printlogo


کد خبر: 261196تاریخ: 1401/12/28 00:00
روابط عمومی خانه سینما در اطلاعیه‌ای به اعضایش اعلام کرد
فرصت روزه‌ای که سینماگران دارند

روابط عمومی خانه سینما در اطلاعیه‌ای به اعضایش اعلام کرد «آخرین مهلت درخواست اظهارنامه پلمب دفاتر سال ۱۴۰۲ فقط تا پایان اسفندماه سال۱۴۰۱ است». به گزارش «وطن امروز»، در این اطلاعیه تاکید شده است که کلیه اشخاص حقوقی و همچنین اشخاص حقیقی که در گروه اول موضوع ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م قرار می‌گیرند مکلف به تهیه و پلمب دفاتر قانونی موضوع قانون تجارت خواهند بود. همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام شده است که طبق اعلام دستورالعمل سازمان امور مالیاتی درباره ترتیبات ابلاغ الکترونیکی، اوراق مالیاتی از تاریخ اول شهریور ۱۴۰۱ در حساب کاربری مودیان قرار دارد.
- تمام مؤدیان دارای ثبت‌نام در نظام مالیاتی که درخواست خدمات الکترونیکی را تایید و ارسال کرده‌اند، مشمول خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی می‌شوند. برای این دسته از مؤدیان، اوراق مالیاتی بلافاصله پس از صدور در سامانه‌های مالیاتی در حساب کاربری مؤدی بارگذاری و همزمان، پیامک اطلاع‌رسانی برای آنان ارسال می‌شود.
- حسب واکنش مؤدی به اوراق بارگذاری شده، ابلاغ الکترونیکی به نحو زیر محقق و ضمن ارسال پیامک اطلاع‌رسانی مناسب برای مؤدی، تاریخ ابلاغ در اوراق و سامانه‌ها منعکس می‌شود.
- چنانچه مؤدی ظرف 10 روز (شامل روز بارگذاری برگه) با مراجعه به حساب کاربری خود نسبت به رؤیت اوراق بارگذاری شده اقدام کند، ابلاغ واقعی به شخص مؤدی محسوب شده و تاریخ رؤیت به عنوان تاریخ ابلاغ به شخص مؤدی در نظر گرفته می‌شود.
 

Page Generated in 0/0074 sec