printlogo


کد خبر: 260896تاریخ: 1401/12/20 00:00
رهبر انقلاب بر پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد نماز میت اقامه کردند
یک زندگی باایمان

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پیش از ظهر جمعه با حضور در کنار پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند. جمعی از خانواده و بستگان مرحوم غفوری‌فرد در این مراسم حضور داشتند.
رهبر انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز بر پیکر مرحوم «حسن غفوری‌فرد» در جمع خانواده وی گفتند: خداوند ان‌شاءالله آقای غفوری‌فرد را که با ایمان زندگی کرد، واقعا به معنای واقعی کلمه، با اولیای‌شان محشور کند. ان‌شاءالله خداوند درجاتش را عالی کند. ایشان بیان کردند: با ایشان از اول انقلاب در حزب و قضایای بعدی تا امروز ارتباط داشتیم. خدا ان‌شاءالله ایشان را رحمت کند؛ شماها را هم حفظ کند.
همسر مرحوم غفوری‌فرد هم خطاب به مقام معظم رهبری گفت: خدا ان‌شاءالله شما را حفظ کند؛ آقای غفوری‌فرد همیشه ارادت خاصی خدمت شما داشتند.
دکتر حسن غفوری‌فرد از فعالان دوران انقلاب اسلامی و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسؤولیت وزارت نیرو را برعهده داشت.
علاوه بر این، چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، مشاور رئیس‌جمهور در علوم و فنون و مشاورت در امور تحقیقاتی و رئیس هیات بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار فعالیت در حزب مؤتلفه اسلامی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی این استاد دانشگاه است که صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه پس از طی یک دوره بیماری در ۷۹ سالگی درگذشت.

Page Generated in 0/0052 sec