printlogo


کد خبر: 261231تاریخ: 1402/1/14 00:00
اخبار

نماهنگ «حرف بزن» با صدای معتمدی در مردم دوست‌داشتنی
نماهنگ «حرف بزن» با صدای سیدمحمد معتمدی و شعری از محمدمهدی سیار در ویژه‌برنامه افطار ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما منتشر شد.
به گزارش «وطن امروز»، نماهنگ «حرف بزن» چند روز است از شبکه یک در تیتراژ ابتدایی برنامه «مردم دوست‌داشتنی» پخش می‌شود. «فرید سعادتمند» آهنگساز و «محمدمهدی سیار» نیز شاعر این قطعه هستند. طراحی تیتراژ این برنامه برعهده «سعید انتظاری» بوده است.
نخبگان، فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های تخصصی جهادی و چهره‌های تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه کشور میهمانان حاضر در این برنامه‌اند.
***
فیلمبرداری مستند شهید ابراهیم هادی رو به پایان
فیلمبرداری مستند داستانی «آتش و گلستان» درباره شهید ابراهیم هادی اواخر فروردین به پایان می‌رسد.
به گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم مستند «آتش و گلستان» به کارگردان علی رویین‌تن که این روزها در حال انجام است اواخر فروردین به پایان می‌رسد.
این مستند که به زندگی شهید ابراهیم هادی می‌پردازد با حضور همرزمان و هم‌سنگران این شهید بزرگوار ساخته شده است.
علی رویین‌تن ساخت این مستند داستانی را به «مرحمت حاجی باقر، مادر شهید ابراهیم هادی که هیچ برف و یخی دل داغدارش را خنک نکرد و تمام گمنامانی که برای آزادی در خون وضو می‌کنند» تقدیم کرده است.
در خلاصه داستان این فیلم مستند داستانی آمده است: «هفت پژوهشگر و محقق گمنام، شهید ابراهیم هادی را می‌جویند و می‌کاوند تا بشود از او فیلمنامه‌ای نوشت».
***
ناآرامی‌های فرانسه جشنواره مهم اروپایی را به تعطیلی کشاند
ناآرامی‌ها و تظاهرات گسترده در فرانسه در میان شورش‌ها و اعتصاب‌های راه‌آهن، مجموعه‌ جشنواره‌های درام را به تعطیلی کشاند.
به گزارش ورایتی، ناآرامی‌ها و تظاهرات گسترده در فرانسه در میان شورش‌ها و اعتصاب‌های راه‌آهن، مجموعه‌ جشنواره‌های درام را به تعطیلی کشاند.
جشنواره پرطرفدار درام اروپایی هر سال در شهر لیل در شمال فرانسه برگزار می‌شود و امسال بیشترین تعداد نمایندگان خود را تا به امروز به خود اختصاص داده است.
اما محیط شهری معمولا آرام این رویداد در میان آشفتگی ملی در فرانسه به دلیل اصلاحات بحث‌برانگیز مکرون درباره سن بازنشستگی، تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا کرده است. دولت مکرون حداقل سن بازنشستگی در فرانسه را از 62 به 64 سال افزایش داده و سال‌های حق بیمه مورد نیاز برای مستمری کامل را طولانی کرده است.
در لیل، معترضان سعی کردند به فرش قرمز یک رویداد فستیوال سریال‌های درام یورش ببرند که توسط نیروهای امنیتی عقب رانده شدند. 
در همین حال، شرکت‌کنندگان در جشنواره برای حضور در نخستین روز این رویداد با ناآرامی‌های شدید و گاز اشک‌آور و آتش‌سوزی‌های گسترده مواجه شدند.
در جاهای دیگر، اعتصابات فلج‌کننده حمل‌و‌نقل نیز بر شرکت‌کنندگان در این جشنواره مهم اروپایی تأثیر گذاشته است. بسیاری از شرکت‌کنندگان پنجشنبه بلیت قطار رزرو کرده بودند تا از لندن به این رویداد بیایند که اعتصاب سراسری حمل‌و‌نقل فرانسه این بخش از شرکت‌کنندگان را نیز بازگرداند.
***
سیاوش طهمورث معرکه برپا می‌کند
نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث پس از گذشت ۳۰ سال از نخستین اجرای خود، از فردا سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه در سالن سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌رود. نمایش «معرکه در معرکه» نوشته‌ سیدداوود میرباقری به کارگردانی سیاوش طهمورث، با بازی سیاوش طهمورث، نسیم ادبی، سیروس سپهری، مجید رحمتی و دنیا فتحی از تاریخ پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در سالن سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر اجراهای خود را آغاز می‌کند. علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سامانه‌ تیوال یا وب‌سایت تماشاخانه‌ ایرانشهر مراجعه کنند.

Page Generated in 0/0139 sec