printlogo


کد خبر: 260908تاریخ: 1401/12/21 00:00
اخبار

آغاز پخش یک سریال امنیتی - پلیسی از تلویزیون
اولین قسمت فصل سوم سریال اکشن «باج» به کارگردانی ایلنرو لیندو دیشب 20 اسفند 1401 ساعت 23 از شبکه 5 سیما پخش ‌شد. به گزارش «وطن امروز»، این سریال محصول ۲۰۱۹ کانادا، فرانسه، آلمان و آمریکا در ژانر جنایی و پلیسی است و هنرمندانی همچون سارا گرین، لوک رابرتز، براندون جی مک‌لارن و سورن تامپسون  بازیگران اصلی آن به شمار می‌روند.
این سریال اکشن از تجارب حرفه‌ای مربوط به مذاکره‌کننده‌ای الهام گرفته است که با شریک زندگی خود، در میان مذاکره‌کنندگان برتر در جهان حضور دارند. این مجموعه درباره اریک بومونت، یک مذاکره‌کننده باتجربه با گروگان‌ها و تیمش است که موارد مربوط به آدم‌ربایی و از بین بردن مجرمان خطرناک را در جهان حل می‌کنند.
فصل سوم سریال «باج» هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود و تکرار روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ خواهد بود. نخستین قسمت از فصل سوم این سریال اکشن دیشب ساعت 23 از شبکه ۵ سیما پخش شد.
***
سریال نوروز و رمضان شبکه 3 با نام جدید رونمایی شد
شبکه ۳ سیما از سریال «آتش و باد» به عنوان سریال نوروز و ماه مبارک رمضان این شبکه خبر داده است. به گزارش «وطن امروز»، شبکه ۳ سیما جزئیاتی از زمان پخش سریال نوروز و ماه مبارک رمضان این شبکه را اعلام کرده است. بر این اساس سریال «آتش و باد» در ۵۸ قسمت به عنوان سریال نوروزی شبکه ۳ سیما از آخرین جمعه امسال ۲۶ اسفندماه ساعت 20:30 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.
این مجموعه تلویزیونی که به عنوان سریال نوروزی در جدول پخش شبکه ۳ سیما برای نوروز 1402 و ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، داستانی مربوط به اواخر دوران قاجار را روایت می‌کند و بیشتر در حال و هوای این دوره از تاریخ می‌گذرد. در حال حاضر ضبط موسیقی استودیویی، تدوین و دیگر مراحل پس‌تولید این سریال به اتمام رسیده است.
در خلاصه این سریال آمده است: «آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله‌ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.
«آتش و باد» محصول مرکز سیما فیلم و با تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است که در 58 قسمت به عنوان سریال نوروز و ماه رمضان شبکه 3 سیما از جمعه 26 اسفندماه ساعت 20:30 روی آنتن خواهد رفت.
***
دلیل غیبت محمد دلاوری از آنتن شبکه 5 چیست؟
مدیر شبکه 5 ضمن ارائه توضیحاتی درباره غیبت محمد دلاوری از آنتن این شبکه طی ماه‌های اخیر تاکید کرد درصدد همکاری مجدد با این مجری باسابقه هستند. به گزارش «وطن امروز»، محمد دلاوری در چند سال اخیر اجرای برنامه اجتماعی و چالشی «تهران ۲۰» را در شبکه ۵ سیما برعهده داشت، با این حال از اواسط تابستان دیگر در این برنامه دیده نشد و به آنتن بازنگشت.
سعید اشناب، مدیر شبکه 5 سیما در گفت‌وگو با مهر درباره نبود مجریان چالشی مثل دلاوری روی آنتن تصریح کرد: محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحت کند. با این حال او مجری خوب ما است و ان‌شاءالله به‌زودی با هم همکاری داشته باشیم.
وی در توضیح شرایطی که منجر به غیبت دلاوری شده است بیان کرد: به هر حال تلویزیون است، یک روز ممکن است برنامه‌ای باشد و یک روز تمام شود اما ما درصدد هستیم در خدمت او باشیم.
***
سریال «محمدعلی» ساخته می‌شود
شبکه پیکاک سریال محمدعلی، بوکسور مسلمان را روی آنتن می‌برد. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «برتری: 8 مبارزه» با موضوع زندگی محمدعلی کلی، بوکسور مسلمان آمریکایی توسط شبکه پیکاک ساخته می‌شود.
این سریال اقتباسی از کتاب زندگینامه «علی: یک زندگی» نوشته «جاناتان ایگ» خواهد بود. نویسنده این سریال «کوین ویلمات» نویسنده «بلکلنزمن» و «5 هم‌خون» هر دو ساخته اسپایک لی است و  «مورگان فریمن» و «رگی ژان پیج» بازیگر سریال «بریجرتون» در مقام تهیه‌کننده هستند.
این سریال ۸ موقعیت متمایز و سرنوشت‌ساز زندگی علی خواهد بود. هر قسمت درباره یکی از مبارزه‌های او است که روی جدال‌های درونی این بوکسور بیرون از رینگ استوار است. این پروژه از اکتبر سال 2017 در دست ساخت است. هنوز درباره اینکه «رگی ژان پیج» نقش این بوکسور را بازی کند خبر رسمی اعلام نشده است.

Page Generated in 0/0069 sec