printlogo


کد خبر: 260727تاریخ: 1401/12/14 00:00
اخبار

مرفاوی: بازیکنانم برابر استرالیا غافلگیر شدند
دقایق آخر احساسی شدیم
سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه تیمش مستحق شکست برابر استرالیا نبود، گفت: با وجود اینکه نمایش خوبی داشتیم اما غافلگیری بازیکنان در دقایق ابتدایی هر ۲ نیمه عامل شکست‌مان شد. در ادامه مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا در گروه B این مسابقات، روز گذشته تیم ایران به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: بازی فنی خوبی بود و ۲ تیم با توجه به ‌شناختی که از هم داشتند کار کردند. ما غافلگیر شدیم. بازیکنان ما در شرایط بازی اول بودند و ضربه غافلگیری‌شان را هم خوردند. به بازی برگشتیم و می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم اما متاسفانه به همان ۲ گل بسنده کردیم. وی افزود: ما نیمه اول را بازنده به رختکن رفتیم، سعی کردیم در نیمه دوم با تغییر روش بازی کار را ادامه دهیم اما چون گل سوم را دریافت کردیم برنامه ما به هم ریخت و سعی کردیم شیوه را عوض کنیم. با این شیوه به گل هم رسیدیم و موقعیت‌های خوبی را هم به دست آوردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران درباره نمایش خوب تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم اما بازی رو به احساسی شدن رفت و نتوانستیم به گل سوم برسیم. فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. همیشه باید تمرکز داشته باشیم.
***
۳ طلای کشتی‌گیران ایران در تورنمنت بلغارستان
در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی بلغارستان، شاهین بداغی در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی،  مصطفی قیاسی در ۷۹ و ارشک محبی در ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شدند و امیرمحمد یزدانی نیز به مدال برنز رسید. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت بلغارستان، شاهین بداغی در ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی در ۷۹ کیلوگرم و ارشک محبی در ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند. امیرمحمد یزدانی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال برنز شد. در جریان این رقابت‌ها، شاهین بداغی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دیدار فینال این مسابقات مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.
***
نواک جوکوویچ از ورود به آمریکا منع شد
ستاره صربستانی تنیس جهان به دلیل عدم واکسیناسیون کرونا از حضور در آمریکا منع شد.
به گزارش championat، سناتورهای آمریکایی می‌گویند نواک جوکوویچ در ماه مارس از ورود به ایالات متحده منع شده است. ریک اسکات و مارکو روبیو، سناتورهای جمهوری‌خواه فلوریدا گفتند نواک جوکوویچ صرب، قهرمان ۲۲ دوره گرند اسلم و شماره یک جهان، از اعطای مدارک خود به دولت آمریکا برای حق ورود به این کشور خودداری کرده و این به دلیل آن بوده که این ورزشکار واکسیناسیون کرونا نشده است.
سیاستمداران از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور خواستند در این موضوع مداخله کند. اسکات در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: «جو بایدن اکنون باید این مشکل را برطرف کند و برای این ورزشکار استثنا قائل شود و اجازه دهد جوکوویچ در ایالات‌متحده بازی کند».
پیش از این مقامات ایالات متحده ممنوعیت ورود اتباع خارجی واکسینه نشده را تا ۱۱ مه ‌تمدید کرده بودند. اگر دوباره این قانون تمدید نشود، ورزشکار صربستانی می‌تواند در مسابقات آزاد آمریکا بازی کند. با این حال برای نواک خطر از دست دادن ۲ مسترز به طور همزمان  وجود دارد.
***
تراکتور به دنبال تکرار  برد برابر پرسپولیس
تیم تراکتور به دنبال تکرار برد دور رفت خود برابر پرسپولیس است. در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم پرسپولیس است. تراکتوری‌ها با آمدن پاکو خمز متحول شده و از یک تیم میانه جدولی به تیمی مدعی تغییر یافته و روند صعود شاگردان این مربی اسپانیایی می‌تواند با پیروزی برابر پرسپولیس تداوم یابد. سرخپوشان تبریزی در 7 بازی قبلی خود شکستی نداشته‌اند و حالا تنها 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. بازی رفت ۲ تیم در تهران با برتری یک بر صفر تیم تراکتور همراه بود و حالا تراکتور به دنبال تکرار برد دور رفت خود است تا هر 6 امتیاز ممکن را از پرسپولیس کسب کرده باشد. سیدوحید کاظمی دیدار ۲ تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر را سوت می‌زند. همچنین حسین ظهیری، علی‌اکبر نوری و مهرداد خسروی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. بهرام مهرپیما نیز به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است. دیدار ۲ تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر امروز ساعت ۱۶ در تبریز برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0077 sec