printlogo


کد خبر: 260481تاریخ: 1401/12/8 00:00
نوید محمودی:
«پوست شیر» در فصل سوم تمام می‌شود

سریال «پوست شیر» قرار است 3 روز دیگر به نمایش‌خانگی بازگردد. فصل سوم و اتفاقات مهمی که نقطه نظرات مردم در پلتفرم‌ها و کانال‌های مجازی را جلب کرده، گویای این است که همه منتظرند تا سرانجام کاراکترهای این سریال را ببینند و پرسش بسیاری از مخاطبان این است: آیا این سریال ادامه خواهد داشت؟ خبرگزاری تسنیم به این بهانه با نوید محمودی تهیه‌کننده سریال صحبت کرده است. وی می‌گوید: روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کنیم و مراحل فنی هم پیش می‌رود تا همان 10 اسفند پخش سریال در فصل سوم ادامه یابد. 8 قسمت را برای فصل سوم خواهیم داشت و فیلمبرداری سریال هم در اسفندماه دنبال می‌شود. 
وی در پاسخ به این سوال که بسیاری می‌پرسند «پوست شیر» فصل دیگری دارد یا اینکه فصل سوم، ایستگاه پایانی ماجراهای نعیم، ساحل، لیلا و سرگرد مشکات خواهد بود، گفت: «پوست شیر» فصل دیگری ندارد؛ فعلا به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید تمام شود و در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد. محمودی درباره ادامه سریال گفت: الان که با شما صحبت می‌کنم هم می‌توانم بگویم نه و هم بگویم بله! به این نکته بستگی دارد که ببینیم قصه جان ادامه دادن دارد یا خیر. الان که صحبت می‌کنم به هیچ نتیجه‌ای در این باره نرسیدیم. صادقانه الان راجع به هیچ چیزی تصمیم نگرفته‌ایم.
وی اشاره کرد: قصه «پوست شیر» در فصل سوم تمام می‌شود؛ الان که با شما صحبت می‌کنم ۲ فیلمنامه سینمایی آماده داریم که یکی را برادرم جمشید و یکی را خودم کارگردانی خواهیم کرد. گفت‌وگوهایی هم درباره ساخت سریال داشتیم اما واقعیت این است که هیچ عجله‌ای نداریم به چیزی برسیم که ان‌شاءالله فضای خوش «پوست شیر» را ادامه دهیم. دوست داریم هر کار دیگری می‌سازیم با اقبال «پوست شیر» مواجه شود و این آرزو و هدف و رویکرد ما در ادامه تولید فیلم و سریال است.

Page Generated in 0/0055 sec