printlogo


کد خبر: 261201تاریخ: 1401/12/28 00:00
اخبار

ایران - روسیه با تماشاگر شد
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تعداد محدودی هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. با وجود اینکه رسانه‌های روس اعلام کرده بودند دیدار دوستانه ایران و روسیه بدون حضور هواداران برگزار می‌شود، در جلسه شورای تامین استان تهران تصمیم بر این شد که این دیدار با حضور هواداران برگزار شود. این دیدار برای هواداران رایگان نیست و بلیت‌فروشی برای تعداد محدودی انجام می‌شود. دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این مسابقه نخستین تجربه امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ‌ملی در دوره دوم حضورش به عنوان سرمربی ایران است.
***
واکنش پدر مسی به انتقال او به الهلال
پدر لیونل مسی که مدیر برنامه‌های او نیز به شمار می‌آید به توافق این بازیکن با الهلال واکنش نشان داد. به گزارش رسمی باشگاه الهلال، قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. بحث حضور مسی در لیگ عربستان جدی است و الهلال حاضر شده بالاترین رقم تاریخ را به این بازیکن پیشنهاد دهد. خورخه مسی، پدر لیونل مسی - که مدیر برنامه‌های او نیز به شمار می‌رود- چندی پیش وارد عربستان شد تا گمانه‌زنی‌ها‌ درباره انتقال این بازیکن به لیگ عربستان جدی شود. در گزارش‌ها آمده است مسی برای انتقال به الهلال درخواست حقوق ۶۰۰ میلیون دلار در سال را داده که باعث شد مدیر برنامه‌های مسی در این باره واکنش نشان دهد. خورخه مسی گفت: باید بگویم نه مسی چنین رقمی را پیشنهاد داده و نه اصلا توافقی با الهلال داشته است.
با توجه به حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد ناامید‌کننده لیونل مسی در این رقابت‌ها، بسیار بعید است قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن تمدید شود و باید دید این بازیکن در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.
***
صعود ساحلی‌بازان فوتبال ایران به یک‌چهارم‌ نهایی جام ملت‌های آسیا
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری ۱۱ بر ۲ برابر ازبکستان به مرحله یک‌‌چهارم ‌نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد. به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران ظهر روز شنبه از ساعت ۱۲ در جریان جام ملت‌های آسیا به مصاف ازبکستان رفت و در نهایت توانست با برتری ۱۱ بر ۲ برابر این تیم در گروه خود ۶ امتیازی شود و صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی کند. ساحلی‌بازان ایران در وقت اول این دیدار، ۳ بار دروازه ازبکستان را باز کردند و در ادامه در وقت دوم به دنبال حفظ نتیجه و برتری خود در بازی بودند. قرمزپوشان ایران در این وقت، ۴ بار دیگر دروازه ازبکستان را باز کردند و با ۲ گلی که وارد دروازه ایران شد، ۱۲ دقیقه دوم با نتیجه ۷ بر ۲ به سود ایران به پایان رسید. در وقت سوم اما ساحلی‌بازان ایران ۴ بار دیگر دروازه ازبکستان را باز کردند تا به این ترتیب ایران ۱۱ بر ۲ ازبکستان را شکست دهد و در گروه خود ۶ امتیازی شود. با توجه به برد ۱۴ بر ۵ ایران برابر مالزی در بازی نخست، صعود ایران به مرحله یک‌چهارم ‌نهایی قطعی شد.
***
توقف استقلال برابر نساجی در دیداری دوستانه
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه برابر نساجی با نتیجه ۲ - ۲ متوقف شد. تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی رفت و برابر این تیم با تساوی ۲ - ۲ متوقف شد. آبی‌ها نیمه نخست را با تک گل مهدی قایدی یک بر صفر پیروز شدند و در نیمه دوم توسط سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی اختلاف را به ۲ رساندند اما در ۱۵ دقیقه پایانی نساجی توانست توسط محمد داوران و آداما کامبک کند و برابر استقلال به تساوی برسد.
***
سایت اسپانیایی: رئال‌مادرید در اندیشه جذب لوکاکو است
یک منبع خبری در اسپانیا ادعای عجیبی درباره برنامه نقل و انتقالات باشگاه رئال‌مادرید انجام داده است.
سایت «فیچاخس» اسپانیا مدعی شد روملو لوکاکو با پایان قرارداد قرضی‌اش با اینتر به چلسی بازخواهد گشت اما احتمالا رئال‌مادرید برای جذب او از تیم انگلیسی اقدام خواهد کرد.
مهاجم بلژیکی از زمان بازگشتش به اینتر در تابستان سال 2022، روزهای چندان درخشانی را در این تیم سپری نکرده است. او مدت زیادی درگیر مصدومیت بود و پس از آن هم آنطور که انتظار می‌رفت به شرایط ایده‌آل بازنگشت. او 18 بازی تیمش در تمام رقابت‌ها را از دست داده و زمانی بازگشت که اینتر به فکر سرمایه‌گذاری روی یک مهاجم جدید افتاده است.
طبق ادعای سایت اسپانیایی، باشگاه رئال‌مادرید به جذب لوکاکو از چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای قرار دادن او در کنار کریم بنزما فکر می‌کند. فیچاخس نوشته است: کارلو آنچلوتی از طرفداران مهاجم بلژیکی است و با توجه به اینکه چلسی هم او را نمی‌خواهد، انتقالش به مادرید چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.
لوکاکو در تمام رقابت‌های این فصل 18 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است.

Page Generated in 0/0065 sec