printlogo


کد خبر: 261205تاریخ: 1401/12/28 00:00
کارخانه: در قرعه‌کشی شانس نیاوردیم
ایران تیمی غیرقابل پیش‌بینی است

سرمربی پیشین تیم‌ ملی والیبال گفت: ایران تیمی غیرقابل پیش‌بینی است و نشان داده می‌تواند از پس تیم‌های بزرگ جهان بربیاید.
مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس روز جمعه در لوزان سوییس برگزار شد و تیم‌ ملی ایران در گروه A با تیم‌های برزیل،‌ ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، چک و قطر قرار گرفت.
مصطفی کارخانه، سرمربی پیشین تیم‌ ملی درباره این گروه‌بندی اظهار  داشت: ایران تیمی غیر قابل پیش‌بینی است و نشان داده می‌تواند از پس تیم‌های بزرگ جهان بربیاید. تیم‌ملی در گروه سختی قرار گرفته ولی باید به این نکته هم توجه داشت که هر چقدر حریفان‌مان قوی باشند، تیم ایران هم قوی‌تر خواهد بود.
پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد:‌ برای کسب نتیجه در چنین گروهی، باید کار بیشتر و تلاش مضاعفی انجام داد و از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد. ما فقط یک راه در پیش داریم و هیچ نتیجه‌ای هم غیرممکن نیست. در سال‌های قبل، هر زمانی که بازیکنان از نظر روانی، شرایط خوبی داشتند، تیم‌ ملی نتیجه مطلوبی گرفته است. با برنامه‌ریزی و تلاش می‌توان به این هدف رسید.
کارخانه گفت:‌ میزان آمادگی تیم در این مسابقات، اهمیت زیادی دارد و این آمادگی فقط از نظر والیبالی نیست. تیم‌ ملی زمانی کاملا آماده است که از نظر جسمانی، تکنیکی، تاکتیکی، ذهنی و اتحاد و همدلی در وضعیت قابل قبول و بالایی باشد.
وی در پایان تصریح کرد: کسب جایگاه مناسب در شرایط سخت، هنر بزرگی است که با کار و تلاش تیمی می‌توان به آن رسید. ما در قرعه‌کشی شانس نیاوردیم اما باید با تمرین و آماده‌سازی بیشتر به دنبال هدف خود باشیم.

Page Generated in 0/0071 sec