوانسته‌اند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و سال گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط فرانکفورت از لیگ اروپا حذف شدند. ژاوی گفت: ما نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر بودیم. ما این بار مقابل بایرن مونیخ، اینتر و منچستریونایتد قرار گرفتیم. این تیم‌ها تیم‌های بزرگ و قدرتمندی هستند اما ما به اندازه کافی خوب نبودیم. تاکید دارم پیشرفت کرده‌ایم اما کافی نیست. ما دوباره تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم بهتر شویم و به دنبال پیشرفت در اروپا باشیم. پس از تساوی ۲-۲ در نوکمپ در هفته گذشته، بارسا در نیمه اول در اولدترافورد خوب بازی کرد اما پس از استراحت بین ۲ نیمه افت کرد. سرمربی بارسا در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: گل اول آنها آسیب زیادی به ما وارد کرد. ما در نیمه دوم دوئل‌های انفرادی را باختیم. یونایتد با قدرت و عطش زیادی بازی کرد. ما مقابل یک تیم بزرگ با فرم عالی شکست خوردیم. به رغم تمجید از یونایتد، ژاوی در نهایت احساس کرد این باخت به خاطر کاستی‌های تیمش بود و دلیل این باخت را فاش کرد. او غیبت پدری مصدوم و گاوی را که محروم بود دلیل باخت تیمش دانست و اعلام کرد غیبت این ۲ بازیکن تفاوت بزرگی ایجاد کرد. او در پایان گفت: اگر پدری و گاوی بازی می‌کردند، فکر می‌کنم نیمه دوم می‌توانست متفاوت باشد. البته سرجی روبرتو خوب بود. فرانک کسیه بسیار خوب بود اما با توجه به نحوه بازی ما، پدری و گاوی در اینجا واقعا برای ما موثرتر واقع می‌شدند. با این حال، نیمه اول بسیار عالی بود و حیف شد برنده نشدیم. تنها نکته مثبت این است که یکشنبه یک بازی داریم، بنابراین روی آلمریا تمرکز می‌کنیم. سپس ما روی نیمه‌نهایی کوپا در پنجشنبه آینده تمرکز می‌کنیم. این ۲ رقابت باقی مانده‌اند و برای باشگاه بسیار مهم هستند.
در اسپانیا اوضاع برای بارسا خیلی بهتر پیش می‌رود. آنها قبلا سوپرکاپ اسپانیا را برده‌اند و با ۸ امتیاز بیشتر در صدر لالیگا با رئال مادرید فاصله دارند و در نیمه نهایی کوپا دل ری در 2 بازی مقابل رئال مادرید قرار خواهند گرفت.
***
کمک از هواداران برای پرداخت پول استراماچونی!
مدیرعامل باشگاه استقلال از تلاش برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم با کمک هواداران خبر داد!
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت پرونده بدهی این باشگاه به آندره‌آ استراماچونی گفت: پرداخت پول استراماچونی به تنهایی از عهده یک باشگاه برنمی‌آید. ما از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان برنمی‌آییم. از کجا باید بدانیم دلار چند برابر می‌شود؟ این پول سنگینی است. وی افزود: دولت خوب کاری کرد که به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون کمک کرد. الان هم به ما کمک کند. دست‌شان را می‌بوسم! ما این همه پول نداریم. مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: باید ۳۰۰ میلیارد بدهم تا مجوز حرفه‌ای باشگاه را بگیرم. در مدت 4 ماه حضورم در استقلال ۱۳۰ میلیارد خرج کردم و هنوز عقب هستم. از کجا بیاورم؟ مرا تنها در باشگاه رها کرده‌اند. فتح‌الله‌زاده همچنین از معاون رئیس‌جمهور خواست همان‌طور که به یک اپراتور تلفن همراه برای امضای قرارداد با پرسپولیس سفارش کرده است، به یک اپراتور دیگر برای حمایت مالی از استقلال توصیه کند. وی گفت: اگر استقلال از آسیا حذف شود (به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای) ۴۰ میلیون هوادار ما ناامید می‌شوند. دوستان کمک کنند تا استقلال را از این گردنه عبور بدهیم. مدیرعامل استقلال در پایان صحبت‌هایش با برنامه ورزش و مردم گفت: یکشنبه یا دوشنبه فراخوان می‌گذاریم و شماره حسابی را اعلام می‌کنیم که هواداران به ما کمک کنند تا این مشکل را حل کنیم!

Page Generated in 0/0062 sec