printlogo


کد خبر: 260622تاریخ: 1401/12/11 00:00
مراحل داوری آثار در دفتر شعر و موسیقی و سرود انجام می‌شود
دومین جشنواره ملی نماهنگ فجر در ایستگاه پایانی

گروه فرهنگ و هنر: دومین جشنواره ملی نماهنگ فجر به ایستگاه پایانی نزدیک شده و آخرین مراحل داوری آثار در دفتر شعر و موسیقی و سرود در حال انجام است. به گزارش «وطن امروز»، رئیس دومین جشنواره ملی نماهنگ فجر با اشاره به مراحل مختلف این جشنواره که به همت دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما برگزار می‌شود، از  ارسال 1731  اثر  به دبیرخانه  این جشنواره گفت که در مراحل پایانی داوری هستند.
مجید مصلحی گفت: فراخوان این جشنواره و مهلت ارسال آثار از اول تا 25 بهمن‌ماه بود که پس از دریافت آثار، داوری  در ۳ مرحله انجام شد که در مرحله اول، بررسی اولیه آثار و فرآیند تطبیقی توسط تیم داوری بر اساس چارچوب‌های اعلامی در فراخوان و همچنین بررسی محتوایی در حوزه شعر، موسیقی و تصویر  انجام شد، در مرحله دوم احراز تحقق معیارها، هدفمند بودن آثار، داستانی بودن و... مورد ارزیابی تخصصی‌تر قرار گرفت و  نهایتا در مرحله آخر 80 اثر نهایی و پالایش شده مورد ارزیابی قرار گرفت.
مشاور عالی دفتر شعر و موسیقی و سرود افزود: در داوری آرا تلاش شد علاوه بر موارد فنی و تخصصی، رعایت اصل بی‌طرفی و عدم دخالت سلیقه فردی مورد توجه قرار  گیرد که روز پنجشنبه (امروز) نتایج نهایی استخراج و برگزیدگان بهترین نماهنگ، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین و بهترین تصویربرداری انتخاب می‌شوند و مراسم اختتامیه ساعت 18:30 یکشنبه 14 اسفند در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار می‌شود تا پرونده دومین جشنواره ملی فجر هم بسته شود.

Page Generated in 0/0054 sec