printlogo


کد خبر: 260823تاریخ: 1401/12/16 00:00
سجاد انوشیروانی پیروز انتخابات یک نفره فدراسیون وزنه‌برداری
کار دست کاردان

 سجاد انوشیروانی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و سجاد انوشیروانی توانست رای اعتماد مجمع را به دست آورد. انوشیروانی هر ۵۲ رای از ۵۲ رای مأخوذه را کسب کرد و برای ۴ سال رئیس فدراسیون شد. ایوب بهتاج دیگر کاندیدای این انتخابات در مجمع شرکت نکرد و غایب بود. محمد پولادگر به عنوان نماینده وزارت ورزش و مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشتند. رسول معتمدی، محمد زارعی، ایوب موسوی، الهام حسینی، پوپک بسامی و فروغ یونسی به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع حضور داشتند. حسین توکلی، هادی پانزوان، معصومه بابایی و سعیده عبدالملکی نماینده مربیان در این مجمع بودند.
* انتخاب رضازاده با 28 رأی
اعضای مجمع وزنه‌برداری به حسین رضازاده به ‌عنوان خبره ورزشی رای دادند. مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری در حالی برگزار شد که برای انتخاب اعضای هیات‌رئیسه رای‌گیری شد و در حالی که حسین رضازاده به عنوان خبره ورزشی نامزد بود، 28 رای آورد. رضازاده پیش از این به عنوان مشاور و رئیس کمیته فنی در دوره سرپرستی انوشیروانی کار می‌کرد. در پایان رای‌گیری روز گذشته بهداد سلیمی با ۵۱ رای، کاظم شیرین‌زاده خزانه‌دار با ۵۱ رای، زهرا پور‌امین کارشناس خبره  با ۳۸ رای و مهدی بهرام‌زاده نماینده هیات‌های استانی با ۳۳ رای و حسین رضازاده با ۲۸ رای به عنوان اعضای هیات‌رئیسه انتخاب شدند. اکثریت مطلق آرا در این انتخابات‌ ۲۷ رای بود.
* انوشیروانی: رضازاده تابلوی وزنه‌برداری است
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: رضازاده به مجمع دعوت شده بود و مهم رای آوردن او بود نه رای کم. سجاد انوشیروانی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم در ادامه کار رو سفید و سربلند باشم. وی درباره اینکه سرمربی تیم‌ ملی را چه زمانی انتخاب می‌کنید، گفت: تا 5 - 4 روز آینده تکلیف تیم‌های ملی مشخص می‌شود. برنامه‌های سنگینی برای سال آینده داریم و باید با برنامه‌ریزی کامل و خوب بتوانیم از این مرحله عبور کنیم. طی روزهای  آینده گزینه‌ها را هم معرفی خواهیم کرد. انوشیروانی درباره آرای پایین رضازاده برای حضور در هیات‌رئیسه گفت: او دعوت بود و در این مدت هم کمک زیادی به ما کرد؛ کم رای آوردن مهم نیست، مهم رای آوردن است‌. او برند و تابلوی وزنه‌برداری است. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره اینکه تیم نوجوانان به آلبانی اعزام خواهد شد یا خیر عنوان کرد: مسابقات آلبانی با توجه به اینکه منافقین در آنجا حضور دارند و مشکلات امنیتی وجود دارد یک مقدار کار سخت است و به همین دلیل مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

Page Generated in 0/0055 sec